|
Скачати 212.6 Kb.
|
Марусяк В.М. СУПУТНИК БУКВАРЯ Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів Частина 1 Рівні навчання 1-13 Миколаїв, 2005 УДК 811.161.1 (075.2) 372.41 ББК 81.411.2-920 74.102.12 М 29 Марусяк В.М. Супутник букваря. Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів. Навчальний посібник. 3 частини. Частина 1.– Миколаїв: ПП Шлехар Т.І., 2005.-64 с. Валерій Михайлович Марусяк М 29 СУПУТНИК БУКВАРЯ Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів Частина 2 Рівні навчання 1-13. Рецензенти: Біляєва О.В., зав. кафедрою дошкільної та початкової освіти МОІППО; Степанець Н.М., зав. відділу дошкільної та початкової освіти МОІППО. –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ©Марусяк В.М., 2004-2005 1-й рівень навчання м м м О––––––––––––––О––––––––––––––О а а а О––––––––––––––О––––––––––––––О ма ма ма О––––––О–––––––О т т т О––––––––––––––О––––––––––––––О а а а О––––––––––––––О––––––––––––––О та та та О––––––О–––––––О в в в О––––––––––––––О––––––––––––––О а а а О––––––––––––––О––––––––––––––О ва ва ва О––––––О–––––––О та ва ма О–––––––О–––––––О к к к О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О ка ка ка О–––––––О–––––––О л л л О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О ла ла ла О–––––––О–––––––О б б б О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О ба ба ба О–––––––О–––––––О ка ла ба О–––––О–––––О с с с О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О са са са О––––––О–––––––О н н н О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О на на на О–––––––О–––––––О д д д О–––––––––––––––О–––––––––––––––О а а а О–––––––––––––––О–––––––––––––––О да да да О––––––О––––––––О са на да та ва ма п п п па па па р р р ра ра ра г г г га га га п р г па ра га па ра га ла ба ка м м м о о о мо мо мо т т т о о о то то то в в в о о о во во во ро го то во мо ко ло бо со но до по то во бо ра га та ва ма ка ла ба са на да па та ва ба 2-й рівень навчання ро-т к-ро-к го-л го-ро-д ло-б го-ло-с во-в-к во-ло-с во-ро-н со-во-к со-н со-м по-ло-н по-ло-т-но г-но-м б-ло-к-но-т то-р-т ло-то с-то-в-п бо-к-с бо-ло-то ро-бо-т мо-ло-то-к мо-то-к ка-ва со-ро-ка го-л-ка ма-ма ко-ма-р со-ло-ма ро го ло во со по ро ро ро ро-т к-ро-к го го го го-л го-ро-д ло ло ло ло-б го-ло-с во во во во-в-к во-ло-с во-ро-н со со со со-н со-м со-во-к по по по по-ло-н по-ло-т-но то бо но мо ко до то то то то-р-т с-то-в-п ло-то бо бо бо бо-к-с бо-ло-то ро-бо-т но но но г-но-м б-ло-к-но-т мо мо мо мо-то-к мо-ло-то-к ко ко ко ко-м-по-т о-ко до до до до-б-ро до-ло-то ва са да ка на ма ва ва ва со-ва ва-го-н ко-ро-ва са са са са-ло ко-са са-мо-ва-р да да да во-да бо-ро-да ко-ло-да ка ка ка ка-ва со-ро-ка го-л-ка на на на на-со-с во-ро-на ко-ро-на ма ма ма ма-ма ко-ма-р со-ло-ма та ра па га ба ла та та та та-то ва-та во-ро-та ра ра ра ра-к но-ра го-ра па па па па-н па-со-к ло-па-та га га га га-к но-га до-ро-га ба ба ба ба-на-н со-ба-ка ба-ра-ба-н ла ла ла с-мо-ла ла-па са-ла-т 3-й рівень навчання ко во по ро ло то ко ко ко ко-ро-б-ка ко-ло-бо-к д-ра-ко-н ко-в-ба-са ба-л-ко-н во во во во-да с-та-во-к во-до-с-па-д с-ло-во с-ко-во-ро-да по по по п-ра-по-р по-то-п ко-м-по-т по-го-да по-ма-да ро ро ро во-ро-г ро-га-т-ка со-ро-ка д-ро-ва п-ро-б-ка ло ло ло го-ло-ва ма-с-ло го-р-ло ло-па-т-ка с-ло-н то то то то-р-ба ба-то-н та-то то-р-т т-ра-к-то-р мо до но бо го со мо мо мо мо-ва мо-р-к-ва мо-р-да са-мо-ка-т до до до са-до-к до-ро-га до-б-ро во-до-с-па-д но но но но-га ра-но-к но-ра г-но-м к-но-п-ка бо бо бо бо-ло-то бо-м-ба бо-ро-да ко-ло-бо-к бо-к-с го го го го-ло-ва го-р-б по-го-да го-р-ло ва-го-н го-л-ка со со со со-ро-ка со-с-ка но-со-к ко-ло-со-к со-ло-м-ка ба га са та ка ва ба ба ба ба-ра-н ба-л-ко-н ба-н-ка ба-то-н бо-м-ба га га га но-га до-ро-га ро-га-т-ка га-р-ма-та са са са са-до-к ко-в-ба-са ро-са са-мо-ка-т о-са та та та та-но-к ка-р-та па-с-та та-ло-н та-н-к ка ка ка ла-п-ка со-ба-ка ма-с-ка к-ра-п-ка ка-ба-к ва ва ва ва-го-н го-ло-ва т-ра-ва к-ва-с ко-ро-ва па ра ла ма да на па па па ла-м-па во-до-с-па-д па-с-т-ка ло-па-т-ка ма-в-па ра ра ра б-ра-т ко-в-д-ра д-ра-ко-н т-ра-ва т-ра-к-то-р ла ла ла ла-в-ка ла-па п-ла-к-са па-ро-п-ла-в ма ма ма ма-ма по-ма-да со-ло-ма ма-с-ка ма-т-ро-с да да да во-да мо-р-да по-го-да бо-ро-да со-л-да-т на на на ка-на-т ба-на-н со-с-на па-на-м-ка ка-на-ва 4-й рівень навчання м м м е е е ме ме ме т т т е е е те те те в в в е е е ве ве ве пе ке ме те ве де не ре ге ле бе се ре бе се не ге ле ре ре ре к-ре-м мо-ре о-ре-л бе бе бе а-бе-т-ка бе-ре-г бо-бе-р се се се се-ло се-р-п се-с-т-ра не не не не-бо мо-не-та не-г-р ге ге ге ге-не-ра-л а-н-ге-л ле ле ле ле-в ле-ле-ка ко-ле-со те ве пе ме де ке те те те те-р-мо-с ка-те-р а-п-те-ка ве ве ве ве-с-ло ве-с-на с-ве-т-р пе пе пе пе-с пе-ре-мо-га с-пе-ка ме ме ме ме-д с-ме-та-на на-ме-т де де де де-се-р-т о-де-ко-ло-н де-ре-во ке ке ке ке-к-с ра-ке-та 5-й рівень навчання бе те ге ре ме ле бе бе бе бе-ге-мо-т а-бе-т-ка бе-ре-г бо-бе-р те те те а-н-те-на па-н-те-ра те-ле-г-ра-ма ге ге ге ге-не-ра-л а-н-ге-л бе-ге-мо-т ре ре ре с-ме-ре-ка пе-ре-р-ва ре-б-ро ка-ре-та а-д-ре-са ме ме ме ме-д с-ме-та-на ма-р-ме-ла-д с-по-р-т-с-ме-н ле ле ле ле-в ле-да-р ко-т-ле-та ка-ле-н-да-р те-ле-с-ко-п ве се ке де не пе ве ве ве ве-с-ло ве-с-на ве-р-ба ко-н-ве-р-т с-ве-р-д-ло се се се се-ло се-с-т-ра бо-к-се-р се-ре-да о-се-л ке ке ке ке-к-с ра-ке-та ке-р-мо о-ке-а-н па-ке-т де де де де-ре-во де-се-р-т о-де-ко-ло-н не не не не-бо мо-не-та ге-не-ра-л а-не-к-до-т пе пе пе пе-с пе-ре-мо-га п-ро-пе-ле-р 6-й рівень навчання м м м и и и ми ми ми т т т и и и ти ти ти в в в и и и ви ви ви пи ки ми ти ви ди ни ри ги ли би си ли ти би ни ри си ли ли ли ли-с ли-мо-н с-ли-ва ти ти ти ти-г-р ко-ти-к ма-ти би би би би-к би-н-т д-ра-би-на ни ни ни ни-т-ка ко-ни-к ва-ре-ни-к ри ри ри ри-с ри-ба ко-ма-ри-к си си си си-р си-ла пе-си-к ди ки ми пи ви ги ди ди ди ди-м ди-ва-н к-ро-ко-ди-л ки ки ки ки-т ки-ли-м ва-ре-ни-ки ми ми ми ми-ло ми-с-ка на-ми-с-то пи пи пи пи-л пи-л-ка к-ро-пи-ва ви ви ви ви-но ви-де-л-ка с-ви-с-то-к ги ги ги но-ги к-ни-ги до-ро-ги 7-й рівень навчанняби ти ги ри ми си би би би би-к би-н-т д-ра-би-на ти ти ти ти-н бо-га-ти-р б-ра-ти-к ка-р-ти-на ги ги ги но-ги к-ни-ги до-ро-ги ри ри ри ри-б-ка ба-ле-ри-на ко-ри-то ма-н-да-ри-н к-ри-ло ми ми ми ми-с-ка г-но-ми-к по-ми-л-ка со-ло-ми-н-ка си си си си-то но-си-к со-си-с-ка пе-р-си-к ве-ло-си-пе-д ли ви ки ди пи ни ли ли ли ма-ли-на ме-те-ли-к г-ли-на ко-ли-с-ка ли-мо-на-д ви ви ви ви-но-г-ра-д б-ро-ви к-ви-то-к с-ви-н-ка ки ки ки ки-т ко-ма-ри-ки ки-ли-м ва-ре-ни-ки ди ди ди ди-ти-на ре-ди-с-ка ко-ма-н-ди-р ве-д-ме-ди-к пи пи пи пи-л пи-л-ка с-пи-на к-ро-пи-ва ни ни ни ни-т-ка ко-ни-к ва-ре-ни-к го-ди-н-ни-к бе те ге ре ме ле бе-ге-мо-т а-бе-т-ка а-н-те-на па-н-те-ра ге-не-ра-л а-н-ге-л с-ме-ре-ка пе-ре-р-ва ре-б-ро ме-д с-ме-та-на ле-в ле-да-р ко-т-ле-та ве се ке де не пе ве-с-ло ве-с-на ве-р-ба се-ло се-с-т-ра ке-р-мо о-ке-а-н па-ке-т де-ре-во де-се-р-т не-бо мо-не-та пе-с пе-ре-мо-га 8-й рівень навчання м м м у у у му му му т т т у у у ту ту ту в в в у у у ву ву ву пу ку му ту ву ду ну ру гу лу бу су лу ту бу су ру ну лу лу лу лу-к го-лу-б ка-б-лу-к ту ту ту ту-лу-б с-ту-де-н-т бу бу бу бу-си бу-ке-т та-бу-ре-т су су су су-п су-м-ка по-су-д ру ру ру ру-ка ру-са-л-ка па-ру-бо-к ну ну ну в-ну-к п-ра-в-ну-к ду ку му гу пу ву ду ду ду ду-б ду-д-ка ба-н-ду-ра ку ку ку ку-р-ка ку-би-к а-ку-ла му му му му-л с-му-га гу гу гу гу-с-ка ко-гу-т д-ви-гу-н пу пу пу пу-ма па-пу-га ка-пу-с-та ву ву ву ву-са ка-ву-н па-ву-к 9-й рівень навчання бу ту гу ру су му бу бу бу бу-к-ва бу-ди-но-к г-ло-бу-с бу-бо-н а-в-то-бу-с ту ту ту с-ту-де-н-т ка-ри-ка-ту-ра ту-а-ле-т те-м-пе-ра-ту-ра гу гу гу гу-ба гу-са-к гу-б-ка гу-си гу-мо-ре-с-ка ру ру ру ру-ба-но-к а-г-ру-с по-д-ру-га по-да-ру-но-к су су су су-бо-та бо-р-су-к ла-су-н-ка су-н-ду-к му му му му-р му-н-ди-р ку пу лу ду ву ну ку ку ку ку-ла-к па-ку-но-к ку-ле-ме-т се-ку-н-да ку-т пу пу пу пу-д-ра пу-с-ту-н пе-ре-пу-с-т-ка су-пу-т-ни-к лу лу лу к-лу-б-о-к го-лу-б-ка па-лу-ба к-лу-м-ба ду ду ду ду-бо-к ду-п-ло ду-м-ка ба-н-ду-ра ву ву ву ву-са ка-ву-н па-ву-к ну ну ну в-ну-к п-ра-в-ну-к бе-ге-мо-т а-н-те-на ге-не-ра-л ре-б-ро ме-д ко-т-ле-та ве-с-ло се-ло ке-р-мо де-ре-во не-бо пе-с би-к ти-н до-ро-ги ри-ба ми-с-ка си-то г-ли-на ви-но-г-ра-д ки-ли-м ди-ти-на к-ро-пи-ва ко-ни-к бу ту гу ру су му бу-к-ва с-ту-де-н-т-ка гу-са-к ру-ба-но-к су-бо-та му-р ку пу лу ду ву ну ку-ла-к пу-д-ра к-лу-м-ба ду-п-ло ву-са в-ну-к 10-й рівень навчання м м м і і і мі мі мі т т т і і і ті ті ті в в в і і і ві ві ві пі кі мі ті ві ді ні рі гі лі бі сі лі ті бі сі рі ні лі лі лі лі-с лі-ка-р ко-лі-но ті ті ті ті-с-то ті-т-ка ба-ті-г бі бі бі бі-к бі-л-ка о-бі-д сі сі сі сі-к сі-но па-сі-ка рі рі рі рі-г рі-ка с-т-рі-ла ні ні ні с-ні-г ні-с ді кі мі гі пі ві ді ді ді ді-д ді-ти са-ді-в-ни-к кі кі кі кі-т кі-но со-кі-л мі мі мі мі-с-т по-мі-до-р гі гі гі гі-л-ка гі-та-ра о-гі-ро-к пі пі пі пі-т пі-со-к па-пі-р ві ві ві ві-ни-к ві-д-ро к-ві-т-ка 11-й рівень навчання бі ті гі рі сі бі бі бі бі-си-к ка-бі-не-т та-бі-р бі-гу-н ле-бі-д-ка ті ті ті ті-ло ла-с-ті-в-ка с-ті-на с-ті-л г-ви-н-ті-в-ка гі гі гі гі-м-на-с-ти-ка гі-р-ка а-н-гі-на гі-та-ри-с-т рі рі рі рі-к д-ве-рі но-со-рі-г пи-рі-г та-рі-л-ка сі сі сі сі-т-ка сі-р-ни-к сі-д-ло бе-сі-да су-сі-д-ка мі мі мі мі-с-то мі-ні-с-т-р ко-мі-р кі пі лі ді ні ві кі кі кі кі-с-т-ка кі-м-на-та кі-о-с-к та-н-кі-с-т пі пі пі пі-д-ло-га пі-в-ни-к с-пі-ва-к ка-пі-та-н со-пі-л-ка лі лі лі лі-д лі-то п-ро-лі-со-к лі-ки лі-та-к ве-р-то-лі-т к-лі-т-ка ді ді ді ді-р-ка по-не-ді-ло-к ра-ді-о с-та-ді-о-н ні ні ні те-ні-с ма-г-ні-т ві ві ві ві-к-но д-ві-р с-ві-т-ло ве-с-ло се-ло ке-р-мо де-ре-во не-бо пе-с г-ли-на ви-но-г-ра-д ки-ли-м ди-ти-на к-ро-пи-ва ко-ни-к бу-к-ва с-ту-де-н-т гу-са-к ру-ба-но-к су-бо-та му-р ку-ла-к пу-д-ра к-лу-м-ба ду-п-ло ву-са в-ну-к лі ті бі сі рі ні лі-с ті-с-то бі-л-ка сі-но рі-ка ні-с ді кі мі гі пі ві ді-д кі-но мі-с-то гі-та-ра пі-со-к ві-ни-к 12-й рівень навчання щ щ щ ща ща ща ф ф ф фа фа фа з з з за за за ч ч ч ча ча ча х х х ха ха ха ща фа за ча ха ща фа за ча ха ща ща ща па-ща ко-лі-ща-т-ко фа фа фа фа-р-ба фа-ке-л са-ра-фа-н фа-ра фа-р-ту-к фа-за-н за за за за-мо-к ва-за ку-ку-ру-д-за за-га-д-ка ко-за ме-ду-за ча ча ча ча-с ку-р-ча-т-ко ча-к-лу-н ка-ча-н ча-с-ни-к са-н-ча-та ха ха ха ха-ла-т му-ха ха-л-ва ха-та ву-ха ко-ма-ха що фо зо чо хо що що що що-ка що-г-ла що-де-н-ни-к ле-да-що фо фо фо фо-ку-с фо-н-та-н те-ле-фо-н фо-то-г-ра-ф ма-г-ні-то-фо-н зо зо зо ва-зо-н зо-ло-то ле-зо зо-о-па-р-к зо-рі те-ле-ві-зо-р чо чо чо чо-бі-то-к чо-ве-н би-чо-к чо-р-ни-ло га-чо-к ві-ни-чо-к хо хо хо хо-р хо-бо-т му-хо-мо-р хо-ло-до-к ву-хо ще фе зе че хе ще ще ще ще-ле-па п-рі-з-ви-ще ще-бі-н-ка во-г-ни-ще фе фе фе фе-р-ма по-р-т-фе-ли-к фе-н бу-фе-т п-ро-фе-со-р зе зе зе зе-р-но га-зе-та ко-зе-л зе-б-ра д-зе-р-ка-ло о-зе-ро че че че че-ре-ви-к пе-че-ра п-ле-че че-ре-па-ха о-че-ре-т хе хе хе хе-к щи фи зи чи хи щи щи щи щи-т до-щи-к го-р-щи-к щи-па-в-ка ку-щи-к зи зи зи зи-ма га-р-бу-зи-к мо-ро-зи-во ло-зи-на бе-н-зи-н му-зи-ка чи чи чи пе-чи-во ді-в-чи-н-ка во-в-чи-ха ка-ву-н-чи-к хи хи хи хи-т-ру-н па-н-чо-хи щу фу зу чу ху щу щу щу щу-р щу-ка щу-ч-ка фу фу фу фу-т-бо-л фу-т-бо-л-ка зу зу зу зу-б ро-зу-м па-зу-рі зу-пи-н-ка па-зу-ха за-ма-зу-ра чу чу чу чу-б чу-б-чи-к ка-чу-р чу-ма-к чу-до ке-т-чу-п ху ху ху ху-с-т-ка ху-до-ба ху-лі-га-н щі фі зі чі хі щі щі щі щі-ч-ка к-лі-щі щі-т-ка за-щі-б-ка ла-со-щі фі фі фі фі-ку-с ке-фі-р фі-а-л-ка зі зі зі зі-р-ка зі-ва-ка д-ру-зі чі чі чі о-чі ве-чі-р за-чі-с-ка о-во-чі га-н-чі-р-ка хі хі хі хі-ру-р-г а-ра-хі-с ди-мо-хі-д 13-й рівень навчання ща фа за ча ха па-ща ко-лі-ща-т-ко фа-та фа-не-ра фа-б-ри-ка за-ко-н ро-за ко-в-за-ни ча-р-ка да-ча к-ру-ча ха-т-ка су-ха-р че-ре-па-ха що фо зо чо хо що-г-ла що-ка ле-да-що фо-то-а-па-ра-т фо-то-ка-р-т-ка зо-ла ву-зо-л ка-зо-ч-ка чо-в-ни-к су-чо-к х-ма-ро-чо-с хо-бо-т му-хо-мо-р ву-хо ще фе зе че хе го-р-ще-чо-к го-ри-ще фе-н бу-фе-т п-ро-фе-со-р зе-р-но га-зе-та ко-зе-л че-бу-ре-к на-ре-че-на щи фи зи чи хи щи-т до-щи-к го-р-щи-к га-р-бу-зи-к му-зи-ка-н-т г-ле-чи-к лі-чи-л-ка ка-ла-чи-к ва-зо-н-чи-к го-ро-б-чи-к хи-т-ру-н па-н-чо-хи щу фу зу чу ху щу-р щу-ка щу-ч-ка фу-т-бо-л фу-т-бо-лі-с-т зу-б-чи-к зо-зу-ле-ч-ка чу-б чу-ма-к чу-до ху-ті-р б-ре-ху-н щі фі зі чі хі щі-ч-ка к-лі-щі зе-фі-р фі-гу-ри-с-т-ка хі-ру-р-г а-ра-хі-с ди-мо-хі-д пе-чі-н-ка ха-р-чі зі-р-ка зі-ва-ка д-ру-зі бе-ге-мо-т а-н-те-на ге-не-ра-л ре-б-ро ме-д ко-т-ле-та ве-с-ло се-ло ке-р-мо де-ре-во не-бо пе-с г-ли-на ви-но-г-ра-д ки-ли-м ди-ти-на к-ро-пи-ва ко-ни-к бу-к-ва с-ту-де-н-т-ка гу-са-к ру-ба-но-к су-бо-та му-р ку-ла-к пу-д-ра к-лу-м-ба ду-п-ло ву-са в-ну-к лі-с ті-с-то бі-л-ка сі-но рі-ка ні-с ді-д кі-но мі-с-то гі-та-ра пі-со-к ві-ни-к Для нотаток: |
Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів Частина 1 Рівні навчання 14-28 Марусяк В. М. Супутник букваря. Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів. Навчальний посібник. 3 частини |
Методика навчання Миколаїв, 2005 УДК 811. 161. 1 (075. 2) 372. 41 ББК 81. 411. 2-920 74. 102. 12 Марусяк В. М. Супутник букваря. Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів. Навчальний посібник. 3 частини |
Розвиток навички читання молодших школярів Методичний посібник Розвиток навички читання молодших школярів: Методичний посібник / авт. Н. В. Радченко. – Рокитне: РМК, 2010 – 49 с |
Від цілей установки вибраного виду читання (вголос або про себе, повне або вибіркове) Психолого-педагогічні аспекти формування навички швидкого читання молодших школярів |
І. М. ГЕРАСИМЕНКО, вчитель іноземної мови Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів... Стаття присвячена одному з важливих методів навчання іноземній мові – діалогу. Зокрема, в роботі наводиться алгоритм діяльності вчителя... |
ПОСВЯТА У БАРВІНЧАТА молодших школярів Увага! Лінійка, присвячена посвяті у барвінчата молодших школярів, оголошується відкритою |
W 1 РОЗВИТОК ЛОГІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ W 2 ... |
СИСТЕМА ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ – ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ... У статті проаналізовано сучасний стан позаурочної виховної діяльності дітей молодшого шкільного віку і виявлені труднощі, з якими... |
Уроки математики в початковій школі. Умови підвищення їх ефективності В свою чергу, чинна програма навчання математики молодших школярів спрямовує вчителів на пошук такої логіки взаємозв’язків між структурними... |
Активне сприймання у молодших школярів на уроці триває 15-20 хвилин.... Фізичні вправи викликають збудження в інших ділянках кори головного мозку. Це сприяє короткочасному відпочинку ділянок, подразнення... |