|
Скачати 34.33 Kb.
|
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення Першого уроку в загальноосвітніх навчальних закладах Луганської області, присвяченого 70-річчю від дня створення підпільної молодіжної організації «Молода гвардія» Відповідно до плану заходів, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України № 274-р від 19 березня 2012 р. «Про затвердження плану заходів із підготовки та відзначення у 2012 році 70-річчя від дня створення підпільної молодіжної організації “Молода гвардія”» Перший урок у загальноосвітніх навчальних закладах Луганської області буде присвячено 70-річчю від дня створення підпільної молодіжної організації «Молода гвардія». «Я, вступая в ряды членов «Молодой гвардии», перед лицом своих друзей по оружию, перед лицом многострадальной земли, перед лицом всего народа, торжественно клянусь… Я клянусь мстить беспощадно за сожженные города и села, за кровь наших людей, за мученическую смерть героев-шахтеров…». Сімдесят років тому над землею, охопленою полум’ям священної народної війни, пролунали слова цієї клятви краснодонських юнаків та дівчат. Їх почули всі радянські люди, воїни Красної Армії, бійці руху Опору в усіх країнах Європи; перед їхньою самовідданою любов’ю до батьківщини, до рідних шахтарських селищ та донбаського степу вклонили голови і сиві ветерани, і зовсім юні ровесники героїв, і їхні майбутні нащадки. Чим далі віддаляє нас невблаганний час від подій Великої Вітчизняної війни, тим вагомішим постає перед сучасниками безсмертний подвиг покоління, яке розгромило фашизм і врятувало людство від рабства. В умовах розбудови в Україні нового демократичного суспільства до осмислення подвигу юних патріотів із підпільної комсомольської організації «Молода гвардія» треба підходити особливо серйозно. 70 років із моменту створення підпільної організації минає в цьому році. Але це подія, над якою час не має влади. На Першому уроці вчителі мають яскраво та переконливо показати учням героїзм молодогвардійців, його моральні мотиви. У рекомендаціях щодо вивчення цих подій наголошуємо, що подвиг юних підпільників – це невичерпне джерело патріотичного та морального виховання учнів початкових класів. Важливо, щоб учні знали правду про ті важкі випробування, які випали на долю підлітків та розуміли, що молодогвардійці заслужили глибоку народну шану та безмежну любов народу. Бажано до проведення уроку створити куточки бойової слави, присвячені подвигу молодогвардійців. Під час проведення уроку вчителі мають ґрунтовно опрацювати терміни „патріотизм”, „інтернаціоналізм”, розуміння їх учнями. Необхідно акцентувати увагу на тому, що патріотизм – звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки в надзвичайних ситуаціях. Перший урок повинен пройти урочисто, з яскравими моментами, щоб запам’ятався учням надовго, сприяв вихованню моральних якостей. Варто наголосити на розповіді про те, звідти черпали молодогвардійці сили, як вони стали героями. Форми і методи проведення Першого уроку можуть бути різноманітними (бесіда, урок-свято, урок-зустріч, урок-екскурсія до музею, інсценізація із залученням старшокласників, батьків). Учитель обирає форму проведення самостійно, враховуючи можливості навчального закладу та індивідуальні особливості учнів класу. Підвищити ефективність проведення Першого уроку можна відповідним оформленням класної кімнати: репродукціями картин, родинними фотографіями, листами з фронту. Для створення урочистої атмосфери на уроці можна використати музичний супровід. Рекомендуємо на Першому уроці використати наступний матеріал:
Штаб «Молодої гвардії»: Іван Туркенич (командир), Олег Кошовий (комісар), Уляна Громова, Іван Земнухов, Сергій Тюленін, Любов Шевцова, Віктор Третьякевич, Василь Левашов.
Колективна робота зі створення гірлянди слави до пам’ятника. (Бесіда йде під супровід пісні «Это было в Краснодоне»)
5. Домашнє завдання для учнів може бути запропоноване у вигляді очної та заочної екскурсії по місцях бойової слави, відвідування музею «Молода гвардія» в м. Краснодоні, а також можуть бути проведені шкільні конкурси творчих робіт учнів (можливо із залученням батьків, дитячих та юнацьких громадських організацій), а саме: творів, есе, поезій, стіннівок, розробка і презентація спільних проектів вшанування пам’яті героїв-краснодонців, які стануть основою проведення у вересні-жовтні Тижня «Ешелон пам’яті», «Ваш подвиг безсмертний», «Достойними подвигу вашого бути присягаємося!» тощо. |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення в загальноосвітніх навчальних... З метою відзначення Дня фізичної культури і спорту щорічно упродовж другого тижня вересня в загальноосвітніх навчальних закладах... |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2009-2010 навчального року Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12. 06. 09 року №/9-396 перший урок у загальноосвітніх навчальних закладах... |
4. Методичні рекомендації щодо розвитку допрофільної підготовки і... Моніторингове дослідження стану організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Черкаської області |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Незалежності України: шлях до створення гуманного світу для дітей”: Методичні рекомендації щодо проведення Дня Знань і Першого уроку... |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Співає сонячні пісні уся моя родина, бо ми родились на землі, що зветься Україна: Методичні рекомендації щодо Першого уроку в 2012–2013... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ОБСТЕЖЕННЯ СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Аці в здійсненні нагляду за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці в вищих, професійно-технічних,... |
Методичні рекомендації до проведення У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення... |
Л И С Т України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах... |
Л И С Т України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах... |
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх... Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010–2011 навчальному році |