КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки


Скачати 22.32 Kb.
Назва КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки
Дата 12.04.2013
Розмір 22.32 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки

(неблагополучної сім’ї)

1. Склад сім’ї: повна/неповна:________________________________________________________________

мати _____________________________________________________________________________

батько _____________________________________________________________________________

віковий склад ____________________________________________________________________________

професії членів сім’ї ______________________________________________________________________ ______

_____________________________________________________________________________

освітні, культурний рівень членів сім’ї _______________________________________________________ ______________________

_____________________________________________________________________________

моральний клімат сім’ї ____________________________________________________________________ _________

_____________________________________________________________________________

2. Виховна діяльність сім’ї:

виховні позиції батьків _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

участь членів сім’ї у вихованні підлітків__________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль у сім’ї:

поведінка підлітка в сім’ї __________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

поведінка поза сім’єю ______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

методи та прийоми регулювання поведінки підлітка і сім’ї ______________________________________

_____________________________________________________________________________

4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї:

житлові умови________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

ступінь зайнятості членів сім’ї матеріально-побутовою діяльністю _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

задоволення матеріально-побутових потреб підлітка __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. Дозвілля сім’ї та підлітка:

дозвілля членів сім’ї _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

час, використаний на дозвілля членами _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

форми проведення дозвілля_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ставлення підлітка до спільного сімейного дозвілля__ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

культурний рівень батьків_ _____________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________

6. Стосунки у сім’ї:

стосунки між старшими членами родини_ ________________________________________ _____________________________________________________ _______________________

____________________________________________________________________________

стосунки між батьками та дітьми_ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

стосунки між дітьми_ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

причини конфліктів у сім’ї__ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

особливості протікання конфліктів, їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення___________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку дитини у школі, її успішність_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Взаємодія сім’ї та школи:

відвідування батьками батьківських зборів ___________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі школою________________________________ ___________________________________________________________________ _________

_____________________________________________________________________________

допомога батьків школі_______________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім’ї_ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету класу_______________________________________ ____
Класний керівник______________________________________________________________

Психолог_____________________________________________________________________________

Заступник директора з виховної роботи___________________________________________

Схожі:

Особиста картка учня девіантної поведінки
Картка особистого обліку учня з девіантною поведінкою, який перебуває на внутрішньому обліку
План Поняття про девіантну поведінку. Соціально-психологічна характеристика...
Психолого-педагогічна корекція девіантної поведінки школярів у навчально-виховному процесі
Профілактика девіантної поведінки підлітків у процесі самовиховання...
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
Лекція № Особливості проявів соціальної дезадаптації у дітей та молоді
Мета: усвідомити сутність девіантної поведінки; формувати вміння розрізняти різні типи девіації; здійснити класифікацію причин девіантної...
ВСТУП
РОЗДІЛ Специфіка і форми прояву девіантної поведінки у підлітковому віці як соціальна проблема
ПСИХОЛОГІЯ Петросян Р. А
ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ТА АГРЕСІЇ НА ПРОЯВ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ З ПОВНИХ ТА НЕПОВНИХ РОДИН
НАКАЗ
Чернівецької області здійснено експертизу психодіагностичного та психокорекційного інструментарію, що застосовується працівниками...
Технологічна картка
Технологічна картка видача довідки про склад сім`ї затвердженої наказом Міністерством праці та соціальної політики України від 22....
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін...
України викладатиметься навчальний предмет «Етика», що спрямований на формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, моральної...
«Роль соціального працівника у формуванні здорової сім’ї» ЗМІСТ ВСТУП...
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ НА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ СІМ’Ї
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка