|
Скачати 33.71 Kb.
|
Тема. Перевірка додавання відніманням. Периметр трикутника. Мета: вчити здійснювати перевірку додавання відніманням, розв’язувати задачі, розвивати навички усного рахунку, виховувати старанність та уважність на уроці.
Робота в парах за комп’ютерами.
2. Хвилинка для кмітливих. Розв’яжіть логічні задачі:
16 Самостійна робота. 49861-12472, 98605- 26914, 86900 – 54870. Розв’яжи приклади, перевір додаванням. Додаткове завдання: Від числа 280986 відняти різницю чисел 287600 і 120092. (Взаємоперевірка, перевірка додаткового завдання). 3. Робота з геометричним матеріалом за комп’ютерами. - Із геометричних фігур склади птаха. Додаткове завдання: Визначити периметр найбільшого трикутника, якщо його сторони а = 6 см, в = 10 см, с = 6см
17 2. Робота над задачами. I етап У заповіднику Асканія – Нова орнітологи нарахували 1230 пташенят червоної качки, що вилупились. У кладках залишилось на 2001 більше. Скільки пташенят буде в заповіднику Асканія – Нова? Про кого йдеться в задачі? Хто такі орнітологи? Словник: орнітолог – фахівець, який вивчає птахів, їх ембріологію, систематику, географічне розповсюдження.
II етап Робота над подібною задачею за № 334. ** Скласти і розв’язати подібну. * Розв’язати задачу Додаткове завдання: № 335 (Перевірка виконання) 3. Перевірка додавання відніманням. а) 400 + 200 = 600 - Як перевірити, чи правильно розв’язаний приклад? б) Коментоване розв’язання прикладів. 12680 + 24529, 26409 + 18705. в) Самостійна робота № 333. Додаткове завдання: У Олі була одна монета. Вона купила в магазині два олівці по 3 копійки, а на здачу отримала дві однакові монети. Яка монета була в Олі? Які монети дав їй касир? (Перевірка виконання)
– Як перевірити приклад на додавання? - Як перевірити приклад на віднімання? - Як знайти Р трикутника? - Що цікавого ви дізнались на уроці? VI. Додому: № 323 розв”язати, * скласти і розв”язати подібну. 18 |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Уроку I. Організаційний момент Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см |
Урок №16 Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота... Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота над задачею. Вимірювання та порівняння довжин сторін трикутника ( №№123-... |
Урок №47 Тема. Площа трикутника ... |
Урок №37 Тема. Застосування подібності: властивість бісектриси трикутника Мета: домогтися засвоєння учнями змісту теореми, що виражає властивість бісектриси трикутника та її доведення. Формувати вміння |
УРОК №20 Тема уроку Мета уроку: закріпити знання теореми про середню лінію трикутника; формувати вміння учнів застосовувати властивості середньої лінії... |
УРОК 23. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета Мета. Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних... |
УРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом додавання; засвоєння алгоритму розв'язування систем... |
Урок №37 Тема. Порівняння сторін і кутів трикутника ... |
УРОК №19 Тема уроку Мета уроку: дати означення середньої лінії трикутника; довести теорему про властивість середньої лінії трикутника; розв'язувати задачі,... |