|
Скачати 28.9 Kb.
|
Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел. УРОК 91. Тема. Корекція знань, умінь і навичок Мета. Здійснити аналіз виконання контрольної роботи, закріпити вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності учнів. Тип уроку. Урок корекції знань. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань. Аналіз контрольної роботи. Двоє учнів, які виконали контрольну роботу без помилок, розв'язують завдання контрольної роботи на дошці (завдання різних варіантів). Інші учні в зошитах для контрольних робіт виконують аналіз тих завдань, в яких допустили помилки. Потім учні повторюють правила, на які допущено найбільше помилок. II. Формування умінь і навичок. Подорож містом «Раціональних чисел» I. Станція «Теоретична»
II. Станція «Історична»
III. Станція «Віртуози обчислень»
IV. Станція «Метеорологічна»
V. Станція «Індивідуальна»
а) Модуль числа -13,5 дорівнює 13; б) модулем додатного числа а є число -а; в) модуль числа -18 дорівнює -18; г) модуль числа 20,3 дорівнює 20,3.
а) -0,9 > 0,8; б) -7,9 < 0,1; в) 10 < -11; г) 4 < -4.
а) -804,3 < -803,4; б) -23 > -22; в) -3 > -300; г) -201 < -200.
а) -15 і -14; б) -17 і -15; в) -16 і -14; г) -16 і -15.
а) 7; б) 9; в) 8; г) 6.
а) 9,2; б)-9,2; в) 9,2 або-9,2; г) розв'язків немає.
а) 39 або -39; б) розв'язків немає; в) 39; г)-39.
а) 30; б) -12; в) -30; г) -40.
а) -10; б) 10; в) -18; г) 18.
а) 8; б) -28; в) 28; г) -8.
а) -5; б) -17; в) 15; г) 5. ІІІ. Пояснення домашнього завдання: Скласти задачу практичного змісту та розв'язати її. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 91 |
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми |
Тема уроку: Біблійні перекази про Самсона. Мета уроку Актуалізація опорних знань Учні зачитують порівняльні риси характерів героїв біблійних переказів |
Тема: «Історія і фольклор». Цілі Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності |
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”.... |
Уроку I. Актуалізація опорних знань Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності... |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну властивість пропорції до розв'язування задач і вправ |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація... Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсотки усіх видів |
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,... Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі... |