|
Скачати 36.2 Kb.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу УРОК 134. Тема. Основні задачі на дроби Мета. Повторити способи знаходження числа за його дробом і дробу від числа. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання. Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. II. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.
Розглянувши умову задачі, учні складають план її розв'язання. Розв'язання 1)(д.) — виготовляє за 1 год менш-досвідчений робітник; 2) 18 - 12 = 6 (д.) — на стільки більше за 1 год виготовляє досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений; 3) 6 · 7 = 42 (д.) — на стільки більше за робочий день виготовляє досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений. Відповідь. На 42 деталі.
Задачу бажано розв'язувати покроково з повним записом пояснення до кожного пункту. Розв'язання 1) — частину всього шляху залишилося пройти криголаму другого та третього дня; 2) — частину всього шляху пройшов криголам другого дня; 3) — пройшов криголам третього дня; 4) (км) — довжина всього шляху. Відповідь. 120 км.
Запропонувати учням розв'язати задачу самостійно. Потім учитель вибірково перевіряє зошити й оцінює роботу учнів. Тим, хто не зміг розв'язати задачу самостійно, «сильніші» учні пояснюють індивідуально. Розв'язання 1) 5· 4· 2= · · = (м3) — об'єм сараю; 2) · = (м3) — об'єм сіна, яким наповнений сарай; 3) (кг) — маса сіна. Відповідь. 3805кг.
Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. Розв'язання 1) (м2) — площа кімнати; 2) (м2) — найменша з можливих площ вікон; 3) 1· 2 = · 2 = 3 (м2) — площа вікна; 4) 3 < 4. Відповідь. Освітленість у кімнаті недостатня.
Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. Розв'язок у зошитах оформляють самостійно. Розв'язання 1) (км) — відремонтувала бригада другого дня; 2) (км) — відремонтувала бригада першого та другого дня разом; 3) (км) — відремонтувала бригада третього дня; 4) (км) — відремонтувала бригада за три дні; 5) (км) — довжина шосе між селами. Відповідь. 13 км.
Учні разом з учителем аналізують умову задачі, складають план її розв'язування. Кожен пункт розв'язує інший учень, коментуючи при цьому відповідні правила. Розв'язання 1) (км/год) — швидкість поштового поїзда; 2) (км) — пройшов поштовий поїзд; 3) (км) — пройшов товарний поїзд; 4) (год) — був у дорозі до зустрічі товарний поїзд; 5) (год) — був у дорозі до зустрічі товарний поїзд; 6) (год) = 9 год 45 хв — час виходу поштового поїзда. Відповідь. 9 год 45 хв. III. Пояснення домашньої о завдання. №№ 603, 604. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 134 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |