|
Скачати 40.84 Kb.
|
Відділ освіти Юр`ївської райдержадміністрації Чаплинська середня загальноосвітня школа Підготувала вчитель початкових класів Буханець А.О. ЗДОРОВ’Я – НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ Мета і завдання: поглибити знання дітей про здоров’я; формувати у дітей навички безпечної поведінки та свідоме ставлення до здоров’я; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. Обладнання: плакат з правилами роботи у групі, символічний пісочний годинник, дощечки для письма, різної форми осінні листочки, завдання для роботи в групах. (Діти сидять на стільчиках у колі). Хід заняття 1. Вступне слово. 2. Привітання. Метод «Коло». Вчитель. Перед початком роботи давайте привітаємося. Станьте парами Повторюйте слова вірша разом із рухами за мною: «Щиросердно привітаєм в цьому класі нас усіх. В парах дружно покружляєм, не шкодуєм ніг своїх. Три плескання, три притопи. Присідання і підскок. Посміхнулись, привітались І почнемо наш урок». 3. Ознайомлення з правилами тренінгу. Вчитель. Діти, давайте пригадаємо правила, якими ми користуємося на наших заняттях. Я вам буду правило демонструвати, а ви його будете називати. (Вчитель презентує правила тренінгу на слайді чи плакаті, а учні разом або по черзі зачитують: працювати дружно, правило піднятої руки, говорити по черзі, поважати один одного тощо). Прочитайте правила. Чи всі вони Вам зрозумілі? Чи Ви їх приймаєте? 4. Очікування. Вчитель. Давайте, діти, дізнаємося ваші очікування від сьогоднішнього заняття? У вас є кружечки, на яких ви вдома написали своє ставлення до здоров’я та здорового способу життя. Ці кружечки стануть символічними пісчинками, які ми розмістимо у верхній частині намальованого пісочного годинника. А пройде час і, можливо, ваші пісчинки потраплять вниз, виконавши своє призначення, і ми досягнемо мети заняття. 5. Робота у групах. Вчитель. Щоб дізнатися тему заняття, необхідно виконати завдання Зараз перевіримо, чи вмієте ви берегти таємниці. У мене є чарівна скринька, зазирнувши до неї, ви зможете побачити найголовнішу людину на Землі. Спочатку ми нікому про це не будемо розповідати. Домовились? (Діти по черзі дивляться у чарівну скриньку, де розміщене звичайне дзеркало). Тепер, коли всі зазирнули до чарівної скриньки, я дозволю вам відкрити наш секрет. Кого ви побачили? То хто ж найголовніша людина на Землі? Так, кожен з вас – головний, важливий, особливий і неповторний. Кожну людину потрібно любити, цінувати і оберігати. А особливо дорогі ви – своїм батькам. Вчитель. Подумайте, чому Ваші побажання розділені на дві групи? Отже, біля однієї групи слів ми прикріплюємо малюнок мішечка з грошима, біля іншої – зображення рук людини, що символізують власні можливості людини проектувати своє життя, робити вибір («Все у твоїх руках»). 6. Оголошення теми та мети заняття. Вчитель. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб обговорити важливість ролі здоров’я у житті кожної людини. Здоров’я – безцінний дар, який так легко втратити та, найчастіше, неможливо повернути. 7. Робота в групах. Вчитель. Діти, для продовження роботи нам потрібно об’єднатися у чотири групи. Незабаром чарівниця-осінь розфарбує все у яскраві кольори. Я приготувала для вас чудові осінні листочки, візьміть із коробочки той листочок, який вам найбільше подобається. (Із скриньки діти витягують кольорові картинки (стікери, листочки, цукерки) та об’єднуються у чотири групи). Завдання. Кожна група має картку із зображенням обличчя людини і підготовлені силуети носа, очей, ротика (у різних емоційних станах). Вам потрібно, працюючи разом, наклеїти все це на силует обличчя. Проаналізуйте, яка людина у вас вийшла – здорова чи хвора, весела чи сумна? На яку людину ви б хотіли бути схожі? Чому? 8. Зміна діяльності груп. Вправа «Стежина здоров’я». Завдання «Стежина здоров’я». Ми з вами, діти, спробуємо викласти «стежину здоров’я». Чи буде вона довгою – залежить від вас. Для того, щоб прокласти хоча б один слід до здоров’я необхідно пригадати правила здорового способу життя. Відповіді позначимо на листках у формі сліду дитячої ноги і ними викладемо «стежину здоров’я». (Очікувані відповіді: вмиватися, чистити зуби, займатися спортом, їсти корисну їжу, гратися на свіжому повітрі тощо). 9. Гра «Обіцянки». Вчитель. Давайте зараз зробимо ще один крок до здорового способу життя. Сядьмо діти обличчям один до одного і пообіцяємо, що кожен з вас буде робити тільки те, що буде на користь здоров’ю. (Обіцянки: чистити зуби, робити зарядку, бігати вранці, добре харчуватися тощо). Пам’ятайте, обіцянка обов’язково повинна виконуватися! Час нашого заняття швидко пролетів, тож необхідно підбивати підсумки. 11. Перевірка очікувань. Чиї сподівання справдились? Чиї ні? Чиї пісчинки можна перемістити вниз? 12. Оцінка уроку. Вчитель. У різних кутках класу ви бачите на малюнках наших чарівних «Пухнастиків» (казкові персонажі, які відображають емоційний стан, настрій дитини). Станьте біля того «Пухнастика», настрій якого відповідає вашому. Поясніть, чому у вас такий настрій? |
Підготувала Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19» |
Урок презентація проекту у 3 класі «Доброта найцінніший скарб людини» Протягом двох тижнів ми працювали над проектом «Доброта – найцінніший скарб людини». А сьогодні на уроці ми підведемо підсумок всієї... |
Підготувала вчитель початкових класів І категорії |
Комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа... Місце проведення: комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа №10 з профільними класами |
Відділ освіти Чорнобаївської райдержадміністрації Методичний кабінет... |
Розробка уроку з хімії. 8 клас Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів... |
Міністерство освіти і науки Дніпропетровська область Відділ освіти... Тренувальні вправи (Прислівник як частина мови. Розряди прислівника. Ступені порівняння прислівника) |
Задача. Заміни Підготувала вчитель початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидика Людмила Іванівна |
Математичний ранок Підготувала вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 м. Шостки Ярош Надія Петрівна |
УРОК ЧИТАННЯ У 2-В класі НА ТЕМУ: Підготувала вчитель початкових класів Мета: Познайомити дітей з твором В. Сухомлинського «По волосинці», вчити читати в особах, поповнити знання дітей про творчу діяльність... |