|
Скачати 28.4 Kb.
|
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 29000 м.Хмельницький, Майдан Незалежності,1, Будинок Освіти, тел. 656164, 657274, 654504 E-mail: hmoippo@i.ua, факс: 650386, 657472 (приймальня) ідентифікаційний код 02139802 №__444_ від "_ 27___" серпня______ 2009 р. Завідуючим районними (міськими) методичними кабінетами Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2009-2010 навчального року Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12.06.09 року №/9-396 перший урок у загальноосвітніх навчальних закладах учитель обирає самостійно. Форми і методи проведення першого уроку обираються з урахуванням можливостей навчального закладу та індивідуальних особливостей учнів класу. Водночас рекомендуємо для більш повної реалізації виховного потенціалу першого уроку в ході його підготовки та проведення педагогам доцільно акцентувати увагу на розв'язанні таких завдань:
Ураховуючи дефіцит духовності у сучасному суспільстві, одним із компонентів системи патріотичного виховання має бути формування національної самосвідомості та духовної зрілості підростаючого покоління. На необхідності такого підходу наголошував Президент України Віктор Ющенко: «Чим швидше ми дамо дітям духовну освіту, тим менше перед нами буде стояти проблема відсутності духовних цінностей, тим вищим буде рівень моралі нашого суспільства». Від рівня моральності суспільства у великій мірі залежить майбутнє благополуччя держави. У «Концепції виховання гуманістичних цінностей учнів загальноосвітньої школи» зазначено: «Суспільне життя переконує, що без культивування таких моральних цінностей, як добро, людяність, відповідальність, почуття власної гідності, творча ініціатива, підприємливість, толерантність, навряд чи можна розраховувати на поліпшення ситуації в нашій країні. Ці моральні феномени в період переходу до ринку, який ще не став цивілізованим, виконують функцію гармонізації особистих і суспільних інтересів». На сучасному етапі необхідність підвищення ролі патріотичного, національного і морального виховання зумовлена також процесом інтеграції української молоді до європейського співтовариства. Повага до культури інших народів має ґрунтуватися на знаннях і поціновуванні культури України, її історії, звичаїв та традицій. Розвиток дружніх стосунків з міжнародними молодіжними організаціями, участь у різноманітних програмах обміну учнями і студентами, зміцнення партнерських стосунків із школярами та студентами інших країн потребує розвитку етнонаціональних, полікультурних знань української молоді. Важливо підкреслити роль сім’ї у житті кожної людини. Сім’я є першим природним чинником соціалізації дитини, тією первинною соціальною основою, яка формує моральну та психічну складові особистості. Родина та стосунки між її членами – це «перша школа інтелектуального, морального, естетичного та фізичного виховання». Сім’я та психологічний клімат, що складається в ній, у великій мірі впливають на засвоєння дитиною норм людських взаємин і формування – або заперечення – спочатку сімейних цінностей, а пізніше – загальнолюдських. Сім’я – це, так би мовити, джерело, з якого бере свій початок духовність або бездуховність дитини. Всі ці проблеми мають бути в полі зорі педагога при підготовці до першого уроку у новому навчальному році. Проректор Бобровник С.М. Вик. В.Левицький Тел. 72-06-82 |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Незалежності України: шлях до створення гуманного світу для дітей”: Методичні рекомендації щодо проведення Дня Знань і Першого уроку... |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2013-2014 навчального... ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Співає сонячні пісні уся моя родина, бо ми родились на землі, що зветься Україна: Методичні рекомендації щодо Першого уроку в 2012–2013... |
Методичні рекомендації до проведення У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення... |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Першого уроку в 2015–2016 навчальному році для учнів 1-4 класів / [Добровольська Л. Н., Чорновіл В. О., Л.І. Ткачова]. – Черкаси:... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО... Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку у 2015 – 2016 навчальному році у 5 – 9 класах / [ Кудін В. С., Бугайчук Н. В., Величко С. В.] – Черкаси: Видавництво... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах... |
Україна ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Про порядок закінчення 2009/2010 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах... |
ЗАПРОШЕННЯ на Всеукраїнську студентську олімпіаду 2010-2011 навчального... Міністерства освіти і науки України від 02. 12. 2010 року №1190 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади 2010-2011 навчального... |