|
Скачати 36.2 Kb.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу УРОК 134. Тема. Основні задачі на дроби Мета. Повторити способи знаходження числа за його дробом і дробу від числа. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання. Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. II. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.
Розглянувши умову задачі, учні складають план її розв'язання. Розв'язання 1) ![]() 2) 18 - 12 = 6 (д.) — на стільки більше за 1 год виготовляє досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений; 3) 6 · 7 = 42 (д.) — на стільки більше за робочий день виготовляє досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений. Відповідь. На 42 деталі.
Задачу бажано розв'язувати покроково з повним записом пояснення до кожного пункту. Розв'язання 1) ![]() 2) ![]() 3) ![]() 4) ![]() Відповідь. 120 км.
Запропонувати учням розв'язати задачу самостійно. Потім учитель вибірково перевіряє зошити й оцінює роботу учнів. Тим, хто не зміг розв'язати задачу самостійно, «сильніші» учні пояснюють індивідуально. Розв'язання 1) 5 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2) ![]() ![]() ![]() 3) ![]() Відповідь. 3805 ![]()
Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. Розв'язання 1) ![]() 2) ![]() 3) 1 ![]() ![]() 4) 3 < 4 ![]() Відповідь. Освітленість у кімнаті недостатня.
Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. Розв'язок у зошитах оформляють самостійно. Розв'язання 1) ![]() 2) ![]() 3) ![]() 4) ![]() 5) ![]() Відповідь. 13 км.
Учні разом з учителем аналізують умову задачі, складають план її розв'язування. Кожен пункт розв'язує інший учень, коментуючи при цьому відповідні правила. Розв'язання 1) ![]() 2) ![]() 3) ![]() 4) ![]() 5) ![]() 6) ![]() Відповідь. 9 год 45 хв. III. Пояснення домашньої о завдання. №№ 603, 604. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 134 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |