|
Скачати 59.1 Kb.
|
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19» Підготувала: Часовікова В.І., вчитель правознавства КЗ «НСЗШ № 19» м.Нікополь 2013 р. Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19» «МАЄШ ПРАВО – КОРИСТУЙСЯ НИМ» Навчально-дослідницький проект у 10 класі Тип проекту – міжпредметний, груповий, довготривалий Підготувала: Часовікова В.І., вчитель правознавства КЗ «НСЗШ № 19» м.Нікополь 2013 р. (право вільно обирати і бути обраним) Навчально-дослідницький проект у 10 класі Тип проекту – міжпредметний, груповий, довготривалий Актуальність і доцільність цього проекту полягає у важливості громадянської освіти школярів, яка є важливою складовою випереджаючої освіти, оскільки саме в її межах формуються основні уявлення про соціальне партнерство, демократичні цінності, громадянські права і обов’язки. Однією з основних рис громадянського суспільства є розвинена громадянська політична культура та свідомість. «Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» - такою є філософія сучасного розуміння методу проектів. Мета проекту:
Завдання проекту:
Етапи і зміст роботи над проектом: І етап – підготовчий:
ІІ етап – організаційний:
Крок 1. Відвідати у жовтні разом з батьками відвідати виборчу дільницю, проаналізувати порядок її роботи. Крок 2. Разом з батьками відвідати виборчу дільницю у день виборів – 28 жовтня 2013 року, проаналізувати хід голосування, активність виборців. Крок 3. Дослідити роль та організацію агітаційної роботи перед виборами різними політичними партіями. Крок 4. Провести анкетування родичів, сусідів. ІІІ етап – практичний
ІV етап - підсумковий
І. Підготовчий етап У проекті взяли участь учні 10 класу. Для всіх учасників проекту були проведені консультації, практичні заняття (складання анкет), тренінги «Як проводити опитування». ІІ. Організаційний етап Кожен з учасників проекту виконував свою роботу, працювали як індивідуально так і у групах. ІІІ. Практичний етап Учні опитали батьків, родичів, сусідів за складеними анкетами: Анкета № 1: Я не голосував на виборах тому, що:
____________________________________________________________ Анкета № 2: Я голосував на виборах тому, що:
____________________________________________________________ Узагальнили матеріали, зібрали афоризми з теми проекту:
Заповнили таблиці:
ІV етап - підсумковий Презентація проекту підтвердила очікувані результати. Пройшла вона жваво, цікаво у формі круглого столу. Учні поділилися своїми враженнями про хід передвиборчої агітації, особливості її проведення як різними політичними партіями, так і кандидатами в депутати. Анкетування, на жаль, підтвердило невисокий рівень активності молодих громадян нашої країни у день виборів. Запропоновані реклами, пам’ятки викликали неабиякий інтерес у школярів. Вирішили: з результатами проекту ознайомити учнів 11 класу та батьків нашої школи. |
Уроках української мови Методичні рекомендації підготувала ... |
Підготувала вчитель початкових класів І категорії |
Ребуси 5-7 класи Підготувала Василенко Валентина Миколаївна |
Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала |
Підготувала урок Біологія: підруч для 8 кл загальноосвітн навч закл. / С. В. Межжерін, Я. О. Межжеріна. К.: Освіта, 2008. 256с |
Підготувала і провела вчитель музичного мистецтва Гадяцької спеціалізованої... |
«Невмируща поезія Лесі Українки» Підготувала учитель української мови та літератури Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 |
Матеріали статті до міської газети «Козацька вежа» (підготувала практичний... |
ПРОГРАМА (для гурткової роботи) Підготувала Моделюючі вправи, що пропонуються авторами дають можливість наблизити теорію до життя |
Урок з основ здоров’я. 1 клас Підготувала вчитель Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Зуєва Наталя Олександрівна |