|
Скачати 35.07 Kb.
|
Тема 3. Рівняння. Геометричні фігури УРОК 37. ВИДИ КУТІВ. ВИМІРЮВАННЯ КУТІВ Мета. Ознайомити учнів з одиницею вимірювання кутів, з будовою транспортира та правилами користування ним; зі змістом властивостей вимірювання кутів; формувати вміння вимірювати кути і будувати кути заданої градусної міри та розв'язувати задачі на використання властивостей вимірювання кутів. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання. Лінійка, транспортир. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування
ІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Ви вже вмієте вимірювати довжину відрізка. Відрізок можна виміряти у сантиметрах, дециметрах, метрах тощо, знайшовши число, яке показує, скільки разів вміщується на ньому одиничний відрізок. Ви також знаєте, що для кутів, як для геометричних фігур, можна з'ясувати, рівні вони чи ні. Тому закономірно виникають запитання: а чи можна вимірювати кути, чи існує «одиничний кут», який допоможе це зробити? За допомогою якого інструмента можна вимірювати кути? А також чи є властивість, що допоможе знаходити величину кута, не вимірюючи його? На ці запитання ми сьогодні знайдемо відповіді.
Кут ВАС — розгорнутий, А — вершина кута, АВ, АС — сторони кута, ВС — пряма.
Транспортир використовують для вимірювання кутів і побудови кутів заданої величини. При цьому центр півкола транспортира прикладають до вершини майбутнього кута, одна зі сторін якого має пройти крізь нульову поділку транспортира, а інша — крізь точку, що зазначає на транспортирі потрібну величину кута. Самостійна робота Тема. Побудова кута даної величини. Навчись самостійно будувати кут даної величини. Наприклад, щоб побудувати кут, який дорівнює 40°, зроби так:
7. Властивість вимірювання кутів (робота в групах). Клас поділений на групи. Кожна група отримує завдання. Група 1.
АВС = СВО = ABD =
Зроби висновок. Група 2.
PNQ = MNQ =
Зроби висновок. ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Усно: №№ 313, 314. Письмово: №№ 312, 315. IV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. § 2, п. 12, №№ 316, 318. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 37 |
УРОК 39. ВИДИ КУТІВ. ВИМІРЮВАННЯ КУТІВ Мета. Систематизувати знання... Запишіть, використовуючи позначення: градусна міра кута МОК дорівнює 35° [кута АВС дорівнює 25°] |
Урок №5 Тема. Означення кута. Рівність кутів. Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів Мета: домогтися від учнів засвоєння змісту таких понять: «кут», «елементи кута», «позначення кута», «внутрішня область кута», «промінь,... |
Тема. Вимірювання кутів за допомогою транспортира Мета Мета: ознайомити учнів з одиницею виміру кутів, із будовою транспортира і правилами користування ним; ознайомити учнів із змістом... |
Самостійна робота №5 Рівняння. Кут. Позначення кутів. Види кутів. Вимірювання кутів Варіант 1 ... |
УРОК №7 Тема. Суміжні кути. Властивості суміжних кутів «теорема»; сформувати в учнів уміння розпізнавати на готовому рисунку пари суміжних кутів, будувати кут, суміжний з даним, відтворювати... |
УРОК №41 Тема. Вписані і центральні кути Мета: домогтися засвоєння учнями наслідків з теореми про вимірювання вписаного кута, закріпити знання означення та властивостей... |
УРОК №5 Виробити первинні вміння учнів виконувати зображення кутів певного виду або певної градусної міри і позначати зображені кути, виробити... |
Урок №43 Тема. Сума кутів опуклого многокутника Мета: закріпити знання змісту понять, вивчених на попередньому уроці. Працювати над засвоєнням учнями змісту та доведення теореми... |
Тема : Урок казка. Вертикальні кути та їх властивості Мета : Закріпити поняття вертикальних та суміжних кутів,вчити правильно формулювати та доводити властивості суміжних та вертикальних... |
УРОК №6 Тема. Кут. Вимірювання кутів Обладнання: таблиці №3 «Відрізки», №4 «Кути», набір демонстраційного креслярського приладдя |