|
Скачати 63.27 Kb.
|
Тренінгове заняття з учнями 6 класу з використанням інноваційних технологій Класний керівник 6 класу С.С. Юр’єва (Присутні на занятті педагоги приймають також активну участь під час різних видів роботи) Мета: Вчити: - орієнтуватися у нових соціальних умовах, під час нестандартного спілкування з педагогами; - працювати в групах, підтримуючи та розуміючи один одного; - відстоювати свою думку, але й розуміти та рахуватися з чужою точкою зору; - створювати позитивний психологічний клімат під час ігрового тренінгу «Посмішка по колу»; - розслабляти свій організм протягом декількох хвилин під час релаксаційної вправи «Поза спокою»; - емоційно та виразно передавати свої враження від виконаної роботи; - збагачувати практичний та теоретичний досвід дитини; - зображувати свій настрій на склі під час арт-терапії «Намалюй свій настій». Розвивати : - неординарне мислення, фантазію; - вміння представляти себе у суспільстві під час гри «Павутинка»; - соціальні емоції і мотиви (співчуття, співрадості, бажання допомогти тощо). Виховувати: - коректне ставлення до своїх однолітків та до старших людей під час різних видів діяльності; - культуру поведінки. Вислови: Мистецтво саме по собі володіє цілющою дією (Э.Крамер) Пізнай себе, пізнай свою природу - і ти пізнаєш Істину Девіз:«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є» Теодор Рузвельт Вступ (мелодія 01) Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас. Біля парти станьте чемно, Хай мине час недаремно. Усі ми в світ прийшли, щоб жити, Щоб добро на нім творити. Тож розпочнемо наш урок з вітання. (Заходячи в клас, діти обирали собі фігуру за кольором). Енергетична вправа «Привіт», Ігровий тренінг «Посмішка по колу» Мета: створення психологічного комфорту, розвивати почуття доброзичливості, увагу одне до одного; створювати позитивний психологічний клімат. В коло ви усі ставайте, Посмішку передавайте, На сусіда подивіться І ласкаво посміхніться. (мелодія 02) Утворивши коло, всі присутні, доторкаючись до сусіда зліва долонею, промовляють слова вітання «Привіт», передають посмішку по колу, дивлячись при цьому один одному у вічі та промовляють своє ім’я ( як кажуть на них вдома і в школі). (Діти вітаються із гостями, що вже сидять у кімнаті і запрошують їх до спільного відпочинку). Девізом нашої роботи пропоную взяти слова американського політика Теодора Рузвельта: «Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є». А також ми маємо золоті правила поведінки в групі, які допоможуть уникнути непорозумінь в нашій роботі: Бути -позитивними. ТУТ і ЗАРАЗ. Точними. Точність - увічливість королів. Толерантними. Толерантність - це повага, у першу чергу, до самого себе. Зібраними. Оскільки найдорогоцінніше, що є у нас, - це час. 1. Поважай себе та інших людей. 2. Вчися висловлюватися чітко і конкретно. 3. Вчися слухати інших. 3. Радій власним успіхам та успіхам інших. Не будь заздрісний, злий. 4. Постійно самоудосконалюйся. 5. Намагайся бачити своїх друзів очима, слухати вухами, а відчувати серцем. Вправа "Малюнок по колу" Поділити учнів на 3 групи (за фігурами із скриньки). Усі учасники групи сидять в колі. У кожного аркуш паперу А4 і набір кольорових олівців (фломастерів). По команді кожен на своєму листі починає малювати який-небудь малюнок на власний розсуд. Через хвилину листок передається по кругу за годинниковою стрілкою. Учасники отримують вже початі малюнки і продовжують малювати далі вже на них, намагаючись зрозуміти і продовжити те, що хотів зобразити автор. Через хвилину малюнки знову передаються і так далі, поки кожен малюнок не повернеться до того, хто його почав. Щоб не переплутати, перед початком вправи листки підписуються. Увага! Правила: не можна закреслювати, перекреслювати отриманий малюнок і починати малювати наново. Можна тільки домальовувати, доповнювати. (мелодія 03) Завершальний етап – оцінка задоволеності своїм малюнком (піднімають смайлик); аналіз малюнків (за бажанням): що хотів зобразити кожен учасник, що вийшло у результаті. Наскільки результат відрізняється від первинної задумки. Учасники можуть поставити питання по своєму малюнку, а також пояснити, чому вони намалювали ту або іншу деталь. Релаксаційна вправа «Поза спокою» + музикотерапія Мета: продовжувати вчити дітей розслабляти всій організм протягом декількох хвилин. Для того, щоб щось створити, необхідно зосередитися. А що таке зосередженість? ( це тут і зараз, налаштуватися на щось визначене, бути в одній точці і так далі). А хто має якість зосередженості? ( хірург, коваль, бухгалтер, ювелір). Зосередитися може будь-хто. Прикладіть руки до грудей. Відомо, що у нас, людей живе творча, унікальна сила, яка дозволяє бути зосередженим. (мелодія 04) Тепер давайте закриємо очі, подумаємо про щось хороше, зробимо глибокий вдих і повільний видих, прислухаємося до свого дихання і уявимо себе, ніби в дзеркалі. Які ви зараз: веселі чи сумні, привітні чи злі, доброзичливі, життєрадісні чи ще якісь інші? Малювання портрету та складання пазлів «Класна родина» На вирізаних фігурках зобразити себе (прикладом показую свою роботу). ( Мелодія-сюрприз 05) А тепер давайте утворимо картину «Класна родина». Складання пазлів (мелодія 06) Малюнок на склі. Арт-терапія «Малювання свого настрою» (мелодія 07) Девізом нашої вправи є: Один за всіх і всі за одного – Команди дружної ось правило найперше. Товаришів підтримуй ти будь-що, Адже в команді все робити легше! ( Шматок скла обклеєний липкою стрічкою (щоб не поранитися). Після виконання роботи вставляємо його в рамку.)
Малювати на склі будемо фарбами. Малювати все, що захочеться. Адже свій настрій можна передавати через різні предмети, явища. Одночасно можна працювати біля нашої картини 3-4 учням. (Виконання роботи) (мелодія 07) Пропонуємо і нашим гостям залишити слід свого настрою на нашій картині. Її ми обовязково розташуємо в нашій класній кімнаті. Релаксація.
Підсумок заняття Вправа «Я вдячний тобі за…»(мелодія 08) (Учасники закінчують фразу, по черзі звертаючись до кожного, хто знаходиться в колі). - На завершення нашої зустрічі хочу нагадати вам слова Василя Сухомлинського: «Той, хто не чує інших людей, не почує і себе…» Не забувайте, що у ставленні до людей потрібно керуватися правилами любові до ближнього, які зводяться до того, щоб поводитися з людьми так, як би ми хотіли, щоб вони чинили з нами. Адже ми – люди. Олександр Довженко сказав: «Коли двоє дивляться на калюжу: один бачить бруд, а інший – зорі». Я бажаю, щоб ви завжди бачили зорі! Адже зусиллям волі, виробленням умовних рефлексів людина може перебороти багато негативного. Я впевнена, що у вас завжди буде переважати гарний настрій і бажання дарити навколишнім лише позитив. -До побачення. Мені сьогодні з вами було дуже приємно працювати! |
Тренінгове заняття для учнів старших класів Мета: обговорення майбутніх перспектив, вибору професії, важливості брати до уваги при виборі професії власного стану здоров’я |
Тренінгове заняття Зростаємо без насильства Мета: сприяти формуванню правового світогляду підлітків і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізацій... |
Тренінгове заняття на тему Мета: розкрити поняття «неповна сім’я»; дати зрозуміти основні функції матері та батька; показати негативний вплив монобатьківської... |
«Ваша дитина – гімназист»! Тренінгове заняття батьківського університету Основна мета створення і діяльності батьківського університету педагогічна освіта, психопрофілактична робота з батьками учнів і підтримка... |
Тренінгове заняття для учнів 7 – 11 класів Уроки толерантності Мета: формувати в учасників поняття «толерантність»; розвивати соціальну інтуїцію, чутливість; формувати толерантне ставлення до... |
Тренінгове заняття для учнів 5 – 8 класів Привіт! Я конфлікт Мета: створити умови для прагнення учнів бути неконфліктними людьми; ознайомити зі складовими конфлікту, стадіями його подолання;... |
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»... |