Застосування особистісно орієнтованого навчання на уроках німецької мови Особистісно орієнтоване навчання (ООН) виникло і розвивається як течія в річищі гуманістичної педагогіки. ООН ввібрало в себе найкращі наукові надбання у сфері «олюднення» педагогічних впливів на підростаючі покоління Урок 104.42 Kb. 1 стр. |
читати |
Вимоги до сучасного уроку Дидактичні вимоги до сучасного уроку Чітке формулювання освітніх завдань в цілому і його складових елементів, їхній зв'язок з розвиваючими і виховними завданнями Урок 253.79 Kb. 5 стр. |
читати |
Уроки виборів-2004; виборчі ресурси 2006 року Запрошуємо Вас до участі у IV Всеукраїнській науковій конференції "Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави", яка відбудеться 17-18 листопада 2005 року Урок 29.13 Kb. 1 стр. |
читати |
ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ДІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ У статті розглядається формування образу дії як педагогічна проблема. Особлива увага приділяється формуванню образу дії на уроках трудового навчання та технології Урок 89.98 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку: Набута поведінка. Мета Мета : Сформувати поняття набутої поведінки, розглянути такі форми набутої поведінки, як динамічні стереотипи, уміння, навички, звички. Розвивати навички роботи з підручником. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я Урок 73.01 Kb. 1 стр. |
читати |
САМОАНАЛІЗ УРОКУ Аналіз уроку повинен починатися самоаналізом і закінчуватися самооцінкою, конкретними вимогами вчителя до самого себе Урок 108.42 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок №1 Тема Тема. Стендаль «Червоне і чорне». Поєднання соціально – політичного й психологічного аспектів у романі. Сюжет твору Урок 196.14 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку Мета уроку: ознайомити учнів із поняттям іміджу, сформулювати поняття про імідж ділової людини, поглибити знання учнів щодо вимог до зовнішнього вигляду ділової людини; розвивати естетичний смак; виховувати любов учнів до обраної професії Урок 198.79 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок «Громадянська освіта» Тема: Людина серед людей Усміхніться самі до себе, усміхнеться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами Урок 77.76 Kb. 1 стр. |
читати |
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ПОНЯТЬ НА УРОК Ціалістів із вищою освітою. Особливе місце серед них посідають майбутні педагоги як високо компетентні і всебічно освічені фахівці, рівень підготовки яких повинен забезпечити соціально-педагогічні потреби суспільства в умовах реалізації «Національної доктрини розвитку освіти в України у ХХІ столітті» Урок 177.88 Kb. 1 стр. |
читати |
Лексичні ігри на уроках англійської Це означає, що школа повинна підготувати своїх випускників до спілкування в реальних життєвих ситуаціях, навчити здобувати знання самостійно з метою вдосконалення в галузі обраної майбутньої професії Урок 59.79 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок із світової літератури Ми повинні навчитися використовувати знання,отримані на уроках літератури,в житті,щоб наші переходили в реальну поведінку Урок 65.88 Kb. 1 стр. |
читати |
Уроку Завідувач відділенням професій сфери послуг, викладач спецпредмету «Технологія виготовлення одягу» ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг» Урок 118.67 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок української літератури. 10 клас Тема уроку. Драматургічна творчість І. Я. Франка. Соціально-психологічна драма „Украдене щастя” Тема уроку. Драматургічна творчість І. Я. Франка. Соціально-психологічна драма „Украдене щастя” Урок 56.68 Kb. 1 стр. |
читати |
«Аналіз психологічних властивостей уроку» Мета: психологічне забезпечення навчального процесу — допомога педагогам в аналізі уроку з огляду оцінки його психологічних якостей Урок 144.42 Kb. 1 стр. |
читати |