|
Скачати 63.47 Kb.
|
Урок географії у 7 класі Тема: АВСТРАЛІЯ - МАТЕРИК, ЧАСТИНА СВІТУ, ДЕРЖАВА Мета: перевірити знання учнів про природу, населення, господарство Австралії; перевірити вміння учнів показувати на карті географічні об'єкти, характеризувати особливості фізико-географічного положення, роль клімату у розподілі вод суходолу, органічний світ і населення материка; розвивати колегіальне мислення, вміння перевтілюватися, використовувати набуті знання в неординарній ситуації. Форма проведення: урок-репортаж. Урок цього типу доцільно використовувати на завершальному етапі вивчення великої теми. Клас поділяється на репортерські групи, котрі отримують завдання від відомих телерадіокомпаній, журналів. Свій «репортаж» учні будують на основі набутих знань із використанням наочних посібників кабінету, кадрів діафільму, літератури як фотоматеріали своїх досліджень. Презентація має бути яскравою, теоретично і практично ґрунтовною, цікавою, щоб викликати неабиякий інтерес з однокласників. За бажанням учні можуть взяти мікрофон, щоб бути схожими на справжнього репортера. На уроці використовуються інтерактивні методи навчання: робота в малих групах, рольова гра, активні суспільні дії — розробка рекомендацій туристам. Хід уроку Учитель Ви в Австралії бували? Про Австралію ви чули? Та невже ви так ніколи І не їздили туди? А ось трапилась нагода Побувати там всім нам. Тож поділимось на групи І почнемо сходу-враз Наш підсумковий урок-репортаж Потім клас поділяється на групи (шляхом складання розрізаних малюнків). Щоб перевірити їхню готовність до «відрядження» на материк, проводиться випробування під назвою «Хто такий? Що таке?». Учні називають і показують об’єкти на карті, імена дослідників, види рослин і тварин, де вони ростуть і водяться. Відповідь має бути влучною і чіткою.
Репортерські групи отримують завдання: І група: екологи від журналу «Рідна природа» Доведіть, що охорона природи – важлива проблема австралійського континенту. II група: геологи від Українського географічного журналу Як населення материка використовує мінерально-сировинні ресурси, що залягають в його надрах? III група: Кліматологи від Гідрометеоцентру України Доведіть, що Австралія — найсухіший материк Землі. IVгрупа: зоологи від журналу «Юний натураліст» У чому своєрідність і унікальність органічного світу Австралії? Розкрийте секрети. Vгрупа: демографи під радіостанції «Промінь» Доведіть, що Австралія – індустріально-aгpapнa країна. Чому стверджують, що «економіка Австралії їде на спині вівці?» VI група: телеведучі від каналу «1+1» Складіть рекомендації туристам, які побажають відвідати Австралію. Запропонуйте рекламу, поетичні рядки про цей дивовижний материк. Кожна група готує свій «репортаж» протягом 5 хвилин, розподіливши обов'язки і ролі, хто у групі про що розповідає. Під час підготовки і презентації учні використовують кадри діафільму «Австралія», таблиці про природу материка, вірші про тварин-ендеміків. Презентувати «репортаж» може хтось один із групи, інші члени доповнюють розповідь, або ж відповідають по черзі всі члени групи. Підсумок уроку. Оцінювання учнями власної участі в роботі малої групи Кожній групі роздається на парту лист із показниками роботи групи. Ця форма дає можливість оцінити роботу малої групи самими учасниками групи. Можна просто ставити позначку (наприклад, хрестик) у відповідній графі, відмічаючи, як працювала група в цілому, або вписувати імена учасників групи.
Підписи членів групи: У кожного учня на парті лежить аркуш паперу з надрукованими запитаннями. Прізвище, ім'я__________________________________ Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів.
Усього балів Домашнє завдання: повторити § 27-30, скласти сенкен або гранування на тему «Австралія» (за бажанням). Зразок учнівської роботи Австралія — це материк, лежить між океанів. Хоч він зовсім невеликий, дива його незнані. Це материк, де навпаки бува зима і літо. Росте високий евкаліпт, й під ним зростають квіти. Живуть руді там кенгуру у сумці із малятком. Й ведмідь — коала у жару висить собі звірятко. Співають райські птахи тут у зелені барвистій. Багато страусів й папуг в своїй красі первісній. Цікаві матеріали, що можуть бути використані у репортажах.
|
АВСТРАЛІЯ Австралія (Australia, від латинського australis південний) материк, розташований у Південній півкулі |
Австралія – найменший материк Землі. Загальні відомості, своєрідність... Австралія – найменший материк Землі. Загальні відомості, своєрідність географічного положення Австралії. Історія відкриття і дослідження.... |
Тема уроку Австралія — найменший материк Землі. Загальні відомості, своєрідність ГП материка. Історія відкриття і дослідження. Геологічна будова,... |
Географічна гра «Перший мільйон» Мета Потрібно назвати географічні рекорди, наприклад: Австралія – найменший материк; Джомолунгма – найвища гора; Байкал – найглибше озеро... |
Інтегрований урок з української літератури та географії в 6-му класі Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті у процесі вивчення теми «Гідросфера» |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Уроки географії у 7 класі по темі Випуск №5 Пропонований методичний посібник продовжує серію «Майстер-клас», у якій узагальнена педагогічна практика вчителів географії Вінницького... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Уроки географії у 7 класі по темі Випуск №4 Пропонований методичний посібник продовжує серію «Майстер-клас», у якій узагальнена педагогічна практика вчителів географії Вінницького... |
Урок в 7 класі Ось і завершується тривала подорож океанами й материкам нашої дивовижної планети. Чотири океани й п’ять материків відкривали вам... |
Урок з алгебри та географії у 7 класі. Тема уроку Освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів про системи рівнянь, способи їх розв’язування, формувати навички розв’язувати ... |
Урок з географії та інформатики 10 кл. Тема Тема. Географія світових природних ресурсів, раціональне і нераціональне природокористування |