Тренінгове заняття з


Скачати 63.27 Kb.
Назва Тренінгове заняття з
Дата 30.10.2013
Розмір 63.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи


Тренінгове заняття з учнями 6 класу

з використанням інноваційних технологій

Класний керівник 6 класу

С.С. Юрєва

(Присутні на занятті педагоги приймають також активну участь під час різних видів роботи)

Мета:

Вчити:

- орієнтуватися у нових соціальних умовах, під час нестандартного спілкування з педагогами;

- працювати в групах, підтримуючи та розуміючи один одного;

- відстоювати свою думку, але й розуміти та рахуватися з чужою точкою зору;

- створювати позитивний психологічний клімат під час ігрового тренінгу «Посмішка по колу»;

- розслабляти свій організм протягом декількох хвилин під час релаксаційної вправи «Поза спокою»;

- емоційно та виразно передавати свої враження від виконаної роботи;

- збагачувати практичний та теоретичний досвід дитини;

- зображувати свій настрій на склі під час арт-терапії «Намалюй свій настій».

Розвивати :

- неординарне мислення, фантазію;

- вміння представляти себе у суспільстві під час гри «Павутинка»;

- соціальні емоції і мотиви (співчуття, співрадості, бажання допомогти тощо).

Виховувати:

- коректне ставлення до своїх однолітків та до старших людей під час різних видів діяльності;

- культуру поведінки.

Вислови:

Мистецтво саме по собі володіє цілющою дією (Э.Крамер)

Пізнай себе, пізнай свою природу - і ти пізнаєш Істину

Девіз:«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є»

Теодор Рузвельт

Вступ (мелодія 01)

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас.

Біля парти станьте чемно,

Хай мине час недаремно.
Усі ми в світ прийшли, щоб жити,

Щоб добро на нім творити.

Тож розпочнемо наш урок з вітання.

(Заходячи в клас, діти обирали собі фігуру за кольором).

Енергетична вправа «Привіт», Ігровий тренінг «Посмішка по колу»

Мета: створення психологічного комфорту, розвивати почуття доброзичливості, увагу одне до одного; створювати позитивний психологічний клімат.

В коло ви усі ставайте,

Посмішку передавайте,

На сусіда подивіться

І ласкаво посміхніться.

(мелодія 02)

Утворивши коло, всі присутні, доторкаючись до сусіда зліва долонею, промовляють слова вітання «Привіт», передають посмішку по колу, дивлячись при цьому один одному у вічі та промовляють своє ім’я ( як кажуть на них вдома і в школі).

(Діти вітаються із гостями, що вже сидять у кімнаті і запрошують їх до спільного відпочинку).

Девізом нашої роботи пропоную взяти слова американського політика Теодора Рузвельта: «Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є».

А також ми маємо золоті правила поведінки в групі, які допоможуть уникнути непорозумінь в нашій роботі:

Бути -позитивними. ТУТ і ЗАРАЗ.

Точними. Точність - увічливість королів.

Толерантними. Толерантність - це повага, у

першу чергу, до самого себе.

Зібраними. Оскільки найдорогоцінніше,

що є у нас, - це час.

1. Поважай себе та інших людей.

2. Вчися висловлюватися чітко і конкретно.

3. Вчися слухати інших.

3. Радій власним успіхам та успіхам інших. Не будь заздрісний, злий.

4. Постійно самоудосконалюйся.

5. Намагайся бачити своїх друзів очима, слухати вухами, а відчувати серцем.

Вправа "Малюнок по колу"

Поділити учнів на 3 групи (за фігурами із скриньки). Усі учасники групи сидять в колі. У кожного аркуш паперу А4 і набір кольорових олівців (фломастерів).

По команді кожен на своєму листі починає малювати який-небудь малюнок на власний розсуд. Через хвилину листок передається по кругу за годинниковою стрілкою. Учасники отримують вже початі малюнки і продовжують малювати далі вже на них, намагаючись зрозуміти і продовжити те, що хотів зобразити автор. Через хвилину малюнки знову передаються і так далі, поки кожен малюнок не повернеться до того, хто його почав. Щоб не переплутати, перед початком вправи листки підписуються.

Увага! Правила: не можна закреслювати, перекреслювати отриманий малюнок і починати малювати наново. Можна тільки домальовувати, доповнювати. (мелодія 03)

Завершальний етап – оцінка задоволеності своїм малюнком (піднімають смайлик); аналіз малюнків (за бажанням): що хотів зобразити кожен учасник, що вийшло у результаті. Наскільки результат відрізняється від первинної задумки. Учасники можуть поставити питання по своєму малюнку, а також пояснити, чому вони намалювали ту або іншу деталь.

Релаксаційна вправа «Поза спокою» + музикотерапія

Мета: продовжувати вчити дітей розслабляти всій організм протягом декількох хвилин.

Для того, щоб щось створити, необхідно зосередитися. А що таке зосередженість? ( це тут і зараз, налаштуватися на щось визначене, бути в одній точці і так далі). А хто має якість зосередженості? ( хірург, коваль, бухгалтер, ювелір). Зосередитися може будь-хто. Прикладіть руки до грудей. Відомо, що у нас, людей живе творча, унікальна сила, яка дозволяє бути зосередженим.

(мелодія 04)

Тепер давайте закриємо очі, подумаємо про щось хороше, зробимо глибокий вдих і повільний видих, прислухаємося до свого дихання і уявимо себе, ніби в дзеркалі. Які ви зараз: веселі чи сумні, привітні чи злі, доброзичливі, життєрадісні чи ще якісь інші?

Малювання портрету та складання пазлів «Класна родина»

На вирізаних фігурках зобразити себе (прикладом показую свою роботу).

( Мелодія-сюрприз 05)

А тепер давайте утворимо картину «Класна родина».

Складання пазлів (мелодія 06)

Малюнок на склі. Арт-терапія «Малювання свого настрою» (мелодія 07)

Девізом нашої вправи є:

Один за всіх і всі за одного –

Команди дружної ось правило найперше.

Товаришів підтримуй ти будь-що,

Адже в команді все робити легше!

( Шматок скла обклеєний липкою стрічкою (щоб не поранитися). Після виконання роботи вставляємо його в рамку.)

  • Будемо малювати свій настрій.

Малювати на склі будемо фарбами. Малювати все, що захочеться. Адже свій настрій можна передавати через різні предмети, явища. Одночасно можна працювати біля нашої картини 3-4 учням. (Виконання роботи) (мелодія 07)

Пропонуємо і нашим гостям залишити слід свого настрою на нашій картині. Її ми обовязково розташуємо в нашій класній кімнаті.

Релаксація.

  • Яку роботу на сьогоднішньому занятті вам найприємніше було виконувати?

  • Що ви відчуваєте, дивлячись на нашу спільну картину настрою?


Підсумок заняття

Вправа «Я вдячний тобі за…»(мелодія 08)

(Учасники закінчують фразу, по черзі звертаючись до кожного, хто знаходиться в колі).

- На завершення нашої зустрічі хочу нагадати вам слова Василя Сухомлинського: «Той, хто не чує інших людей, не почує і себе…» Не забувайте, що у ставленні до людей потрібно керуватися правилами любові до ближнього, які зводяться до того, щоб поводитися з людьми так, як би ми хотіли, щоб вони чинили з нами. Адже ми – люди.

Олександр Довженко сказав: «Коли двоє дивляться на калюжу: один бачить бруд, а інший – зорі». Я бажаю, щоб ви завжди бачили зорі! Адже зусиллям волі, виробленням умовних рефлексів людина може перебороти багато негативного. Я впевнена, що у вас завжди буде переважати гарний настрій і бажання дарити навколишнім лише позитив.

-До побачення. Мені сьогодні з вами було дуже приємно працювати!

0502201382812

Схожі:

Тренінгове заняття для учнів старших класів
Мета: обговорення майбутніх перспектив, вибору професії, важливості брати до уваги при виборі професії власного стану здоров’я
Тренінгове заняття Зростаємо без насильства
Мета: сприяти формуванню правового світогляду підлітків і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізацій...
Тренінгове заняття на тему
Мета: розкрити поняття «неповна сім’я»; дати зрозуміти основні функції матері та батька; показати негативний вплив монобатьківської...
«Ваша дитина – гімназист»! Тренінгове заняття батьківського університету
Основна мета створення і діяльності батьківського університету педагогічна освіта, психопрофілактична робота з батьками учнів і підтримка...
Тренінгове заняття для учнів 7 – 11 класів Уроки толерантності
Мета: формувати в учасників поняття «толерантність»; розвивати соціальну інтуїцію, чутливість; формувати толерантне ставлення до...
Тренінгове заняття для учнів 5 – 8 класів Привіт! Я конфлікт
Мета: створити умови для прагнення учнів бути неконфліктними людьми; ознайомити зі складовими конфлікту, стадіями його подолання;...
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета
Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття
Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА
У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка