Тема Вступ до психолого-педагогічної підготовки


Скачати 331.5 Kb.
Назва Тема Вступ до психолого-педагогічної підготовки
Сторінка 1/3
Дата 21.03.2013
Розмір 331.5 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2   3
ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ „ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА"
Тема 1. Вступ до психолого-педагогічної підготовки
1. Предмет психології:

  1. людина

  2. психіка +

  3. соціум

  4. навчання

  5. освіта


2. Напрям психології, предметом вивчення та дослідження якого є поведінка:

  1. гештальтпсихологія

  2. психоаналіз

  3. гуманістична психологія

  4. генетична психологія

  5. біхевіоризм +


3. Напрям психології, предметом вивчення якого є особистість як унікальна цілісна система, здатна до самоактуалізації:

  1. біхевіоризм

  2. гештальтпсихологія

  3. гуманістична психологія +

  4. психоаналіз

  5. аналітична психологія


4. Напрям психології, предметом вивчення та дослідження якого є вроджені сексуальні та агресивні потяги:

  1. біхевіоризм

  2. гештальтпсихологія

  3. гуманістична психологія

  4. психоаналіз +

  5. аналітична психологія


5. Засновник психоаналізу:

  1. К.Юнг

  2. А.Адлер

  3. К.Роджерс

  4. З.Фрейд +

  5. Б.Скіннер


6. Один із авторів гуманістичної психології:

  1. А.Адлер

  2. Е.Берн +

  3. З.Фрейд

  4. К.Роджерс

  5. К.Юнг



7. Основоположник біхевіоризму:

  1. К.Юнг

  2. Д.Уотсон +

  3. З.Фрейд

  4. А.Маслоу

  5. Л.Виготський


8. Галузь теоретичної психології, що вивчає психічні явища у процесі взаємодії людей в соціальних групах:

  1. вікова психологія

  2. загальна психології

  3. порівняльна психологія

  4. психологія особистості

  5. соціальна психологія +


9. Галузь науково-прикладної психології, що досліджує психологічні закономірності трудової діяльності людини:

  1. економічна психологія

  2. психологія праці +

  3. психологія творчості

  4. психологія торгівлі

5) психологія управління та менеджменту
10. Метод збору психологічної інформації, при якому дослідник фіксує зовнішні
прояви певних психологічних властивостей, поведінку людей, не втручаючись у ситуацію:

  1. спостереження +

  2. експеримент

  3. тестування

  4. аналіз продуктів діяльності

  5. біографічний метод


11. Метод психології, за допомогою якого вивчаються психічні явища в точно визначених умовах, відслідковується процес їх протікання, робляться досить точні виміри, які при необхідності можна легко повторити:

  1. експеримент +

  2. спостереження

  3. проективні тести

  4. аналіз продуктів діяльності

  5. соціометрія


12. Предмет педагогіки у сучасному розумінні:

  1. праця

  2. освіта +

  3. психіка

  4. сім'я

  5. людина



13. Галузь педагогіки, що вивчає особливості навчання і виховання учнів з фізичними чи психічними порушеннями:

  1. загальна

  2. порівняльна

  3. професійна

  4. соціальна

  5. спеціальна +


14. Галузь педагогіки, яка вивчає і формулює принципи, форми і методи навчання й виховання, які підходять для всіх вікових груп і навчально-виховних закладів:

  1. загальна +

  2. порівняльна

  3. професійна

  4. соціальна

  5. спеціальна


Тема 2. Нервова система та психіка
15. Форма відображення об'єктивної реальності у суб'єктивних образах, відчуттях, думках:

  1. знання

  2. вміння

  3. психіка +

  4. рефлекс

  5. інстинкт


16. Явища психічного життя, що розглядають в динаміці, які мають початок, протікання та кінець:

  1. процеси +

  2. стани

  3. дії

  4. властивості

  5. утворення


17. Мозкова структура, яка є генератором енергії та підтримує тонус головного мозку:

  1. проміжний мозок

  2. мозочок

  3. середній мозок

  4. ретикулярна формація +

  5. задній мозок


18. Вроджені форми поведінки живої істоти, що базуються на безумовних рефлексах:

  1. вміння

  2. навички

  3. інтелектуальна поведінка

  4. знання

  5. інстинкти +


19. Набута форма поведінки, яка проявляється в автоматизованому способі виконання дій, ґрунтується на умовних зв'язках і формується в індивідуальному досвіді у процесі вправ:

  1. свідома поведінка

  2. навички +

  3. інтелектуальна поведінка

  4. самосвідомість

  5. інстинкти


20. Складна форма поведінки живої істоти, що забезпечується відображенням міжпредметних зв'язків та характеризується рішенням двофазних задач, знаходженнямнових способів рішення, використанням зовнішніх предметів як знарядь, доланням перешкод, явищем інсайту:

  1. інтелектуальна поведінка +

  2. навички

  1. знання

  2. інстинкти

  3. самосвідомість


21. Нервова клітина:

  1. нейрон +

  2. рецептор

  3. рефлекс

  4. адаптер

  5. хромосома


22. Відділ головного мозку людини, у якому знаходяться центри слуху та мови:

  1. лобна доля кори

  2. скронева зона кори +

  3. тім'яна зоні кори

  4. мозочок

  5. потилична зона кори


23. Відділ головного мозку людини, який відповідає за сприйняття та переробку сенсорної інформації, що надходить від шкіри:

  1. лобна доля кори

  2. довгастий мозок

  3. потилична зона кори

  4. скронева зона кори

  5. тім 'яна зона кори +


24. Складова частина центральної нервової системи:

  1. кора головного мозку +

  2. вегетативна нервова система

  3. автономна нервова система

  4. рухові рецептори

  5. чуттєві рецептори



25. Функція лівої півкулі головного мозку людини:

  1. сприйняття музики

  2. вирішення логічних задач

  3. орієнтація в просторі +

  4. створення віршів

  5. керування рухом лівих кінцівок


26. Функція правої півкулі головного мозку людини:

  1. орієнтація у просторі +

  2. логічне пізнання світу

  3. читання

  4. аналітичне мислення

  5. лічба


27. Форма поведінки, яка проявляється в тому, що бджола будує досконалі стільники:

  1. інстинкти +

  2. навички

  3. проста форма розумної поведінки

  4. свідома поведінка

  5. самосвідомість


28. Потиличні частки великих півкуль головного мозку людини відповідають за:

  1. слух

  2. зір +

  3. нюх

  4. смак

  5. дотик


29. Друга сигнальна система вищої нервової діяльності:

  1. реакція на слова, які чує, промовляє чи бачить людина +

  2. інстинктивні реакції

  3. форма розумної поведінки

  4. реакція на подразнення органів чуття

  5. усвідомлена поведінка


30. Стадія сну, під час якої інформація переводиться у довготривалу пам'ять:

  1. повільний сон +

  2. дрімоти

  3. швидкий сон

  4. парадоксальний сон

  5. переривчастий сон


31. Стан фізичного і психічного благополуччя, при якому людина здатна адекватно вирішувати професійні, сімейні і особисті проблеми:

  1. хвороба

  2. стрес

  3. активність

  4. здоров'я +

  5. натхнення


32. Найвагоміший фактор здоров'я людини:

  1. медицина

  2. спадковість

  3. спосіб життя

  4. екологія

  5. освіта


Тема 3. Свідомість та підсвідомість
33. Сукупність психічних явищ, станів і дій, що лежать поза сферою усвідомлення, непідзвітні їй і принаймні в даний момент не піддаються контролю:

  1. свідоме

  2. несвідоме

  3. передсвідоме +

  4. позасвідоме

  5. надсвідоме


34. Ознака "несвідомого":

  1. регулює нову діяльність

  2. дозволяє досягати цілей

  3. забезпечує автоматизм та стереотиповість дій

  4. забезпечує керування собою

  1. дозволяє досягати цілей

  2. забезпечує автоматизм дій

  3. не контролюється людиною +

  4. є відносно швидким


35. Вчений, який виділив такі структурні елементи психіки: "Над-Я" (Супер-Его), "Я" (Его), "Воно" (Ід):

  1. Дж.Уотсон

  2. З.Фрейд +

  3. А.Маслоу

  4. Б.Скінер

  5. К.Юнг


36. Вчений, який виділив такі структурні елементи психіки: "Дитина", "Дорослий", "Батько”:

1)Дж.Уотсон
2) З.Фройд.

  1. А.Маслоу

  2. К.Юнг

  3. Е.Берн +


37. Дослідник, який виділив колективне несвідоме у структурі психіки:

  1. Дж.Уотсон

  2. З.Фрейд

  3. А.Маслоу

  4. К.Юнг +

  5. К.Роджерс


38. Уявлення особистості про свою особу, що відображаються у її ставленні до себе:

  1. свідомість

  2. самосвідомість +

  3. рефлексія

  4. егоцентризм

  5. альтруїзм


39. Психологічні механізми, що спрямовані на усунення або ослаблення дезорганізуючих емоційних переживань та збереження самоповаги:

  1. психічні процеси

  2. психологічні захисти +

  3. процеси самоконтролю

  4. психічні властивості

  5. психологічні заборони


40. Психологічний захист, що характеризується поверненням на попередній, більш ранній рівень поведінки та мислення:

1)витіснення

2)проекція
3) регресія +

4)сублімація
5)заперечення
41. Психологічний захист, що характеризується трансформацією біологічних імпульсів (сексуальних та агресивних) у соціально прийнятні форми активності (мистецтво, наукова діяльність, будь-які види творчості):

  1. витіснення

  2. проекція

  3. регресія

  4. сублімація +

  5. заперечення


42. Рівень відображення дійсності, який включає знання про навколишній світ, ставлення до нього, прагнення до перетворення дійсності:

  1. свідомість +

  2. самосвідомість

  3. несвідоме

  4. рефлексія

  5. темперамент


43. Психологічний захист, що діє в такій ситуації: „У ході тривалої перестрілки під час бойових дій психіка солдата, захищаючись від стресу, може „забути" про небезпеку стати мішенню для ворога": :

  1. придушення

  2. раціоналізація

  3. витіснення +

  4. проекція

  5. заперечення


44. Психологічний захист, що діє в такій ситуації: „Визнавши, що всі інші ліниві чи брехливі, ми не помічаємо цих якостей у себе і перестаємо страждати від їх прояву в своїй поведінці":

1)заперечення
2)придушення
3)націоналізація
4)витіснення
5) проекція +
45. Психологічний захист, що діє в такій ситуації: „Курець часто занижує шкоду від паління, щоб виправдати своє самоотруєння та отруєння оточуючих":

  1. придушення

  2. раціоналізація

  3. витіснення

  4. проекція

  5. заперечення +


46. Психологічний захист, що діє в такій ситуації: „Деякі жінки під час війни,
отримавши звістку про загибель сина чи чоловіка, не вірили цьому і продовжували
чекати їх ще багато років":

  1. придушення

  2. раціоналізація

  3. витіснення

  4. проекція

  1. заперечення +

  2. мислення


47. Психічний процес узагальненого, опосередкованого відображення оточуючого світу через встановлення зв'язків і відношень між предметами і явищами:

1) відчуття

2) сприйняття

3) увага

4)пам'ять
5) мислення +
48. Психічний процес, що полягає у створенні нових образів на основі попереднього досвіду:

1) уява +

2)емоції
3)воля
4)пам`ять
5) мислення
49. Психічний процес відображення особистісної значущості і оцінки зовнішніх і внутрішніх ситуацій для життєдіяльності людини у формі переживань:

1) уява

2) емоції +

3) воля

4) пам'ять

5) мислення
50. Здатність людини до вибору дій, що пов'язана з доланням внутрішніх та зовнішніх перешкод:

1)уявлення
2)емоції
3)воля+
4)пам'ять
5) мислення
51. Вид уваги, що привертається незалежно від свідомості людини, дією якогось сильного, контрастного або нового, неочікуваного подразника, а також об'єкта, здатного задовольнити актуальні потреби:

1) довільна

2) задовільна

3) мимовільна +

4) незадовільна

5) післядовільна

.

52. Середня кількість хвилин, коли людина може тримати довільну увагу:

1) 5 годин

2) 10 годин

3) 20 годин

4) 30 годин

5) 1 година
53. Хибне, викривлене, спотворене сприйняття:

1)закономірність
2) ілюзія +

3)процес
4) галюцинація
54. Вид пам'яті, що забезпечує передачу від одного покоління до іншого життєво необхідного мінімуму біологічних, психологічних і поведінкових властивостей:

1) довгочасна

2) прижиттєва

3) генетична +

4) емоційна

5) логічна
55. Обсяг короткочасної пам'яті:

1) 5±2

2) 7±2 +

3) 9±2

4) 12±2

5) 14±2
56. Операція мислення, що полягає у розподілі цілого на частини з метою виявлення окремих ознак, сторін:

1) аналіз +

2) синтез

3) порівняння

4)конкретизація
5) узагальнення
57. Процес співчуття, включення в емоційний стан іншої людини, здатність розуміти її переживання:

1) атракція

2) атрибуція

3) емпатія +

4) рефлексія

5) симпатія
58. Амбівалентність емоцій:

1)домінування позитивних емоцій над негативними
2)домінування негативних емоцій над позитивними
3)одночасне переживання протилежних емоцій +
4)пригнічений настрій з одночасною загальмованістю рухів
5)піднесений настрій чи натхнення
59. Вольова якість, що означає здатність довести до кінця прийняте рішення, не зважаючи на додаткові труднощі і перепетії:

1) сила волі

2) рішучість

3) наполегливість +

4) сміливість

5) витримка
60. Психічний стан людини, що характеризується як своєрідна напруга, підйом її творчих сил:

1)працездатність

2)монотонія

3)натхнення+

4)афект

5) стрес
61. Особливий вид утоми, що виникає при виконанні одноманітної роботи, незмін-них умовах праці:

1) стомлення

2) виснаження

3) знесилення

4) фрустрація

5) монотонія +
62. Емоційний стан людини, що охоплює психіку в цілому, є стрімким та бурхливим і малокерованим:

1) афект +

2) почуття

3) настрій

4) стрес

5) фрустрація
63. Емоційний стан, що відображає стійке емоційне ставлення людини до певних об'єктів (реальних чи уявних):

1) афект

2) почуття +

3) настрій

4) стрес

5) фрустрація
64. Загальний емоційний стан, що забарвлює всю поведінку людини:

1) афект

2) почуття

3) настрій +

4) стрес

5) фрустрація

65. Психічний стан, що виникає під впливом значних за силою та тривалістю негативних подразників:

1)афект
2) почуття

3)стрес+
4) фрустрація
66. Психічний стан, пов'язаний з появою несподіваних, непередбачених труднощів на шляху досягнення мети:
1)депресія
2)фрустрація+
3)афект
4)невроз
5) істерія
67. Психічний стан, що проявляється як тривале, часто безпричинне домінування негативних емоцій: сум, туга, покинутість, нещастя, безрадісність, пригніченість:

1) неврастенія

2) невроз

3) фобія

4) депресія +

5) істерія
68. Методика психічної саморегуляції, що полягає у концентрації, внутрішній зосередженості та зміненому стані свідомості:

1) гіпноз

2)релаксація

3)медитація+

4)адаптація

5) аутотренінг
69. Методика психічної саморегуляції, що полягає у цілеспрямованому самонавіюванні:

1) гіпноз

2) релаксація

3) медитація

4) адаптація

5) аутотренінг +
70. Методика психічної саморегуляції, що полягає у послідовному розслабленні м'язів:

1) гіпноз

2) релаксація +

3) медитація

4) адаптація

5) аутотренінг

  1   2   3

Схожі:

Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч посібник...
Тема Цілі та завдання психолого-педагогічної підготовки фахівця. Психологія та педагогіка як науки
Ярощук ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Навчально-методичний комплекс для студентів...
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв (протокол № від 2013 року)
Методичні рекомендації з дисципліни
...
Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника Блок знань
Знання нормативно-правових актів, що регламентують функціонування освітньої системи
Т. Р. Столярчук завідувач Шепетівською районною
...
Скільки років працює вчителем ваш стажист?
...
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ МЕТОДИЧНІ СЛУЖБИ ОБЛАСТІ
Канівський ММК «Шляхи підвищення професійного рівня педагогічних працівників через моніторинг освітньої діяльності на основі впровадження...
Теорія і практика психолого-педагогічної допомоги дитині, яка переживає втрату
Третина осіб, що пережили психічну травму, видужують спонтанно, дві третини страждають на вищезазначені розлади психічної діяльності,...
ВСТУП
Діяльність уповноважених з прав дітей як ефективна форма соціально-педагогічної роботи в сучасній школі
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю...
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю психолого-педагогічних вимог(підсумкова робота творчої групи...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка