|
Скачати 56.38 Kb.
|
__________________________________________________________________Н. Бугайова Тарас Шевченко. Вісь неперервності історичного часу. «До Основ'яненка», «На вічну пам'ять Котляревському», «Думка» («Нащо мені чорні брови...»).
Обладнання: тексти, підручник, ілюстрації, портрет письменника Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Правильна відповідь
«Причинна»—то перше його чаклунство. «Кобзар» відкривається першим твором «Реве та стогне Дніпр широкий». Але це неймовірно—не тільки як початок творчості! Це взагалі неймовірна магія—світ музики у слові. Музика між словами—світ загадковий і невловимий, як сам феномен «Причинної»—завороженої дівчини, що розминулася зі своєю долею. Є. Сверстюк (Балада «Причинна»—крок вперед у розвитку української літератури. Поет майстерно змалював описи природи, вдало використав персоніфікацію. Також у баладі наявне проникнення в глибокий світ людини) ІІІ. Сприйняття і засвоєння нового матеріалу
Навчальний діалог
Т. Г. Шевченко використовує риторичні питання, звертаючись до національної свідомості теперішніх українців. Нація, яка має такі пісенні скарби (а це жива історична пам'ять нації), не може загинути)
5. Робота з текстом «На вічну пам'ять Котляревському» Теорія літератури Елегія (грець.—скарга)—вірш, у якому виражені настрої смутку, журби, задуми, меланхолії.
Дерево рішень Настрій ліричного героя
«Синтез думок» (технологія кооперативного навчання). Поділ класу на дві групи. Висновки обох груп всі учні записують у зошит.
Орієнтовна відповідь першої групи «Думка» («Нащо мені чорні брови...»)—пісенний ліричний вірш. Виражений у монолозі невеликого розміру. Написаний вірш народнопісенним 14-складовим розміром. Строфа чотирирядкова. Цей розмір характерний для специфічного розспіву. Орієнтовна відповідь другої групи У поезії «Думка» («Нащо мені чорні брови...») нескладна композиція, в якій стисло, сконцентровано виражено переживання дівчини-сироти. Молода дівчина залишилася сиротою, її зрадив коханий. Трагізм ситуації у тому, що немає жодної людини, яка може просто вислухати і пожаліти дівчину. Починається вірш з риторичного питання «Нащо мені чорні брови, нащо карі очі, нащо літа молодії, веселі дівочі?», що вказує на відчай, неможливість вирішити проблему. Своє серце дівчина порівнює з пташкою в неволі. Лірична героїня доведена до відчаю, бо з'являється бажання помсти. Вона бажає горя зрадливому коханому. ІV. Рефлексія. Незакінчене речення Мій успіх на сьогоднішньому уроці—це... Найбільші труднощі я відчув (-ла)... Я не вмів (вміла), а тепер умію... V. Само- та взаємооцінювання з обгрунтуванням. VІ. Домашнє завдання.
|
Урок тренінг Хід уроку Організаційний момент Актуалізація опорних... Основні поняття та терміни: психічне насилля, фізичне насилля, злість, агресія, жертва насилля, свідок насилля |
І. Організаційний момент (підготовка класного приміщення, перевірка... Актуалізація опорних знань (відтворюються знання, уміння, життєвий досвід учнів, необхідний для опанування нового матеріалу; перевірка... |
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,... Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі... |
Урок засвоєння нових знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент >ІІ.... Франсіско Гойя; розвивати зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до світової культурної спадщини, естетичні смаки,... |
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь «паливно-енергетичний комплекс», «паливно-енергетичний баланс»; продовжити формувати вміння та навички роботи з географічними та... |
Уроку І. Організаційний момент Мета. Виявити рівень знань учнів за 5 клас. Проаналізувати та порівняти отримані оцінки учнів з оцінками за підсумкову контрольну... |
Організація праці і виробництва на заводі Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів (методом бесіди з'ясовують питання) |
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”.... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань ... |