Тема. Перевірка додавання відніманням. Периметр трикутника. Мета


Скачати 33.71 Kb.
Назва Тема. Перевірка додавання відніманням. Периметр трикутника. Мета
Дата 05.05.2013
Розмір 33.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
Тема. Перевірка додавання відніманням. Периметр трикутника.
Мета: вчити здійснювати перевірку додавання відніманням, розв’язувати задачі, розвивати навички усного рахунку, виховувати старанність та уважність на уроці.


  1. Організація уроку.




  1. Оголошення теми та мети.




  1. Усний рахунок.

Робота в парах за комп’ютерами.

  • Сьогодні на уроці мова піде про об’єкт довкілля, що викликає естетичне задоволення і приносить користь людям. Що це за об’єкт, ви дізнаєтесь, розв’язавши приклади. Кожна відповідь є порядковим номером букви в алфавіті.







  • Що ви знаєте про птахів?

  • Назвіть спільні ознаки птахів.

2. Хвилинка для кмітливих.

Розв’яжіть логічні задачі:

  • Летіли горобці, сіли на стовпці. Як сядуть по двоє, то один стовпець вільний, а як по одному, то один горобець зайвий.

  • На дроті сиділо 5 ластівок. Третя полетіла. Скільки ластівок залишилось?

  • На дереві 40 сорок. Проходив мисливець, вистрелив та вбив 6 сорок. Скільки сорок залишилось на дереві?

  • На гілці сиділо кілька пташок. Після того, як кілька пташок полетіло, на гілці залишилось на 1 пташку більше, ніж полетіло. Скільки пташок було на гілці спочатку?

  1. Повторення попереднього матеріалу.

16

Самостійна робота.
49861-12472, 98605- 26914, 86900 – 54870.

Розв’яжи приклади, перевір додаванням.
Додаткове завдання:

Від числа 280986 відняти різницю чисел 287600 і 120092.

(Взаємоперевірка, перевірка додаткового завдання).
3. Робота з геометричним матеріалом за комп’ютерами.

- Із геометричних фігур склади птаха.









Додаткове завдання:

Визначити периметр найбільшого трикутника, якщо його сторони а = 6 см, в = 10 см, с = 6см


  1. Робота над новим матеріалом.




  1. Презентація учня на тему «Червона качка».






17

2. Робота над задачами.

I етап

У заповіднику Асканія – Нова орнітологи нарахували 1230 пташенят червоної качки, що вилупились. У кладках залишилось на 2001 більше. Скільки пташенят буде в заповіднику Асканія – Нова?

Про кого йдеться в задачі?

Хто такі орнітологи?

Словник: орнітолог – фахівець, який вивчає птахів, їх ембріологію, систематику, географічне розповсюдження.


  • Що сказано про пташенят, які вилупились із яєць?

  • Що сказано про тих, які ще не вилупились?

  • Хто зможе пояснити, як розв’язується задача і скласти опорну таблицю?

II етап

Робота над подібною задачею за № 334.

** Скласти і розв’язати подібну.

* Розв’язати задачу

Додаткове завдання:

№ 335

(Перевірка виконання)
3. Перевірка додавання відніманням.

а) 400 + 200 = 600

- Як перевірити, чи правильно розв’язаний приклад?

б) Коментоване розв’язання прикладів.

12680 + 24529, 26409 + 18705.

в) Самостійна робота № 333.
Додаткове завдання:

У Олі була одна монета. Вона купила в магазині два олівці по 3 копійки, а на здачу отримала дві однакові монети. Яка монета була в Олі? Які монети дав їй касир?

(Перевірка виконання)


  1. Підсумок уроку:


– Як перевірити приклад на додавання?

- Як перевірити приклад на віднімання?

- Як знайти Р трикутника?

- Що цікавого ви дізнались на уроці?
VI. Додому: № 323 розв”язати,

* скласти і розв”язати подібну.

18

Схожі:

УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Уроку I. Організаційний момент
Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см
Урок №16 Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота...
Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота над задачею. Вимірювання та порівняння довжин сторін трикутника ( №№123-...
Урок №47 Тема. Площа трикутника
...
Урок №37 Тема. Застосування подібності: властивість бісектриси трикутника
Мета: домогтися засвоєння учнями змісту теореми, що виражає властивість бісектриси трикутника та її доведення. Формувати вміння
УРОК №20 Тема уроку
Мета уроку: закріпити знання теореми про середню лінію трикутника; формувати вміння учнів застосовувати властивості середньої лінії...
УРОК 23. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета
Мета. Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; форму­вати навички додавання багатоцифрових натуральних...
УРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання
Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом додавання; засвоєння алгоритму розв'язування систем...
Урок №37 Тема. Порівняння сторін і кутів трикутника
...
УРОК №19 Тема уроку
Мета уроку: дати означення середньої лінії трикутника; довести теорему про властивість середньої лінії трикутника; розв'язувати задачі,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка