Індивідуальна карта психолого-педагогічного вивчення особи учня


Скачати 22.06 Kb.
Назва Індивідуальна карта психолого-педагогічного вивчення особи учня
Дата 31.03.2013
Розмір 22.06 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Індивідуальна карта психолого-педагогічного вивчення особи учня

Дата _________

Загальні відомості

Прізвище, ім'я, по батькові_________________________________

Рік народження _________________________________________

Адреса ________________________________________________

Клас __________________________________________________

1. Дані про сім'ю

Прізвище, ім'я, по батькові, освіта, місце роботи:

Батька ________________________________________________

Матері ________________________________________________

Особливості сімейного виховання, взаємовідносини в сім'ї: ким виховується, психологічна установка в сім'ї __________________________

_______________________________________________________________

Житлово-побутові умови _________________________________________

2. Інформація про розвиток особи

Проблема навчання, виховання ___________________________________

3. Стан здоров'я

Оцінка гармонійного розвитку у відповідності з віковими нормами _______

Перенесені захворювання _________________________________________

4. Індивідуальні та психологічні особливості учня

Риси характеру Ступінь вираження (активний, пасивний, низький, ситуативний, високий)

Соціальна активність

Працелюбність

Колективізм

Дисциплінованість

Відповідальність

Чесність

Самостійність

Вихованість


Переважаючий тип темпераменту, тип акцентуації ____________________

Прояв здібностей (розумова чи фізична діяльність, техніка, музика, малювання, спорт) _______________________________________________

5. Прояви педагогічної занедбаності (потрібне підкреслити)

а) ухилення від навчання внаслідок:

- невстигання з більшості предметів,

- відставання в інтелектуальному розвитку,

- орієнтація на інші види діяльності,

- щось інше;

б) суспільно-трудова діяльність:

- відмова від доручень,

- демонстративна відмова від участі у трудових справах,

- зневажання суспільної власності, псування майна,

- щось інше;

в) негативні потреби, інтереси:

- вживання психотропних і наркотичних речовин,

- потяг до азартних ігор,

- потяг до асоціальних груп,

- куріння,

- нездорові сексуальні прояви,

- негативізм,

- підвищена критичність по відношенню до дорослих, вчителів, батьків,

- грубість,

- пропускання занять,

- бійки,

- недисциплінованість на уроках,

- вимагання,

- жорстоке відношення до тварин,

- крадіжки,

- порушення суспільного порядку,

- немотивовані вчинки.

облік з ________________________________________________ в школі

_________________________________у службі у справах неповнолітніх

_______________________________________________________ ВКМ.

6. Положення в колективі:

а) статус (неформальний лідер, ізольований, дезорганізатор, відторгнений, пасивний) ___________________________________________________

____________________________________________________________

б) стосунки з однокласниками (необхідне підкреслити):

- ізоляція і уникнення контактів, контакти лише з близькими друзями,

- агресія (тривожність, демонстративність, намагання привернути до себе увагу, надмірна дружелюбність, наслідування хуліганських вчинків, постійно потребує контролю),

- позитивні прояви (готовність допомогти, справедливість, враховує інтереси інших).

8. Загальні висновки і рекомендації

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

Схожі:

Матеріали педагогічного практикуму для батьків першокласників
В навчально-виховному процесі важливою ланкою психолого-педагогічного супроводу є просвіта батьків з питань організації сімейного...
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю...
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю психолого-педагогічних вимог(підсумкова робота творчої групи...
Питальник аналізу стану моніторингового дослідження
Забезпечення психолого-педагогічного супроводу впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ

Перелік основних видів роботи студента-практиканта згідно програми...
...
Рекомендації щодо розробки індивідуальних програм психолого-педагогічного...
...
«Психолого-педагогічні аспекти педагогічного спілкування» Практичний...
Мета: сприяння підвищенню професійної компетентності педагога; розвиток навичок ефективного спілкування, усвідомлення цінності й...
Тема Вступ до психолого-педагогічної підготовки
Напрям психології, предметом вивчення якого є особистість як унікальна цілісна система, здатна до самоактуалізації
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки

Урок засвоєння нових знань(формування мовної компетенції). Обладнання...
Тема. Складне речення і його ознаки. Складне речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка