|
Скачати 30.67 Kb.
|
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1КЛАС ТЕМА: СТОРІНКАМИ ПРОЧИТАНИХ КНИГ МЕТА:Активізувати читацьку пам’ять дітей,пробудити бажання читати книги самостійно;розвивати пам’ять ,монологічне мовлення; виховувати любов до книги. ОБЛАДНАННЯ:книги з українськими народними казками,казки народів світу, книги Л. Українки, Г. Бойка, П. Воронька та ін. ХІД УРОКУ
II. Розв’язування педагогічних задач а)Данилко допомагав сестрі прибирати у кімнаті. Іринка попросила його поскладати книги на поличці. Хлопчик зняв усі книжки, протер їх і поличку сухою ганчіркою і почав складати. Великоформатні книжки він поставив на поличці спереду, середньоформатні та книжки-малюки- позаду. Як ви вважаєте,чи правильно розмістив книжки хлопчик ? Чому? б) Сашко читав книжку. Раптом подзвонили в двері. Хлопчик швидко заломив сторінку книжки, сунув під пахву і побіг відчиняти. Чи правильно вчинив Сашко? Як треба поводитися з будь-якою книгою? в)Катруся і Петрик сперечалися. Дівчинка стверджувала, що казку «Ріпка» написав Ю. Ярмиш, а Петрусь переконував, що це українська народна казка. А Ю. Ярмиш написав дещо іншу казку, хоч подібну за змістом. Однак суперечка не втихла. Тоді хлопчик запропонував дівчинці кілька книжок з казками. Як ви гадаєте,що запропонував Петрик Катрусі? Хто з дітей правий? III. Робота по орієнтуванню в групі книжок. - Розгляньте обкладинки книжок, представлених на нашій виставці. Прочитайте їх назви. - Хто може визначити книжку про природу,книжку-збірку казок? - Як ви будете це робити? - Чому ви переконані, що це саме ті книжки, які нас цікавлять? ( Діти прочитують назви, розглядають малюнки на обкладинці і сторінках, а потім роблять відповідні висновки про належність книжки до відповідної теми. Біля дошки учитель виставляє 2 книжки. - Послухайте заголовки цих книжок:»Помагай», «Вишеньки».( Прізвища авторів закриті смужкою паперу.) - Розгляньте малюнки на книжечці і визначте, де книжечка П. Воронька, а де Л. Українки. - Що саме допомогло вам «впізнати» книжки? IV. Читання вчителем твору вголос. Учитель виставляє групу розглянутих книжок і пропонує дітям відібрати ту, яку вони хочуть послухати. За бажанням більшості дітей учитель читає книжку (твір) уголос. V. Роздуми над прочитаним. - Чому ви вибрали саме цю книжку? Чим вона вас зацікавила? - Як вона називається? - Яку назву має твір , який ви слухали? - Про що (кого) цей твір? Чи сподобався він вам, чим? VI. Гра “ Найбільше я люблю…»(Гра допоможе виявити, якому виду занять діти надають перевагу) На дошці вивішується плакат з 4 малюнками і підписами( гуляти, гратися,дивитися телевізор,розглядати і читати книжки.) На аркушах паперу діти пишуть своє прізвище. - Розгляньте уважно плакат,визначте для себе і послідовно запишіть на аркуші те, що дуже любите робити, що робите із задоволенням, що робити не любите. Діти самостійно виконують завдання, потім здають учителеві. VII. Підсумок. Рекомендації до самостійної діяльності з книжками в позаурочний час. - Діти, всі ми разом познайомилися з чудовими книгами. Вони відкривали вам кожного разу щось нове, цікаве. Ви залюбки розглядали,читали,шукали книжки в куточку читача, домашніх бібліотечках. Ви переконалися в тому, що книга може дати відповідь на будь-яке питання, може стати найкращим порадником і другом. Завжди пам’ятайте про це і при кожній найменшій можливості розглядайте, читайте книги у свій вільний час. Творче завдання. Вдома намалювати малюнок до одного з почутих творів. . |
Тема: Вічна загадка людської душі… (за новелою М. Коцюбинського «Сон») Мета Тип уроку: урок позакласного читання, урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору) |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ «В’ЄТЬСЯ, НАЧЕ СТРІЧКА, НЕСПОКІЙНА РІЧКА» Мета: на зразках художніх творів поглиблювати уявлення дітей про природу рідного краю. Розвивати мовлення учнів, працювати над збагаченням... |
Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко,... Тема. Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко, О.Ільченка. «Життя видатних дітей» |
Урок позакласного читання в 11 класі Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання |
Урок позакласного читання Мета: вчити учнів аналізувати художній твір, давати характеристику персонажам, порівнювати різні твори |
Українське читання. 3 клас Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку... |
Байка. Особливості в українській і світовій літературі. Сміючись,... Мета: дати уявлення учням про байку, ознайомити з історією, особливостями структури |
Тема: Урок позакласного читання Мета: Розширити знання учнів про творчість М. В. Гоголя; про письменника, як особистість; викликати інтерес до національної культури.... |
Урок позакласного читання з української літератури 11 клас за творчістю... Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом лауреата Шевченківської премії Тараса Мельничука,розкрити багатогранність діяльності;... |
Урок позакласного читання 7 клас За творчістю Б. Лепкого. Новела «Цвіт щастя» Мета уроку: проаналізувати зміст новели «Цвіт щастя», розкрити образ маленького хлопчика, головного героя новели, показати внутрішній... |