|
Скачати 492.59 Kb.
|
„З А Т В Е Р Д Ж У Ю” Директор школи: ___________ Л.А. Лук”янець Програма психологічного моніторингу стану навчально-виховного процесу в Ольшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів Психолог Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Пахаленко Ірина Андріївна Пояснювальна записка Якщо уявити школу в вигляді особистості, то психологічний моніторинг може розглядатись як актуальна життєва потреба цієї особистості. Моніторинг надає інформацію про стан психологічного здоров’я освітньої установи, що одержана в режимі „тут і тепер”. Традиційний внутрішкільний контроль є по суті моніторингом стану навчально-виховного процесу. У добре налаштованій роботі завуча школи. Робота накопичується роками, аналізується у вигляді довідок перевірки, методичних наказів тощо… Предметом такого аналізу є формалізовані ділові стосунки і формалізований результат. Але під цим шаром формально організованих відносин живе своїм життям безодня психологічного змісту навчально-виховного процесу, то підземне царство, у глибини якого не наважуються ступити традиційний управлінець. Зрозуміти те, що відбувається, і повернутися, до формалізованого світу життя повинен шкільний психолог. Таке занурення в життя освітньої установи і є власне психодіагностичний моніторинг, який не скасовує моніторингу шкільного життя, а лише його доповнює. В програмі пропонується комплекс психодіагностичних методів відстеження ефективності виховного, навчального і методичного впливу педагога на особистість учня та класний колектив за системою наукових параметрів (комунікативні та організаторські здібності; тип і стиль між особистісних взаємин учня в сім’ї, школі, референтній групі; актуальні потреби, мотиви, інтереси і пізнавальні здібності школярів; психологічний зміст уроку тощо). За допомогою програми дослідження продемонстрована важлива роль психодіагностичного інструментарію та інноваційного змісту практичної психології загалом у позитивній розбудові шкільної освіти. План психодіагностичного моніторингу стану навчально-виховного процесу школи Замовник: адміністрація навчально-виховного закладу. Цільове призначення:
Протокол дослідження характеру та особливостей навчальних інтересів учнів ___________ класу Дата проведення: ____________________ Форма проведення: _____________________ Кількість респондентів: _______ Мета: визначити судження учнів про навчально-виховний процес, мотивацію навчання, рейтинг предметів та особливості навчальних інтересів учнів. Результати дослідження
|
Перспективний план роботи практичного психолога Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Колегії МОН України та Президії АПН України 22. 11. 2001 року визначено, що особистісно-орієнтована система шкільної освіти вимагає... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ... |
План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок» Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір |
ЗРАЗОК Моніторинг навчально-виховного процесу ПОЛОЖЕННЯ про моніторинг... Сутність моніторингу полягає в його функціональному зв’язку з усіма етапами управління, разом з якими він утворює замкнений цикл... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Програми варіативної складової навчального плану в Ольшаницькій ЗОШ... О. М. Дроздовський „Біблійна історія та християнська етика”. Навч посібник. Інформаційно вид відділ Білоцерківської єпархії УПУ,... |
Здоров’язбережна діяльність здійснюється за напрямами ... |
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського... Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району |