Програма психологічного моніторингу стану навчально-виховного процесу в Ольшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів


Скачати 492.59 Kb.
Назва Програма психологічного моніторингу стану навчально-виховного процесу в Ольшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів
Сторінка 1/3
Дата 07.04.2013
Розмір 492.59 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2   3
„З А Т В Е Р Д Ж У Ю”

Директор школи:

___________ Л.А. Лук”янець

Програма

психологічного моніторингу

стану навчально-виховного процесу в Ольшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

Психолог Ольшаницької

ЗОШ І-ІІІ ступенів

Пахаленко Ірина Андріївна

Пояснювальна записка

Якщо уявити школу в вигляді особистості, то психологічний моніторинг може розглядатись як актуальна життєва потреба цієї особистості. Моніторинг надає інформацію про стан психологічного здоров’я освітньої установи, що одержана в режимі „тут і тепер”.

Традиційний внутрішкільний контроль є по суті моніторингом стану навчально-виховного процесу. У добре налаштованій роботі завуча школи. Робота накопичується роками, аналізується у вигляді довідок перевірки, методичних наказів тощо…

Предметом такого аналізу є формалізовані ділові стосунки і формалізований результат. Але під цим шаром формально організованих відносин живе своїм життям безодня психологічного змісту навчально-виховного процесу, то підземне царство, у глибини якого не наважуються ступити традиційний управлінець. Зрозуміти те, що відбувається, і повернутися, до формалізованого світу життя повинен шкільний психолог. Таке занурення в життя освітньої установи і є власне психодіагностичний моніторинг, який не скасовує моніторингу шкільного життя, а лише його доповнює.

В програмі пропонується комплекс психодіагностичних методів відстеження ефективності виховного, навчального і методичного впливу педагога на особистість учня та класний колектив за системою наукових параметрів (комунікативні та організаторські здібності; тип і стиль між особистісних взаємин учня в сім’ї, школі, референтній групі; актуальні потреби, мотиви, інтереси і пізнавальні здібності школярів; психологічний зміст уроку тощо).

За допомогою програми дослідження продемонстрована важлива роль психодіагностичного інструментарію та інноваційного змісту практичної психології загалом у позитивній розбудові шкільної освіти.

План психодіагностичного моніторингу

стану навчально-виховного процесу школи
Замовник: адміністрація навчально-виховного закладу.

Цільове призначення:

  • Основне – психологічне обґрунтування навчально-виховного процесу в рамках класно-узагальнюючого контролю;




  • Допоміжне – забезпечення психологічно достовірною інформацією семінару з педагогами на тему „Психолого-педагогічні основи навчально-виховного процесу, психологічне обґрунтування педагогічних рішень”.



Проблемно-змістовні блоки діагностування

Назва методик

Що діагностується

Вибірка

Психо-педагогічна діагностика виховного процесу

КОС – 1 (анкета)
„Класний керівник очима учнів”

„Кінетичний малюнок сім’ї” – тест

Соціометрія
Анкета самооцінки. Дослідження цінностей молоді. Методика „Вибір”

Оцінка комунікативних та організаторських схильностей. Соціальна перцепція вихователя.

Між особисті взаємини в сім’ї.

Ситуація між особистісного спілкування.

Рівень самооцінки.

Пріоритетні життєві принципи.

Ставлення до моральних норм.

Учнівський актив

Класний колектив


учні

Психолого-педагогічна діагностика навчального процесу

„Що нам цікаве?” – анкета

„ОДАнІ”

„Пізнавальна потреба” – анкета

методика Татенка „Психологічна група ризику - ПГР”

„Хочу, можу, вмію” - анкета

Інтереси, мотиви, схильності до певної інтелектуальної діяльності. Інтенсивність пізнавальної діяльності. Визначення оптимального учбового навантаження. Характер та особливості навчальних інтересів

Класний колектив


Психологічний аналіз уроку

Паперовий комп’ютер (методика Підласова)

Психологічний зміст уроку




Вплив методичної роботи на психолого-педагогічну культуру вчителя

„Психологічна культура вчителя” – анкета
„Задоволеність роботою” – тест
Самотест „Шляхи розвитку”
Групова оцінка особистості
Тест Томаса Хеферентометрія (вчительська)

Обізнаність із психологічною проблематикою професійної діяльності

Оцінка та самооцінка професійних якостей

Професійний рейтинг
Професійна обізнаність

Педколектив

Протокол

дослідження характеру та особливостей навчальних інтересів учнів

___________ класу

Дата проведення: ____________________

Форма проведення: _____________________

Кількість респондентів: _______

Мета: визначити судження учнів про навчально-виховний процес, мотивацію навчання, рейтинг предметів та особливості навчальних інтересів учнів.

Результати дослідження



Що вас більше приваблює в школі?

а) спілкування з товаришами

б) одержання оцінок

в) пізнання нового

г) суспільна робота

д) процес навчання

1

Кількість обраних відповідей (%)






















Чим є для вас навчання в школі?

Радістю

Обов’язком

Примусом

2






















Укр..мова

Укр..літерат

Заруб.літерат

Іноземна мова

історія

Географія

Біологія

Алгебра

Геометрія

Хімія

Фізика

Фізкультура

ОБЖ

Правознавство

Трудове

Київщинознавст.

Креслення

3

Який навчальний предмет найскладніший?




















































4

Який навчальний предмет найбільше подобається?




















































5

На яких уроках уроках найчастіше використовуються ділові ігри, семінари




















































6

На яких уроках вас найчастіше опитують




















































7

Як часто і на яких уроках вам дають Інд.завдання




















































8

Які придмети корисні для вашого майбутнього




















































9

Які предмети можна було б вивчати




















































10

Чи є урок який справив велике враження




























































Ні на кого

Людмила Анатоліївна

Тамара Назарівна

Людмила Миколаївна

Владислав Леонтійович

Роман Петрович

Борис Миколайов.

Світлана Іванівна

Віктор Володимир

Олександр Василйович

Ірина Андріївна

Павло Анатолійович

Катерина Миколаївна

11

Якби ви були вчителями, то хотіли б бути схожими на …








































12

Якби ви були класним керівником, то хотіли б бути схожим на…











































  1. Якби ви були директором школи, то зробили б?


  1   2   3

Схожі:

Перспективний план роботи практичного психолога Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Колегії МОН України та Президії АПН України 22. 11. 2001 року визначено, що особистісно-орієнтована система шкільної освіти вимагає...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ...
План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок»
Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір
ЗРАЗОК Моніторинг навчально-виховного процесу ПОЛОЖЕННЯ про моніторинг...
Сутність моніторингу полягає в його функціональному зв’язку з усіма етапами управління, разом з якими він утворює замкнений цикл...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Програми варіативної складової навчального плану в Ольшаницькій ЗОШ...
О. М. Дроздовський „Біблійна історія та християнська етика”. Навч посібник. Інформаційно вид відділ Білоцерківської єпархії УПУ,...
Здоров’язбережна діяльність здійснюється за напрямами
...
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського...
Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка