|
Скачати 22.32 Kb.
|
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки (неблагополучної сім’ї) 1. Склад сім’ї: повна/неповна:________________________________________________________________ мати _____________________________________________________________________________ батько _____________________________________________________________________________ віковий склад ____________________________________________________________________________ професії членів сім’ї ______________________________________________________________________ ______ _____________________________________________________________________________ освітні, культурний рівень членів сім’ї _______________________________________________________ ______________________ _____________________________________________________________________________ моральний клімат сім’ї ____________________________________________________________________ _________ _____________________________________________________________________________ 2. Виховна діяльність сім’ї: виховні позиції батьків _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ участь членів сім’ї у вихованні підлітків__________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль у сім’ї: поведінка підлітка в сім’ї __________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ поведінка поза сім’єю ______________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ методи та прийоми регулювання поведінки підлітка і сім’ї ______________________________________ _____________________________________________________________________________ 4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї: житлові умови________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ступінь зайнятості членів сім’ї матеріально-побутовою діяльністю _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ задоволення матеріально-побутових потреб підлітка __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 5. Дозвілля сім’ї та підлітка: дозвілля членів сім’ї _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ час, використаний на дозвілля членами _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ форми проведення дозвілля_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ставлення підлітка до спільного сімейного дозвілля__ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ культурний рівень батьків_ _____________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________ 6. Стосунки у сім’ї: стосунки між старшими членами родини_ ________________________________________ _____________________________________________________ _______________________ ____________________________________________________________________________ стосунки між батьками та дітьми_ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ стосунки між дітьми_ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ причини конфліктів у сім’ї__ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ особливості протікання конфліктів, їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення___________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку дитини у школі, її успішність_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Взаємодія сім’ї та школи: відвідування батьками батьківських зборів ___________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі школою________________________________ ___________________________________________________________________ _________ _____________________________________________________________________________ допомога батьків школі_______________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім’ї_ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Голова батьківського комітету класу_______________________________________ ____ Класний керівник______________________________________________________________ Психолог_____________________________________________________________________________ Заступник директора з виховної роботи___________________________________________ |
Особиста картка учня девіантної поведінки Картка особистого обліку учня з девіантною поведінкою, який перебуває на внутрішньому обліку |
План Поняття про девіантну поведінку. Соціально-психологічна характеристика... Психолого-педагогічна корекція девіантної поведінки школярів у навчально-виховному процесі |
Профілактика девіантної поведінки підлітків у процесі самовиховання... РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ |
Лекція № Особливості проявів соціальної дезадаптації у дітей та молоді Мета: усвідомити сутність девіантної поведінки; формувати вміння розрізняти різні типи девіації; здійснити класифікацію причин девіантної... |
ВСТУП РОЗДІЛ Специфіка і форми прояву девіантної поведінки у підлітковому віці як соціальна проблема |
ПСИХОЛОГІЯ Петросян Р. А ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ТА АГРЕСІЇ НА ПРОЯВ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ З ПОВНИХ ТА НЕПОВНИХ РОДИН |
НАКАЗ Чернівецької області здійснено експертизу психодіагностичного та психокорекційного інструментарію, що застосовується працівниками... |
Технологічна картка Технологічна картка видача довідки про склад сім`ї затвердженої наказом Міністерством праці та соціальної політики України від 22.... |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін... України викладатиметься навчальний предмет «Етика», що спрямований на формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, моральної... |
«Роль соціального працівника у формуванні здорової сім’ї» ЗМІСТ ВСТУП... Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ НА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ СІМ’Ї |