|
Скачати 72.5 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для підприємств, установ та організацій м. Кременчука, що не мають власних обладнаних майданчиків для збору побутових відходів». 1. Визначення проблеми. Проблема, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин полягає в тому, що діючі норми утворення твердих побутових відходів, які були затверджені рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради від 16 грудня 2011 року № 1071 «Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для підприємств, установ, організацій м. Кременчука», на даний час не відповідають умовам діючого законодавства. Вищезазначене рішення Кременчуцької міської ради було прийняте згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 22.03.2010 № 75 «Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів». Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 75 від 01.11.2011 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказ Мінжитлокомунгоспу від 22.03.2010 № 75», а також за вимогами Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету зобов’язано міську державну адміністрацію привести власні акти у відповідність до законодавства. Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 259 від 30.07.2010 р. затверджені Правила визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів. Ці правила встановлюють порядок виконання робіт з визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів у містах, селищах і селах, які застосовуються для визначення обсягів надання послуг з вивезення побутових відходів. Норма – це кількісний показник споживання послуг з вивезення побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю (одного мешканця для житлової забудови, одне місце в готелі, гуртожитку та ін.; 1м² торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок, пляжів та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу. Норми надання послуг з вивезення побутових відходів визначаються з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів». Норми переглядаються один раз на 5 років. Норми можуть розроблятися органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів, іншими зацікавленими організаціями. Послуги надаються на підставі договору, який укладається між фізичною або юридичною особою та виконавцем послуг, обсяг надання послуг розраховується на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування. Плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов договору і тарифів, що формуються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010. З метою визначення об’ємів накопичення твердих побутових відходів на основі фактичних замірів, проведення розрахунків фактичних норм їх утворення з урахуванням останніх нормативно-правових та аналітичних джерел були укладені договори про співпрацю від 01.06.2011 р. та № 14/Н-2012 від 02.07.2012 р. між КАТП 1628 та ТОВ «НВО «ЕССА». Договір про співпрацю від 01.06.2011р. передбачав проведення моніторингу утворення твердих побутових відходів підприємствами, організаціями та установами, термін дії договору – один рік, з 2011 по 2012р.р. Договір № 14/Н-2012 від 02.07.2012 передбачав розрахунок на науковій основі норм утворення ТПВ на підприємствах, організаціях та установах з використанням результатів, отриманих на підставі проведених досліджень. 2. Цілі державного регулювання. Основною метою розробки цього проекту є удосконалення нормативної бази підприємства КАТП 1628, відповідність визначення норм утворення побутових відходів діючому законодавству, сучасним вимогам виробництва та функціонування підприємств та організацій в умовах ринкової економіки. Затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану міста, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та є актуальним для забезпечення стабільної роботи підприємства-виконавця послуг з вивезення побутових відходів, дозволить йому покращити свій фінансовий стан, підвищить якість надання послуг з вивезення побутових відходів та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами. Відповідно до статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів належить до повноважень органів місцевого самоврядування. 3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення цілі. Перша альтернатива – збереження існуючого стану. Така альтернатива є неприйнятною, тому що утворення твердих побутових відходів не є стабільним показником, кількість відходів постійно зростає, як на побутовому рівні, так і в різних сферах діяльності. Норми надання послуг з вивезення побутових відходів потребують перерахунку та уточнення один раз на 5 років. Друга альтернатива – прийняття запропонованого проекту норм надання послуг з вивезення побутових відходів. Це забезпечить досягнення наміченої цілі – встановлення номативів, які відповідають сучасним умовам утворення відходів. Прийняття проекту запропонованого рішення щодо норм надання послуг з вивезення побутових відходів для підприємств, установ та організацій буде підставою для укладання договорів із споживачами послуг та внесення відповідних змін до діючих господарських договорів. Укладені договори регламентують умови надання послуг та містять відповідальність за їх не виконання. 4. Механізм розв’язання проблеми. Даним регуляторним актом забезпечується збалансованість інтересів споживача послуг та підприємства-виконавця послуг:
Розробка рішення здійснюється за принципами:
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта. Дане рішення передбачає встановлення норм надання послуг з вивезення побутових відходів для підприємств, установ та організацій, які будуть використовуватись під час укладання договорів з надання послуг з метою визначення обсягів послуг. Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту, є подальше збільшення обсягів утворення відходів від споживачів послуг. Для попередження негативних наслідків буде здійснюватись моніторинг факторів у сфері поводження з побутовими відходами та законодавчої бази. При необхідності будуть вноситись зміни до регуляторного акту. 6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта. Очікуваними результатами прийняття регуляторного акта за методом аналізу вигод та витрат є:
7. Строк дії регуляторного акту. Передбачається строк дії регуляторного акту не обмежувати. 8. Показники результативності акта.
- план надходжень; - фактичні надходження за надані послуги з вивезення побутових відходів.
Про зміну норм надання послуг з вивезення побутових відходів споживачі будуть ознайомлені наступним чином:
9. Заходи, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акту. Базове відстеження буде проведено до дня набуття чинності регуляторного акту. Повторне відстеження буде проведено через шість місяців після прийняття рішення про зміну норм надання послуг. Періодичне відстеження буде проведено через рік після прийняття рішення про зміну норм надання послуг. Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього рішення. Відстеження буде проводити управління житлово-комунального господарства міськвиконкому на підставі даних Кременчуцького КАТП 1628. Заступник міського голови Г.М. Музика Начальник управління С.М. Ярош Черницька39115 |
Аналіз регуляторного впливу Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу... |
Аналіз регуляторного впливу Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської... Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11. 09. 93р. №1160 та з урахуванням... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу проекту Закону України «Про внесення... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому міської... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу запровадження проекту рішення виконкому... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
Аналіз регуляторного впливу рішення Нікопольської міської ради «Про... Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |