|
Скачати 22.61 Kb.
|
Розв’язування рівнянь УРОК 115. Тема. Корекція знань, умінь і навичок Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності учнів. Тип уроку. Урок корекції знань. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань. Аналіз контрольної роботи. Двоє учнів, які виконали контрольну роботу без помилок, розв'язують завдання контрольної роботи на дошці (завдання різних варіантів). Інші учні в зошитах для контрольних робіт виконують аналіз тих завдань, в яких допустили помилки. Потім учні повторюють правила, на які допущено найбільше помилок. II. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота. № 1. З одного міста в інше пасажирський поїзд приходить на 45 хв швидше від товарного. Знайдіть відстань між містами, якщо швидкість пасажирського поїзда дорівнює 48 км/год, а товарного — 36 км/год. Нехай товарний поїзд проходить відстань між містами за х год, тоді він проходить відстань 36х км, а пасажирський перебуває у дорозі год і проходить відстань · 48 км. Ці відстані однакові. Одержимо рівняння: 36х = · 48. Розв'яжемо його: 36х = 48х - 36; 36х – 48х = -36; -12х = -36; х = 3. Отже, 36 · 3 = 108 (км). Відповідь. Відстань між містами дорівнює 108 км. № 2. Сума двох чисел дорівнює 157, до того ж одне число більше від іншого на 28. Визначте ці числа. Нехай одне число дорівнює х, тоді інше число — х + 28. Сума цих чисел становить х + х + 28, що за умовою задачі дорівнює 157. Одержимо рівняння: х + х + 28 = 157. Розв'яжемо його: 2х + 28 =157; 2х = 129; x = 64,5. Отже, одне число дорівнює 64,5, а інше — 64,5 + 28 = 92,5. Відповідь. 64,5; 92,5. № 3. У трьох цехах заводу працює 685 робітників. У другому цеху працює робітників утричі більше, ніж у першому, а в третьому — на 15 робітників менше, ніж у другому. Скільки робітників працює у кожному цеху? Нехай у першому цеху працює х робітників, тоді у другому — 3х, а в третьому — 3х - 15. Разом в трьох цехах працює (х + 3х + 3х - 15) робітників, що за умовою задачі дорівнює 685. Одержимо рівняння: х + 3х + 3х - 15 = 685. Розв'яжемо його: 7х - 15 = 685; 7х = 700; х = 100. Отже, у першому цеху працює 100 робітників, у другому — 3 · 100 = 300 (робітників), а в третьому — 300 - 15 = 285 (робітників). Відповідь. 100; 300; 285. № 4. Із двох міст, відстань між якими дорівнює 150 км, одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість першого автомобіля дорівнює 65 км/год, а другого — 60 км/год. Через який час вони зустрілись? Нехай автомобілі зустрілись через х год, тоді перший проїхав до зустрічі 65х км, а другий — 60х км. Разом вони проїхали 65х + 60х (км), що за умовою задачі дорівнює 150 км. Одержимо рівняння: 65х + 60х = 150. Розв'яжемо його: 125х = 150; х = 1,2. Відповідь. Автомобілі зустрілись через 1,2 год. ІІІ. Пояснення домашньою завдання. №№ 1386, 1387. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 115 |
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми |
Тема уроку: Біблійні перекази про Самсона. Мета уроку Актуалізація опорних знань Учні зачитують порівняльні риси характерів героїв біблійних переказів |
Тема: «Історія і фольклор». Цілі Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності |
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”.... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань ... |
Уроку I. Актуалізація опорних знань Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності... |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну властивість пропорції до розв'язування задач і вправ |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація... Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсотки усіх видів |
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,... Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі... |