Перелік основних видів роботи студента-практиканта згідно програми психолого-педагогічного модулю Перший тиждень


Скачати 240.63 Kb.
Назва Перелік основних видів роботи студента-практиканта згідно програми психолого-педагогічного модулю Перший тиждень
Сторінка 1/3
Дата 21.03.2013
Розмір 240.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2   3
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ, НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ І.І.МЕЧНИКОВА

ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ

ЩОДЕННИК ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

(психолого-педагогічний модуль)

Студентки (та)___________________________________________

(прізвище, імя та по-батькові студентки (та) повністю)

IV курсу, спеціальності____________________________________

Місце практики___________________________________________

(назва навчального закладу)

Термін практики: з_____________до______________ 201___ року

Керівник від кафедри педагогіки (психології)__________________

Керівники від філологічного факультету______________________

________________________________________________________

Одеса – 2012
Перелік основних видів роботи студента-практиканта згідно програми психолого-педагогічного модулю
Перший тиждень

  1. Знайомство з класом. Форми і методи: бесіда, інтерв’ю, спостереження, знайомство з особовими справами, класним журналом, щоденниками.

  2. Знайомство з класним керівником і планом виховної роботи на чверть та на період педагогічної практики.

  3. Відвідування уроків у прикріпленому класі (за розкладом), їх психолого-педагогічний аналіз, участь у обговоренні.

  4. Знайомство з заступником директора навчального закладу з виховної роботи і концепцією виховної роботи. Бесіда.

  5. Відвідування аудиторних і позааудиторних виховних заходів учителів (за планом школи) з подальшим їх психолого-педагогічним аналізом.

  6. Вибір учня для психолого-педагогічного обстеження, методик дослідження його особливостей.

Другий тиждень

  1. Відвідування уроків і виховних заходів у прикріпленому класі, їх психолого-педагогічний аналіз.

  2. Допомога класному керівнику у виховній роботі, запланованій на тиждень.

  3. Організація фрагменту виховного заходу у класі згідно з планом виховної роботи класного керівника (наприклад, фрагмент бесіди).

  4. Визначення тем, розробка сценаріїв і організація підготовки до проведення виховних заходів.

  5. Відвідування виховних заходів учителів та інших студентів-практикантів, участь у їх обговоренні, самостійне проведення їх психолого- педагогічного аналізу.

  6. Збір інформації про досліджуваного учня шляхом вивчення шкільної документації, співбесід з ним, спостереження за його поведінкою на уроках та перервах, його психодіагностики ,експертної оцінки.

Третій тиждень

  1. Організація пробного виховного заходу у класі за власною темою або згідно з планом виховної роботи класного керівника.

  2. Затвердження плану-конспекту залікового виховного заходу, організація підготовки для його проведення.

  3. Відвідування уроків і виховних заходів у прикріпленому класі, їх психолого-педагогічний аналіз.

  4. Допомога класному керівнику у виховній роботі, запланованій на тиждень.

  5. Збір матеріалів для написання психолого-педагогічної характеристики на учня.

  6. Відвідування виховних заходів учителів та інших студентів-практикантів, участь у їх обговоренні, самостійне проведення їх психолого- педагогічного аналізу.

Четвертий тиждень

  1. Проведення залікового виховного заходу.

  2. Проведення психолого-педагогічного самоаналізу залікового виховного заходу та його обговорення у присутності класного керівника та керівника практики з кафедри педагогіки.

  3. Обробка результатів психодіагностики досліджуваного учня, їх аналіз та інтерпретація, формулювання висновків.

  4. Складання психолого-педагогічної характеристики досліджуваного учня.

  5. Відвідування залікових виховних заходів інших студентів-практикантів, участь у їх обговоренні, самостійне проведення їх психолого- педагогічного аналізу.

  6. Оформлення звітної документації по психолого-педагогічному модулю практики.


ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
“Затверджую”

____________________________



Керівник педпрактики



з/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відмітка вчителя, керівника практики про виконання

1.

Організаційно-педагогічна робота:







1.1

Ознайомитися з історією й перспективами розвитку школи, її традиціями, проблемами й досягненнями







2.

Навчально-виховна робота з предмету:







2.1

Відвідати ______ уроків в ___, ___, ____, ______ класах з ______________________

(предмету)







2.2

Підготувати плани-конспекти та провести _____ пробних уроків з _________________

(предмету) в _______ класах







2.3

Підготувати плани-конспекти та провести _____ залікових уроків з _________________ в _______ класах

(предмету)







2.4

Підготувати дидактичний матеріал до уроків з теми:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








2.5

Підготувати наочні засоби до уроків з теми:

____________________________________________________________________________

______________________________________








2.6

Перевірити зошити







2.7

Провести індивідуальні консультації, додаткові заняття







3.

Позакласна виховна робота:







3.1

Ознайомитись із внутрішньошкільною та класною документацією (концепція школи, план виховної роботи школи і класного керівника, особові справи учнів)







3.2

Відвідати ________ позакласних виховних заходи у ____, ______, ______ класах







3.3

Організувати та підготувати учнів _______класу до участі в ______________________________________

____________________________________________________________________________








3.4

Підготувати та провести виховний захід у ______класі на тему: __________________

______________________________________








3.5

Розробити план-конспект та провести у ____ класі заліковий виховний захід з теми: ______________________________________

______________________________________









3.6

Взяти участь у підготовці та проведенні загальношкільного виховного заходу ______________________________________

______________________________________








3.7

Відвідати виховні години у _______ класі







3.8

Перевірити щоденники учнів _______ класу







4.

Методична робота:







4.1

Вивчити систему методичної роботи вчителя української мови та літ. (методичні розробки, керівництво кабінетом, тощо)







4.2

Відвідати й взяти участь в обговоренні _______ уроків української мови та літератури досвідчених учителів







4.3

Відвідати та взяти участь в обговореннях _____ уроків студентів-практикантів








4.4

Створити власну методичну скарбничку







5.

Дослідницька робота:







5.1

Вивчити особливості організації навчально-виховного процесу школи; специфіку стосунків у педагогічному та учнівському колективах; рівні вихованості й підготовки учнів з української мови та літератури







5.2

Вивчити стан та умови організації процесу навчання укр.мови та літератури в школі







5.2

Визначити досягнення передового педагогічного досвіду вчителів української мови та літератури








СПИСОК УЧНІВ ________ КЛАСУ:


з/п

Прізвище, ім’я та по-батькові

Доручення

Інтереси, хобі









































































































































































































































































































































































РОЗКЛАД УРОКІВ

у_____________ класі




Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Дзвінки

1




















2




















3




















4




















5




















6




















7




















8



















  1   2   3

Схожі:

Питальник аналізу стану моніторингового дослідження
Забезпечення психолого-педагогічного супроводу впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
Матеріали педагогічного практикуму для батьків першокласників
В навчально-виховному процесі важливою ланкою психолого-педагогічного супроводу є просвіта батьків з питань організації сімейного...
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю...
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю психолого-педагогічних вимог(підсумкова робота творчої групи...
Виконується по варіанту згідно останньої цифри залікової книжки
Практична частина КР аналіз статистичних показників діяльності, згідно варіанту (номер варіанту відповідає останній цифрі залікової...
ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
Тема «ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА НАЙПРОСТІШІ МЕТОДИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ»
Індивідуальна карта психолого-педагогічного вивчення особи учня

План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
КОНВЕНЦІЯ ПРО ЗБЕРЕЖЕННЯ МІГРУЮЧИХ ВИДІВ ДИКИХ ТВАРИН (БОННСЬКА КОНВЕНЦІЯ)
Кілька поправок до Додатків І та ІІ (перелік видів), прийнятих Конференціями сторін
План-конспект уроку Тема: “ Робота з документами та журналами.”
Мета: навчити основних прийомів роботи з документами програми «1С: Торгівля+Склад». Навчити основних прийомів роботи з журналами...
План розповіді, який оформити у вигляді багаторівневого списку згідно з інд завданням № 1
Створити в папці D:\IT файл з ім’ям doc, де N — номер варіанту. Номер варіанту для ЦІЄЇ індивідуальної роботи співпадає з порядковим...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка