Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2009-2010 навчального року


Скачати 28.4 Kb.
Назва Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2009-2010 навчального року
Дата 12.04.2013
Розмір 28.4 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Культура > Методичні рекомендації
Хмельницький обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти


29000 м.Хмельницький, Майдан Незалежності,1, Будинок Освіти, тел. 656164, 657274, 654504

E-mail: hmoippo@i.ua, факс: 650386, 657472 (приймальня)

ідентифікаційний код 02139802







№__444_ від "_ 27___" серпня______ 2009 р.

Завідуючим районними (міськими)

методичними кабінетами

Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2009-2010 навчального року

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12.06.09 року №/9-396 перший урок у загальноосвітніх навчальних закладах учитель обирає самостійно. Форми і методи проведення першого уроку обираються з урахуванням можливостей навчального закладу та індивідуальних особливостей учнів класу.

Водночас рекомендуємо для більш повної реалізації виховного потенціалу першого уроку в ході його підготовки та проведення педагогам доцільно акцентувати увагу на розв'язанні таких завдань:

  • формування у підростаючого покоління національної самосвідомості, поваги до історичного минулого;

  • прищеплення учнівській молоді високих почуттів вірності й відданості Батьківщині, пошани до її трудівників;

  • сприяння громадянському змужнінню, високої моральності підлітків та учнівської молоді;

  • формування в учнів моральних якостей на засадах загальнолюдських чеснот,

  • формування духовної сфери особистості школяра.

Ураховуючи дефіцит духовності у сучасному суспільстві, одним із компонентів системи патріотичного виховання має бути формування національної самосвідомості та духовної зрілості підростаючого покоління. На необхідності такого підходу наголошував Президент України Віктор Ющенко: «Чим швидше ми дамо дітям духовну освіту, тим менше перед нами буде стояти проблема відсутності духовних цінностей, тим вищим буде рівень моралі нашого суспільства».

Від рівня моральності суспільства у великій мірі залежить майбутнє благополуччя держави. У «Концепції виховання гуманістичних цінностей учнів загальноосвітньої школи» зазначено: «Суспільне життя переконує, що без культивування таких моральних цінностей, як добро, людяність, відповідальність, почуття власної гідності, творча ініціатива, підприємливість, толерантність, навряд чи можна розраховувати на поліпшення ситуації в нашій країні. Ці моральні феномени в період переходу до ринку, який ще не став цивілізованим, виконують функцію гармонізації особистих і суспільних інтересів».

На сучасному етапі необхідність підвищення ролі патріотичного, національного і морального виховання зумовлена також процесом інтеграції української молоді до європейського співтовариства. Повага до культури інших народів має ґрунтуватися на знаннях і поціновуванні культури України, її історії, звичаїв та традицій. Розвиток дружніх стосунків з міжнародними молодіжними організаціями, участь у різноманітних програмах обміну учнями і студентами, зміцнення партнерських стосунків із школярами та студентами інших країн потребує розвитку етнонаціональних, полікультурних знань української молоді.

Важливо підкреслити роль сім’ї у житті кожної людини. Сім’я є першим природним чинником соціалізації дитини, тією первинною соціальною основою, яка формує моральну та психічну складові особистості. Родина та стосунки між її членами – це «перша школа інтелектуального, морального, естетичного та фізичного виховання». Сім’я та психологічний клімат, що складається в ній, у великій мірі впливають на засвоєння дитиною норм людських взаємин і формування – або заперечення – спочатку сімейних цінностей, а пізніше – загальнолюдських. Сім’я – це, так би мовити, джерело, з якого бере свій початок духовність або бездуховність дитини.

Всі ці проблеми мають бути в полі зорі педагога при підготовці до першого уроку у новому навчальному році.





Проректор Бобровник С.М.

Вик. В.Левицький

Тел. 72-06-82

Схожі:

Методичні рекомендації до проведення Першого уроку
Незалежності України: шлях до створення гуманного світу для дітей”: Методичні рекомендації щодо проведення Дня Знань і Першого уроку...
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2013-2014 навчального...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку
Співає сонячні пісні уся моя родина, бо ми родились на землі, що зветься Україна: Методичні рекомендації щодо Першого уроку в 2012–2013...
Методичні рекомендації до проведення
У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення...
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку
Першого уроку в 2015–2016 навчальному році для учнів 1-4 класів / [Добровольська Л. Н., Чорновіл В. О., Л.І. Ткачова]. – Черкаси:...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО...
Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу
Методичні рекомендації до проведення
Першого уроку у 2015 – 2016 навчальному році у 5 – 9 класах / [ Кудін В. С., Бугайчук Н. В., Величко С. В.] – Черкаси: Видавництво...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації
Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах...
Україна ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Про порядок закінчення 2009/2010 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах...
ЗАПРОШЕННЯ на Всеукраїнську студентську олімпіаду 2010-2011 навчального...
Міністерства освіти і науки України від 02. 12. 2010 року №1190 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади 2010-2011 навчального...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка