|
Скачати 53.92 Kb.
|
Історичний брейн ринг на тему:"Україна в роки Другої світової війни та Великої Вітчизняної війни"Брейн ринг – командна гра, колективний пошук істини. завдяки брейн рингу активізується навчальний процес, розвивається творче, логічне і нестандартне мислення. Гра сприяє кращому засвоєнню термінів і понять, стимулює учнів до кропіткої роботи з додатковою літературою, тренує пам'ять, розвіває кмітливість, виробляє вміння застосовувати набуті знання на практиці, поглиблює та урізноманітнює між предметні зв'язки. Бажання учнів отримати перемогу, є стимулом до ретельної підготовки, до постійного повторення пройденого матеріалу. Правила гри. Клас методом жеребкування розбивається на дві команди. Максимальний час обговорювати питання одна хвилина. Для відповіді на питання команда повинна першою подати звуковий сигнал. Якщо одна з граючих команд дає неправильну відповідь на питання, то у іншої команди є 20 секунд для відповіді. Стратегія брейн рингу – це швидко дати відповідь. Можна ризикнути і дати відповідь на першій секунді, а можна обговорювати відведений час, ризикуючи бути випередженим суперником. Переможцем є команда, яка відповіла на найбільше число питань. При підрахуванні результатів, враховують роботи групи підтримки. Також в кожній команді може буті активний учасник, який набере для команди найбільше балів. Він отримує спеціальний приз. Учні під час рингу:
Обладнання для проведення брейн рингу:
Хід гриВчитель розпочинає брейн ринг. Оголошує тему рингу. На екрані висвітлюється тематика гри. Вчитель повідомляє мету заходу:"Показати участь українського народу у роки Другої світової війни та Великої Вітчизняної війни, розкрити наслідки окупаційного режиму на території українських земель; знищення мирного населення, голокост. Показати, що Україна зробила гідний внесок у розгром Німеччини. Ринг розпочинається з бліц – опитування команд. Учасники повинні швидко відповісти на задані запитання. Для рингу кожна команда готує творчі домашні завдання, які стосуються теми. І раундБліц-питання
Відеоматеріал :"Перші дні війни" (Одна із команд). Додаток №1Відеоматеріали до Брейн Рингу\1. Початок війни..mp4 ІІ раунд.Поразки перших днів війни.
ІІІ раунд.Робота з документами.В кожної команді на столі лежить Х-пакет із завданням.Командир команди відкриває пакет і зачитує текст документа, які знаходиться там. Учні аналізують документ і дають обґрунтовані висновки. Пакет №1
ІV раунд."Окупаційний режим в Україні".Вчитель оголошує письмове завдання для обох команд:
Одна із команд представляє презентацію про голокост, друга про "Уманську яму". Додаток № 3 Голокост Відеоматеріали до Брейн Рингу\3. Голокост Додаток № 4 Уманська яма Відеоматеріали до Брейн Рингу\4. Уманська яма V раунд.Рух опору.Усні питання.
VІ раундВідео запитання.Демонструються кадри про Сталінградську битву, битву під Курськом, битву за Дніпро. Учні повинні розкрити вплив цих битв на хід Другої світової та Великої Вітчизняної війни. Додаток № 5 Сталінградська битва.Відеоматеріали до Брейн Рингу\5. Сталінградська битва.mp4 Додаток № 6 Курська битва.Відеоматеріали до Брейн Рингу\6. Битва під Курськом.mp4 Додаток № 7 Битва за Дніпро.Відеоматеріали до Брейн Рингу\7. Битва за Дніпро.mp4
VIІ раундБліц – опитування.
Група підтримки готує художній номер VIIІ раундЗавершальний етап війни.У командах на столі лежать чотири конверти. У кожному з них написані наступальні операції радянських військ 1944р. Учасники визначають фронти які їх проводили.
Група підтримки демонструє відео про звільнення м. Умань Додаток № 8Відеоматеріали до Брейн Рингу\8. Звільнення Умані..mp4 IX раундКультура в роки війни.Бліц – опитування.
Я єсть народ, якого правда силаНіким звойована ще не була,Яка біда мене, яка чума косила,А сила знову розцвіла.(П.Тичина)
Вчитель оголошує про закінчення брейн рингу. Показ фільму про війну "Радуга", який був знятий в 1944 р. режисером М.Донським. В головній ролі корифей українського театру мистецтв
|
Музей І. Черняхівського, с. Вербова У мальовничому селі Вербова створено... Великої Вітчизняної війни, двічі Героя Радянського Союзу генерала армії Івана Даниловича Черняховського, де представлені копії документів... |
Уроку Панченка П. П., Тимченка С. М., стіна карта «Україна в роки Другої світової війни», збірник завдань для тематичного оцінювання |
Тематична лінійка до Дня партизанської слави Партизанська моя Батьківщина Мета Мета: Виховувати любов до Вітчизни, рідного краю; прищеплювати шану і повагу до ветеранів Великої Вітчизняної війни; виховувати гордість... |
Теми рефератів з дисципліни Міжнародні відносини США у роки Другої світової війни: сутність та зміст. Роль США у розгромі фашизму |
1. Україна під час Другої світової війни Навчально-методичний посібник. – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Маяки Луцького району, – Луцьк 2013. – 63 с |
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬСТВОМ НАСЕЛЕННЯ МІСТ І ПРОМИСЛОВИХ РАЙОНІВ... Проблема, яка розглядається в даному дослідженні, є найменше вивченим істориками аспектом більш широкої теми продовольчого становища... |
КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ При музеї створено клуб «Пошук», основною роботою якого є дослідження матеріалів з історії села в роки Великої Вітчизняної війни,... |
Знов білим цвітом вкрилися сади Все далі відходять грізні і важкі роки Великої Вітчизняної війни, але не згасає пам’ять про тих, хто не шкодував своєї крові, свого... |
У лютому 1947 р президентом Польщі став лідер ПРП Б. Берут Польща була першою жертвою фашистської агресії в роки Другої світової війни і зазнала всіх страждань окупаційного режиму. Загинуло... |
Урок 18 Тема. Події 1939 червня 1941 рр. Причини, характер та періодизація Другої світової війни Тема. Події 1939 – червня 1941 рр. Причини, характер та періодизація Другої світової війни |