|
Скачати 22.32 Kb.
|
Відношення і пропорції УРОК 46. Тема. Імовірність випадкової події Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Вказані вчителем учні зачитують відповіді до виконаних домашніх завдань, коментуючи їх, решту учнів перевіряє свої відповіді в зошитах. II. Актуалізація опорних знань.
а) після літа настане зима; б) 15 січня зацвітуть проліски; в) у мене сьогодні день народження; г) завтра буде дощ.
а) «учень вибрав підручник» чи «учень вибрав художню книжку»; б) «учень вибрав підручник» чи «учень вибрав не підручник»; в) «учень вибрав підручник» чи «учень вибрав словник»? ІІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Робота з підручником. IV. Закріплення вивченою матеріалу.
№ 646. а) Є два можливих варіанти, з них один той, що нам потрібен. Відношення є ймовірністю випадання числа; б) імовірність випадання герба теж дорівнює . Жеребкування можна назвати справедливим, адже ймовірності випадання числа та герба однакові. № 647. а) Маємо 1000 рівноймовірних випадків витягнути батарейку і лише 4 з них будуть бракованими. Відношення є ймовірністю події: батарейка буде бракована; б) маємо 1000 рівноймовірних випадків витягнути батарейку і 996 з них будуть не бракованими. Відношення є ймовірністю події: батарейка буде не бракованою. № 649. Маємо 25 рівноймовірних випадків витягнути кульку і лише 20 з них будуть білі. Відношення є імовірністю події: кулька буде білою. Маємо 25 рівноймовірних випадків витягнути кульки і лише 5 з них будуть жовтими. Відношення є імовірністю події: кулька буде жовтою. № 650. а) Маємо 20 рівноймовірних випадків витягнути цукерку і лише 8 з них будуть шоколадними. Відношення є імовірністю події: цукерка буде шоколадна. б) Маємо 20 рівноймовірних випадків витягнути цукерку і лише 12 з них будуть льодяниками. Відношення є імовірністю події: цукерка буде льодяником. №653. Випишемо всі дільники числа 24: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24. Маємо 24 рівноймовірних випадки назвати число, і з них лише 8 є дільниками числа 24. Відношення є ймовірністю події: число є дільником числа 24. VI. Підсумки уроку. Учитель.
VI. Пояснення домашнього завдання. §4, п. 22. №№ 648, 651, 652. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 46 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |