|
Скачати 22.06 Kb.
|
Індивідуальна карта психолого-педагогічного вивчення особи учня Дата _________ Загальні відомості Прізвище, ім'я, по батькові_________________________________ Рік народження _________________________________________ Адреса ________________________________________________ Клас __________________________________________________ 1. Дані про сім'ю Прізвище, ім'я, по батькові, освіта, місце роботи: Батька ________________________________________________ Матері ________________________________________________ Особливості сімейного виховання, взаємовідносини в сім'ї: ким виховується, психологічна установка в сім'ї __________________________ _______________________________________________________________ Житлово-побутові умови _________________________________________ 2. Інформація про розвиток особи Проблема навчання, виховання ___________________________________ 3. Стан здоров'я Оцінка гармонійного розвитку у відповідності з віковими нормами _______ Перенесені захворювання _________________________________________ 4. Індивідуальні та психологічні особливості учня Риси характеру Ступінь вираження (активний, пасивний, низький, ситуативний, високий) Соціальна активність Працелюбність Колективізм Дисциплінованість Відповідальність Чесність Самостійність Вихованість Переважаючий тип темпераменту, тип акцентуації ____________________ Прояв здібностей (розумова чи фізична діяльність, техніка, музика, малювання, спорт) _______________________________________________ 5. Прояви педагогічної занедбаності (потрібне підкреслити) а) ухилення від навчання внаслідок: - невстигання з більшості предметів, - відставання в інтелектуальному розвитку, - орієнтація на інші види діяльності, - щось інше; б) суспільно-трудова діяльність: - відмова від доручень, - демонстративна відмова від участі у трудових справах, - зневажання суспільної власності, псування майна, - щось інше; в) негативні потреби, інтереси: - вживання психотропних і наркотичних речовин, - потяг до азартних ігор, - потяг до асоціальних груп, - куріння, - нездорові сексуальні прояви, - негативізм, - підвищена критичність по відношенню до дорослих, вчителів, батьків, - грубість, - пропускання занять, - бійки, - недисциплінованість на уроках, - вимагання, - жорстоке відношення до тварин, - крадіжки, - порушення суспільного порядку, - немотивовані вчинки. облік з ________________________________________________ в школі _________________________________у службі у справах неповнолітніх _______________________________________________________ ВКМ. 6. Положення в колективі: а) статус (неформальний лідер, ізольований, дезорганізатор, відторгнений, пасивний) ___________________________________________________ ____________________________________________________________ б) стосунки з однокласниками (необхідне підкреслити): - ізоляція і уникнення контактів, контакти лише з близькими друзями, - агресія (тривожність, демонстративність, намагання привернути до себе увагу, надмірна дружелюбність, наслідування хуліганських вчинків, постійно потребує контролю), - позитивні прояви (готовність допомогти, справедливість, враховує інтереси інших). 8. Загальні висновки і рекомендації _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ |
Матеріали педагогічного практикуму для батьків першокласників В навчально-виховному процесі важливою ланкою психолого-педагогічного супроводу є просвіта батьків з питань організації сімейного... |
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю... Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю психолого-педагогічних вимог(підсумкова робота творчої групи... |
Питальник аналізу стану моніторингового дослідження Забезпечення психолого-педагогічного супроводу впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» |
КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ |
Перелік основних видів роботи студента-практиканта згідно програми... ... |
Рекомендації щодо розробки індивідуальних програм психолого-педагогічного... ... |
«Психолого-педагогічні аспекти педагогічного спілкування» Практичний... Мета: сприяння підвищенню професійної компетентності педагога; розвиток навичок ефективного спілкування, усвідомлення цінності й... |
Тема Вступ до психолого-педагогічної підготовки Напрям психології, предметом вивчення якого є особистість як унікальна цілісна система, здатна до самоактуалізації |
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки |
Урок засвоєння нових знань(формування мовної компетенції). Обладнання... Тема. Складне речення і його ознаки. Складне речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком |