|
Скачати 37.16 Kb.
|
Заняття №5. «Я - творець свого життя» Мета: усвідомлення власного емоційного відношення до вибору професії і його впливу на професійно самовизначення. Матеріали: робочі зошити, плакат із зображенням емоцій, ручки, флип-чарт або дошка, маркер. Хід заняття: Психолог. Життя людини і її дії завжди грунтуються не лише на знаннях, але і на стосунках, на емоціях. При оцінці будь-якої професії ми говоримо: «подобається - не подобається», «хочеться - не хочеться», «погано - добре» і так далі. Часто буває і так, що ми не взмозі висловити своє відношення. Але навіть в цьому випадку наше відношення впливає на те, що ми робим, те про що ми говоримо. Тому усвідомлювати свої емоції, причини, по яких вони виникли, дуже важливо. Тільки на основі усвідомлення ми можемо контролювати їх і змінювати у разі потреби. Сьогодні на занятті ми поговоримо про те, що таке емоції, а також про те, яку роль вони відіграють в нашому житті і у тому числі при виборі професії. ? Як ви думаєте, що таке емоції людини ? Наведіть приклади емоцій. ? Які емоції виникають у вас, коли ви думаєте про свій вибір професії Ппсихолог. Пропоную перевірити себе! На плакаті (додаток №22) дванадцять виразів особистості, в яких закодовано дванадцять емоційних станів. Спробуйте їх розшифрувати, а потім я назву правильні відповіді, і кожен порівняє їх зі своїми відповідями. Ключ 1) Байдужість; 2) ворожість; 3) веселстьі; 4) смуток; 5) сильна злість; 6) сором’язлива радість; 7) злість; 8) погане самопочуття; 9) бурхлива радість; 10) глибока печаль; 11) скепсис; 12) скорбота. Дискусія: «Як настрій і установка на успіх або неуспіх впливають на виконання задуманої справи»? Питання для обговорення: 1. Згадаєте випадок, коли ваші емоції допомогли вам в досягненні важливої мети. Які емоції виникли у вас, коли ви досягли бажаного результату? 2. Згадаєте випадок, коли ваші емоції перешкодили вам в досягненні важливої мети. Які емоції виникли у вас, коли ви не досягли бажаного результату? Примітка. Це обговорення розкриває знання учнів про емоції, налаштовує на розмову про роль емоційного стану в досягненні успіху. Дискусія дозволяє плавно перейти до розмови про значущість почуттів в професійному самовизначенні. Психолог. Успіху в житті хоче досягти кожен. Але що таке успіх? Успіх — це послідовне досягнення намічених серйозних життєвих цілей. Не можна відчути себе досягнувши чогось, якщо ти не побажав цього досягти. Тому важливо, коли людина мріє і ставить завдання на майбутнє, наприклад, отримати професію лікаря. Але буває, коли про майбутнє думати страшно і не хочеться. Як боротися із страхами і виникаючими перешкодами до досягнення своєї головної мрії? Де брати сили для досягнення мети? Спробуємо розібрати в цьому. №1 Гра «Заростей» Спершу виберіть кожен для себе мета-предмет, що знаходиться в кабінеті, до якої ви б хотіли дійти. Завдання: Уявіть, що наш кабінет - це джунглі. По-черзі, кожен з вас повинен пройти до своєї мети, а інші учасники, зображують «зарості», заважають йому рухатися до мети, затримують його. Примітка. Кожен учасник повинен побувати як в ролі «заростей» так і в ролі мандрівника, що «йде до мети». Далі в групі обговорюється, які почуття переживав кожен у той момент, коли зустрічав сильний опір. Що потрібно, щоб супроводжував успіх?
В ході обговорення можна запропонувати подумати над питаннями: «Як постійно підтримувати у себе ці якості»?, «Що впливають на їх виникнення і існування»? Психолог. Якщо перед тобою велика складна справа, корисно згадати мудрі вислови: «Якщо не можеш зробити сто кроків - зроби хоч би крок», «Дорогу подолає той, що йде». Прийнявши рішення, треба обрати реальний план дій і приступити до нього. А щоб було легше, існують «маленькі хитрощі». Запишіть їх у свій робочий зошит. - Берися спочатку за менш цікаве, щоб цікаве залишилося наприкінці. - Невідкладно включайся в справу. - Умовляй, переконуй, підбадьорюй самого себе в процесі роботи. - Помічай свої маленькі перемоги і досягнення, хвали себе. Завершення Кожному учасникові за бажанням пропонується виразити свій настрій. |
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення... |
Виступ агітбригади «Ми обираємо здоров’я» 2013 р. Керівник и УЧ Висновок простий: щоб бути здоровим, енергійним, активним, не вкорочувати власне життя, необхідно змолоду боротися за збереження... |
Інтегрований курс “Основи здоров’я” передбачає формування мотивації... Мета інтегрованого курсу: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу... |
Інтегрований курс “Основи здоров’я” передбачає формування мотивації... Мета інтегрованого курсу: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу... |
Заняття №1 Мета: освоєння навичок планування свого шляху, підвищення готовності співвідносити свої професійні цілі і можливості |
Заняття гуртка з теми «Життя як подвиг» Мета заняття Обладнання: картки з висловами вченого, таблиці для заповнення учнями, портрет Д. Менделєєва, комп’ютер, стікери, диск з презентаціями,... |
ЯНУШ КОРЧАК- ВЕЛИКИЙ ТВОРЕЦЬ ПЕДАГОГІКИ ГУМАНІЗМА МЕТА МЕТА: викликати зацікавленість особистістю Я. Корчака – «Короля дитячої республіки»; познайомити з уривками його книги «Як любити... |
Мета інтегрованого предмета: формування в учнів свідомого ставлення... Авторське право на видрук програми (враховуючи редагування, коректуру, верстку, художнє оформлення) належить видавництву “Перун”... |
Протягом свого існування людство завжди намагалося зменшити небезпеку... Протягом свого існування людство завжди намагалося зменшити небезпеку з метою захисту свого життя і майна від нещасних випадків,... |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |