Колективно-творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни»


Скачати 421.75 Kb.
НазваКолективно-творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни»
Сторінка1/4
Дата10.02.2014
Розмір421.75 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи
  1   2   3   4
ОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №13

„ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ГІМНАЗІЯ”

ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

«Колективно-творчий проект

«Юна зміна захисників Вітчизни»
(Практичний посібник для вчителів початкових класів з проведення огляду - конкурсу строю та пісні серед учнів початкових класів, присвячений Дню Збройних сил України).
Номінація: виховна робота

Цикл: початкова школа

Виконавці:

Астайкіна Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально - виховної роботи, Відмінник освіти України, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.

Прокопенко Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, педагог-організатор.

Кухаренко Анатолій Петрович, вчитель предмета «Захист Вітчизни», підполковник запасу пограничних військ.

Зміст




Анотація







Творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни»







«Положення про проведення огляду-конкурсу строю та військової пісні серед учнів 1-2-х класів Одеського НВК №13». Порядок виконання програми огляду-конкурсу






«Положення про проведення огляду-конкурсу строю та військової пісні серед учнів 3-4-х класів Одеського НВК №13». Порядок виконання програми огляду-конкурсу






Практичний матеріал:








Речівки загонів








Емблеми загонів








Пісні загонів







Зразок протоколів підсумків огляду-конкурсу







Зразок диплому







Фотозвіт проекту «Юна зміна захисників Вітчизни»







Фотозвіт стіннівок, присвячених Дню захисника Вітчизни.






Додатки








Презентація «Строй та його елементи»








Презентація «День захисників Вітчизни»








Диск (фільм «Огляд строю та пісні в початкових класах».







Анотація
В запропонованій роботі подано практичні матеріали проведення колективно-творчого проекту «Юна зміна захисників Вітчизни» (огляд - конкурс строю і пісні серед учнів початкових класів, присвячений Дню захисника Вітчизни). Робота педагогічного колективу вчителів початкових класів була спрямована на поглиблення військово-патріотичного виховання молодших школярів, на розвиток особистісно-орієнтовного виховання учнів.

Проект сприяє вихованню у дітей почуття патріотизму, дружби, взаємовиручки, відповідальності за колектив, любові до Батьківщини, поважного ставлення до захисників Вітчизни та військовим професіям, свідомої дисципліни, фізичного та морального гарту учнів, удосконалення навичок стройових вправ, вивчення стройових воєнно-патріотичних пісень, пропаганді здорового способу життя.

У проекті представлені зміст роботи учасників проекту на всіх етапах, які враховують вікові та індивідуальні особливості учнів.

Учасники конкурсу представляли свій рід військ, показали вміння виконувати стройові команди на місті та в русі, продемонстрували знання патріотичних пісень та майстерність їх виконання.

Святкова атмосфера відчувалася в оформленні залу, формі учасників, настрої учасників. Командував парадом вчитель предмета "Захист Вітчизни".

Уся робота над проектом була розподілена на 3 етапи:
І етап.

На початку роботи над проектом організаторами проекту було розроблено «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 1-2-х Одеського НВК №13» , «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 3-4-х класів Одеського НВК №13», згідно вікових категорій учнів, з яким були ознайомлені всі учасники проекту.
ІІ етап.

Протягом тривання проекту було проведено:

  1. Конкурс стіннівок до Дня захисника Вітчизни.

  2. Вивчення речівок, розучування пісень, оформлення емблем кожної команди.

  3. Підготовлено назви команди та елементи форми одягу учасників різних видів військ для кожної команди.

  4. Систематично проводилися тренувальні стройові вправи.

  5. Представлена презентація «Строй та його елементи» для ознайомлення учнів на класних годинах.

ІІІ етап.

  1. За підсумками огляду-конкурсу всі учасники отримали диплома за участь у конкурсі, а переможців було нагороджено кубками.

  2. Автори проекту представили фільм-презентацію за результатами огляду-конкурсу.


Робота рекомендована заступникам директора з навчально-виховної роботи початкових класів, педагогам-організаторам початкових класів та вчителям початкових класів для якісного планування виховної роботи з військово-патріотичного виховання молодших школярів та впровадження методу проектних технологій як засіб розвитку особистості учнів.

Колективно-творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни»

(огляд - конкурс строю та пісні серед учнів початкових класів,

присвячений Дню захисника Вітчизни).
Автори:

Астайкіна Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально - виховної роботи, Відмінник освіти України, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Одеського НВК №13;

Прокопенко Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, педагог-організатор Одеського НВК №13;

Кухаренко Анатолій Петрович, вчитель предмета «Захист Вітчизни», підполковник запасу пограничних військ.

Напрямок: військово-патріотичне.
Актуальність:

Небагато у нас таких важливих дат, як день тих, чия професія – Батьківщину захищати. Тому творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни» надає належну увагу військово-патріотичному вихованню учнів, формує національну свідомість, фізичну та психологічну підготовку до служби Збройних Сил України.

Під час духовної кризи в України автори проекту та вчителі початкових класів знайшли час і ресурси для роботи з молодшими школярами з метою ціннісного ставлення до суспільства і держави; познайомили дітей з різними військовими професіями, навчили виконувати колективні справи, взаємодіяти між собою.
Мета проекту:

  • створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей дітей на основі українських національно-патріотичних традицій;

  • створити ефективну систему виховної діяльності з військово-патріотичного виховання класного керівника для підвищення рівня виховної роботи в класних колективах шляхом збільшення кількості позакласних заходів;

  • активізувати комунікативні вміння та навички дітей молодшого шкільного віку;

  • інтегрувати зусилля батьків та учнів для покращення рівня спілкування в родині, школі під час підготовки стіннівок, вибору форми, емблеми, речівки.

  • виховувати у дітей чуйність, доброзичливість, взаємодопомогу;

  • сприяти розкриттю творчих здібностей з метою виявлення обдарованих дітей;

  • допомогти молодшим школярам самореалізуватись, сприяти підвищенню рівня самооцінки учнів.



Метод, домінуючий в проекті: творчий, пошуковий.

Учасники проекту: учні 1-4-х класів, батьки, класні керівники, вчителі-предметники.
Завдання проекту:

  • створити координаційну раду (КР) огляду-конкурсу строю та військової пісні у складі: директор школи Романенко Н.А., учитель предмета «Захист Вітчизни» Кухаренко А. П., підполковник запасу пограничних військ, заступник директора з навчально-виховної роботи Астайкина Т.П., педагог-організатор Прокопенко Г.О., полковник у відставці танкових військ, учасник бойових дій афганської війни, старший викладач НМЦ Цивільної оборони і безпеки життєдіяльності Одеської області Шведа В.С., учні 10 класу - чемпіони першості району, призери першості міста по військовій грі «Сокіл»,

  • КР розробити «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 1-2-х Одеського НВК №13» , «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 3-4-х класів Одеського НВК №13», згідно вікових категорій учнів;

  • вчителям початкових класів організувати та провести шкільний конкурс стіннівок до Дня Захисника Вітчизни, емблем, бечівок кожної команди.

  • залучити класні колективи до участі у заходах з підготовки до огляду-конкурсу строю та пісні;

  • вчителям фізичної культури в позаурочній діяльності провести підготовку учнів зі стройових команд;

  • вчителю музичної культури на уроках музики розучити патріотичні пісні, навчити учнів колективно виконувати їх;

  • провести огляд-конкурс строю та пісні.


Навчальна предмети: читання, курс «Я і Україна» (громадянська освіта), образотворче мистецтво, музика, фізична культура.
Тривалість проекту: 6 місяців (з вересня по лютий).
Змістовний аспект проекту:

  • психологія сумісної діяльності;

  • спостереження за взаємовідносинами;

  • патріотична спрямованість;

  • культурологічна спрямованість,

  • образотворча діяльність.


Вхідні знання: елементарні знання про військові професії, удосконалення навичок стройових вправ, вивчення стройових воєнно-патріотичних пісень, навички виразного декламування, малювання.
Матеріальний результат проекту: галерея стіннівок, вибір назви команди та форми одягу, емблеми, речівки, презентація «Строй та його елементи», фільм «Огляд строю та пісні в початкових класах».
Матеріально-технічне, інформаційне, методичне забезпечення: підручник курсу «Я і Україна» (громадянська освіта), підручник «Основи здоров’я», збірник музичних творів, бечівки, емблеми, проектор, комп’ютер, музичний супровід.
Етапи роботи над проектом
І етап Стратегія проекту

1. Вибір теми проекту.

2. Формулювання дидактичної мети: встановлення психологічного мікроклімату в колективі, вчити учнів взаємовідносинам, вчити працювати колективно; показати важливість дій кожного в колективній справі; розширювати знання дітей з ціннісного ставлення до суспільства і держави; познайомити дітей з різними військовими професіями, виховувати любов до Батьківщини.

3. Розробка «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 1-2-х Одеського НВК №13» , «Положення про проведення огляду строю та військової пісні серед учнів 3-4-х класів Одеського НВК №13», згідно вікових категорій учнів, з яким були ознайомлені всі учасники проекту.
ІІ етап Планування проекту.

  1. Ознайомлення учасників із загальною темою.

  2. Формування загонів:

  • «Военный флот» (моряки) - 1-а клас

  • «Десант-голубая молния» (десантники) - 1-б клас

  • «Красный береты» (десантники) - 1-в клас

  • «Орлята» (летчики) - 1-д клас

  • «Танкисты» - 1-г клас

  • «ВВС» - 2-а клас

  • «Радуга» (пехотинцы) - 2-б клас

  • «Танкисты» - 2-в клас

  • «Орлята» (летчики) - 2-к клас

  • «Моряки» - 2-д клас

  • «Юные летчики» - 3-а клас

  • «Танкисты» - 3-б клас

  • «Волна» (моряки) – 3-в клас

  • «Пограничники» - 3-г клас

  • «Тайфун» (спецотряд) – 3-д клас

  • «Пограничники» - 4-а клас

  • «Десантные войска» - 4-б клас

  • «Морская пехота» (моряки) – 4-в клас.

  • «Бригантина» (моряки) – 4-г клас

  • «Алые паруса» (моряки) - 4-д клас




  1. Вибір назви, емблеми, речівки, пісні, форми одягу для кожного загону.



Реалізація проекту

  1. Конкурс стіннівок до Дня захисника Вітчизни.

  2. Вивчення речівок, розучування пісень, оформлення емблем кожної команди.

  3. Проведення тренувальних стройових вправ.

  4. Перегляд презентації «Строй та його елементи» для ознайомлення учнів на класних годинах.


ІІІ етап Очікувані результати

  1. Провели огляд-конкурс строю та пісні.

  2. Оформили виставку дитячий робіт (стіннівок, малюнків).

  3. Визначили та нагородили переможців огляду – конкурсу кубками та дипломами.

  4. Учні, які раніше майже не спілкувалися, найшли спільну мову, стали толерантними по відношенню один до одного.

  5. Окремі учні проявили лідерські якості, виявили себе гарними командирами.

  6. Учні поглибили знання про військові професії, удосконалили навички стройових вправ.

  7. Презентація «День захисників Вітчизни»

  8. Автори проекту «Юна зміна захисників Вітчизни» представили фільм-презентацію за результатами огляду-конкурсу.


Колективно-творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни»

(огляд - конкурс строю та пісні серед учнів початкових класів,

присвячений Дню захисника Вітчизни).
Автори:

Астайкіна Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально - виховної роботи, Відмінник освіти України, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Одеського НВК №13;

Прокопенко Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, педагог-організатор Одеського НВК №13;

Кухаренко Анатолій Петрович, вчитель предмета «Захист Вітчизни», підполковник запасу пограничних військ.

Напрямок: військово-патріотичне.
Актуальність:

Небагато у нас таких важливих дат, як день тих, чия професія – Батьківщину захищати. Тому творчий проект «Юна зміна захисників Вітчизни» надає належну увагу військово-патріотичному вихованню учнів, формує національну свідомість, фізичну та психологічну підготовку до служби Збройних Сил України.

Під час духовної кризи в України автори проекту та вчителі початкових класів знайшли час і ресурси для роботи з молодшими школярами з метою ціннісного ставлення до суспільства і держави; познайомили дітей з різними військовими професіями, навчили виконувати колективні справи, взаємодіяти між собою.
  1   2   3   4

Схожі:

І. Організаційно-підготовчий етап
А потім дізналася, що мене запрошують прийняти участь у ІІІ етапі. Цього року на творчий тур олімпіади було запропоновано підготувати...
Конкурс "МІС-юна українка" В залі звучить пісня "
А тому ми зібралися в цьому теплому від ваших сердець та світлому від ваших посмішок залі, щоб провести свято, яке ми назвали «МІС-ЮНА...
Технологія колективно-групового навчання
До цієї групи відносять інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всієї академічної групи. Залежно...
ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ
Знайди якомога більше інформації з твоєї проблеми, подумай над ідеями для її вирішення та занотуй кращі з них
Конкурс на кращий творчий проект «Як ми вивчаємо іноземну мову»
Робота з обдарованими дітьми по підготовці до ІІ етапу Всеукраїнських учнів- ських олімпіад. Шкільний
Зміна змісту освіти, зміна підходу до педагогічного процесу в навчанні...
Аналіз літератури дає зрозуміти, що в поняття „педагогічна технологія” входять такі значущі параметри
ПРОГРАМА ПРЕДМЕТА ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ Програму підготували: В. М. Мелецький...
Конституція України визначає захист Вітчизни обов’язком громадян України, найважливішою функцією держави. Безпека людини, її життя...
Вивчення предмету «Захист Вітчизни» у 2008/2009 навчальному році
Вивчення предмету «Захист Вітчизни» відповідно до Типових навчальних планів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України...
КОНКУРС "ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ"
Проект  передбачає  комплес організаційно – педагогічних і науково – методичних заходів, спрямованих  на виконання Закону України...
Тема. Життєвий і творчий
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка