|
Скачати 0.57 Mb.
|
Додаток до рішення виконавчого комітету від «29» грудня 2010 року № 208 РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Відповідно до ст. 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі виконавчий комітет) є її виконавчим органом, їй підконтрольним і підзвітним. 1.2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією міського голови. 1.3. Після закінчення повноважень міської ради, міського голови виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету. 1.4. Порядок діяльності виконавчого комітету і його посадових осіб визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в України" та іншими законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами, а також рішеннями міської ради і власними рішеннями. 1.5. Регламент виконавчого комітету, внесення змін і доповнень до нього затверджується рішенням виконавчого комітету. Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ 2.1. Правовий статус виконавчого комітету визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та рішенням міської ради. Виконавчий комітет є юридичною особою, має гербову печатку, бланки з державним Гербом України. 2.2. Виконавчий комітет не менше як один раз на рік звітує перед радою про свою роботу та інформує про неї мешканців міста. 2.3. Члени виконавчого комітету призначаються радою за пропозицією міського голови. 2.4. Очолює та здійснює керівництво виконавчим комітетом міський голова, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цих функцій - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за розпорядженням міського голови. 2.5. Виконавчий комітет: - попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд ради; - координує діяльність виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності, заслуховує звіти про роботу їх керівників; - має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб; - приймає рішення з інших питань та здійснює інші функції відповідно до розмежування повноважень між виконавчими органами міської ради; - надає адміністративні, соціальні послуги та послуги в житлово-комунальній сфері відповідно до законодавства, рішень ради та власних рішень. 2.6. Організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого комітету здійснюється відповідними управліннями та відділами виконавчого комітету. 2.7. Утворені міською радою відділи та управління, інші виконавчі органи ради підпорядковані виконавчому комітету та міському голові. Керівники відділів, управлінь інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з неї міським головою. 2.8. Положення про управління, самостійні відділи, інші виконавчі органи затверджуються рішенням міської ради. 2.9. Розподіл обов’язків між секретарем ради, першим заступником, заступниками міського голови здійснюється міським головою не пізніше одного місяця з дня обрання його на посаду. При цьому повинні бути визначені: - функції та повноваження, закріплені за посадовою особою; - відділи, управління та інші структурні підрозділи виконавчого комітету, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою. - координація діяльності з питань здійснення виконавчим комітетом делегованих державою повноважень. Розділ 3. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОЛГО КОМІТЕТУ 3.1. Одним з основних засобів організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету є планування його роботи. Воно здійснюється згідно з планом, який складаються на рік з розбивкою по кварталах і затверджується на засіданні виконкому . 3.2. План роботи виконавчого комітету готується і затверджується в такому порядку: Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, постійні комісії міської ради, члени виконавчого комітету за погодженням з відповідними заступниками міського голови не пізніше ніж за два місяці до початку календарного року, вносять пропозиції управлінню організаційно-виконавчої роботи щодо питань, які вони вважають доцільними для включення в план роботи. 3.3. Управління організаційно-виконавчої роботи готує та подає на погодження заступнику міського голови-керуючому справами проекти плану роботи і відповідного рішення про його затвердження. 3.4. Проект рішення про затвердження плану роботи візується начальником управління організаційно-виконавчої роботи, заступниками міського голови, начальником управління правового забезпечення і заступником міського голови-керуючим справами. Проект рішення про затвердження плану роботи вноситься на засідання виконавчого комітету заступником міського голови-керуючим справами. 3.5. План роботи не пізніше, ніж у триденний термін після його затвердження, доводиться управлінням організаційно-виконавчої роботи до відома виконавців (відповідальних осіб). 3.6. Зміни до затвердженого плану роботи (включення, виключення або перенесення термінів розгляду питань) здійснюються рішенням виконавчого комітету або розпорядженням міського голови, яке затверджується на черговому засіданні виконавчого комітету. 3.7. План роботи виконавчого комітету міської ради повинен включати: - перелік актуальних питань, пов’язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку міста, функціонування галузей господарського комплексу та розв’язання проблем соціальної сфери, що потребують розгляду на засіданнях виконавчого комітету; - перелік рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання; - перелік основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється управліннями, відділами виконкому або за їх участю; - питання щодо програми економічного і соціального розвитку міста, міського бюджету та підсумки їх виконання за квартал, півріччя, дев’ять місяців, рік; - питання про роботу відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради з - виконання державних правових актів, рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень, доручень міського голови, здійснення їх власних (самоврядних) та делегованих повноважень; - про роботу підприємств, установ, організацій комунальної власності міста; - інші питання поточної діяльності виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій. 3.8. Організацію виконання плану роботи координує заступник міського голови-керуючий справами та управління організаційно-виконавчої роботи. 3.9. Робота управлінь, відділів та структурних підрозділів виконавчого комітету проводиться за квартальними планами. Їх розглядають і затверджують заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків, секретар ради та заступник міського голови-керуючий справами . 3.10. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого комітету та його структурних підрозділів здійснюється першим заступником міського голови, заступниками міського голови, секретарем ради заступником міського голови-керуючим справами відповідно до розподілу обов’язків. 3.11. Виконавчий комітет може розглядати питання, які не були включені до плану роботи, і приймати по них рішення. Розділ 4. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ 4.1. Засідання виконавчого комітету міської ради проводяться щотижнево у середу 0 9-й годині, а також скликаються міським головою в міру необхідності. Міський голова може визначити інший день або час засідання своїм розпорядженням. 4.2. За 1 день до засідання заступник міського голови-керуючий справами остаточно погоджує з міським головою порядок денний засідання виконкому. 4.3. Засідання виконавчого комітету веде міський голова, а у випаду його відсутності, заступник міського голови, на якого покладено повноваження.. 4.4. Засідання правомочні у разі присутності більше половини загального складу виконавчого комітету. 4.5. Підготовка питань на засідання виконкому здійснюється членами виконавчого комітету, керівниками структурних підрозділів міської ради, створеними комісіями, робочими групами, керівниками комунальних підприємств. У підготовці питань можуть брати участь депутати міської ради, постійні комісії, громадські організації. Загальна підготовка засідань виконавчого комітету покладається на заступника міського голови-керуючого справами. 4.6. Порядок денний засідання виконавчого комітету складає управління організаційно-виконавчої роботи за погодженням з заступником міського голови-керуючим справами на основі плану роботи виконавчого комітету та наданих проектів рішень. 4.7. Перед черговим засіданням виконавчого комітету, але не пізніш як за 1 день (до 11-ї години) до нього, управлінням організаційно-виконавчої роботи доводиться повідомлення до членів виконавчого комітету та інших зацікавлених осіб про час засідання (якщо його буде змінено міським головою), порядок денний, зазначенням відповідальних осіб за їх підготовку. 4.8. Безпосередньо перед засіданням управління організаційно-виконавчої роботи роздає порядок денний членам виконавчого комітету. 4.9. Проекти рішень, подані для розгляду з порушенням строків, включаються у порядок денний засідання лише за згодою міського голови. 4.10. На засідання виконавчого комітету запрошуються: прокурор міста, керівники відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій та установ міста відповідно до внесених на розгляд питань. У засіданні можуть брати участь голови постійних депутатських комісій та депутати міської ради, представники засобів масової інформації, громадяни. 4.11. Склад учасників з розгляду питання на засіданні виконавчого комітету визначається керівником виконавчого органу міської ради, що готував питання, та узгоджується із заступниками міського голови (відповідно до розподілу функціональних обов’язків). Списки запрошених із зазначенням прізвища, імені та по батькові, посади, підписані керівниками відповідних підрозділів, передаються до управління організаційно-виконавчої роботи одночасно з іншими матеріалами. 4.12. Присутність на засідання виконавчого комітету доповідачів, а також осіб, які запрошені на засідання згідно з поданим списком, забезпечує керівник виконавчого органу міської ради, який готує питання. 4.13. Інформування про час та місце засідання безпосередньо членів виконавчого комітету, прокурора міста, представників засобів масової інформації, працівників виконавчих органів міської ради та інших запрошених з основних питань здійснює управління організаційно-виконавчої роботи , яке в день засідання також реєструє членів виконавчого комітету, запрошених. 4.14. Засідання виконавчого комітету веде міський голова, а у випадках, передбачених законодавством, заступник міського голови, на якого покладено повноваження. 4.15. На початку засідання міський голова з’ясовує наявність кворуму, думку членів виконкому щодо можливого початку роботи, зауваження та пропозиції до порядку денного. Порядок денний, затверджується вцілому, з врахуванням підтриманих членами виконавчого комітету пропозицій та зауважень до нього. 4.16. Доповідають на засіданні, як правило, керівники відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ, організацій міста, а в разі їх відсутності – заступники керівників. 4.17. Для доповіді з основного питання на засіданні виконавчого комітету, як правило, надається не більше 10 хвилин, співдоповіді - 5 хвилин, виступів у обговоренні (дискусії) - 3 хвилин, довідок - 1 хвилини. Головуючий може продовжити час виступу або припинити його достроково. Виступ на засіданні, обговорення чи дискусія, запитання можливі лише з дозволу міського голови (головуючого). 4.18. Для розгляду кожного з основних питань на засіданні виконавчого комітету надається до 30 хвилин. 4.19. У разі необхідності за згодою більшості членів виконавчого комітету, після кожного півторагодинного засідання головуючим оголошується перерва на 10 хвилин. 4.20. В окремих випадках засідання виконавчого комітету може бути закритим. Рішення про це приймається 2/3 присутніх членів виконавчого комітету. 4.21. Члени виконавчого комітету на засіданні мають право: - вимагати від доповідачів і запрошених роз'яснень щодо питань, які розглядаються; - брати участь в обговоренні всіх питань; - пропонувати прийняття проектів рішень, змін та доповнень до них або перенесення розгляду питання на наступне засідання; - вносити пропозиції до проекту рішення. 4.22. Запрошені на засідання з дозволу головуючого мають право: - брати участь в обговоренні винесеного питання; - давати довідки з питань, що розглядаються; - задавати доповідачу запитання. 4.23. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, зобов’язані дотримуватися порядоку, а також не коментувати прийнятих рішень чи процесу їхнього обговорення. За вимогою головуючого на засіданні, у разі порушення порядку, винних у цьому присутніх осіб може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання. 4.24. Для отримання інформації про прийняті рішення, отримання офіційних копій нормативних актів зацікавлені особи звертаються до заступника міського голови-керуючого справами. Інформацію та коментарі для представників засобів масової інформації надає заступник міського голови-керуючий справами та керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради, які готують питання на розгляд виконавчого комітету. 4.25. Протокол засідання виконавчого комітету підписується міським головою, а у випадках, передбачених ст. 53 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" або заступником міського голови, на якого покладено повноваження. 4.26. Ведення і оформлення протоколів засідань виконавчого комітету, їх облік і зберігання здійснює управління організаційно-виконавчої роботи. Протокол оформляється протягом 2 робочих днів після засідання, підписується міським головою. 4.27. За укомплектованість матеріалів, що додаються до проекту рішення (тобто наявність необхідних документів, що додаються до нього) відповідальність несе виконавець, який готує питання. 4.28. Фактичний контроль за виконанням рішень виконавчого комітету здійснюють особи, які готували проекти даних рішень або особи, визначені в рішенні виконавчого комітету. Розділ 5. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ 5.1. Виконавчий комітет в межах своїх повноважень приймає рішення більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету, яке підписується міським головою та заступником міського голови-керуючим справами. У випадку відсутності когось із вказаних осіб, рішення підписується заступниками міського голови, на яких покладено виконання повноважень міського голови та заступника міського голови-керуючого справами. 5.2. До підготовки питань можуть залучатися фахівці підприємств, установ та організацій, експерти, представники громадських організацій, політичних партій, постійні комісії міської ради. 5.3. Проекти рішень вносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради від імені керівників виконавчих органів міської ради, установ і організацій, які брали участь у його розробці. При підготовці проектів рішень необхідно чітко визначити питання, з якого передбачається розробити проект, оцінити його на предмет відповідності чинному законодавству України, раніше прийнятим рішенням міської ради та виконавчого комітету з цих питань. 5.4. Якщо проект рішення вносить корінні зміни до раніше прийнятих рішень, то попередні слід визнати такими, що втратили чинність окремим пунктом. Якщо в раніше прийнятому рішенні необхідно переглянути лише окремі його положення, в проекті викладається нова редакція змінених пунктів, якими буде доповнено попереднє рішення. Після прийняття пунктів в новій редакції, попередня редакція цих пунктів визнається такою, що втратила чинність. 5.5. У випадках, коли реалізація заходів, передбачених проектом рішення, пов’язані з витратами коштів, слід визначити їх розмір та джерела фінансування. 5.6. Проекти рішень виконкому можуть стосуватися виключно його повноважень, як правило, не повинні перевищувати 2-3 сторінок друкованого тексту, довідки - 3-4 сторінок ( з питань економічного і соціального розвитку, бюджету обсяг проекту рішення не обмежується). 5.7. Подані проекти рішень повинні бути лаконічними, відредагованими, включати конкретні заходи чи дії, терміни виконання, відповідальних виконавців, осіб, на яких покладається контроль. 5.8. Проект рішення повинен містити: - назву; - преамбулу з посиланням на відповідні статті, пункти нормативно-правових актів; - резолютивну частину ( у разі потреби із зазначенням термінів, дій, що передбачається вчинити, рішень, які необхідно прийняти, заходів, які потрібно здійснити, висновків, визначенням черговості, порядку контролю, оприлюднення чи доведення до відома адресатів, порядку набрання чинності тощо); - додатки (якщо вони є); - у випадку підготовки рішень про внесення змін чи доповнень до попередніх рішень – порівняльні таблиці з викладенням тексту рішення (його частини), який підлягає зміні чи доповненню; - пояснювальну записку або довідку з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення; - реєстр документів, підписаний розробником проекту рішення; - рішення постійної комісії міської ради (у передбачених законодавством випадках). 5.9. До проекту рішення додається список осіб, яким необхідно надіслати рішення (довідка про розсилку). 5.10. Проекти рішень друкуються на бланках встановленого взірця. 5.11. Проект рішення обов’язково візується виконавцем. На зворотній стороні останньої сторінки проекти рішень візуються керівником виконавчого органу, який готував проект, заступником міського голови, що координує питання, начальником управління правового забезпечення та заступником міського голови-керуючим справами . 5.12. При необхідності проект рішення попередньо погоджуються з відповідним органом влади. 5.13. Всі проекти рішень з питань планування, використання капітальних вкладень, фінансування з бюджету в обов’язковому порядку візуються відповідним заступником міського голови та начальником фінансового управління. 5.14. Проекти рішень, які містять доручення управлінням, відділам міської ради, підприємствам, організаціям та установам, пов’язані з матеріальними та іншими затратами, повинні бути завізовані їх керівниками. 5.15. При необхідності до проекту рішення додаються довідкові матеріали. 5.16. Додатки до рішень підписуються заступником міського голови-керуючим справами. 5.17. Віддруковані, належним чином оформлені і завізовані управлінням правового забезпечення проекти рішень виконавчого комітету (у паперовому та електронному варіантах), додатки до них, інформації та довідки подаються для реєстрації управлінню організаційно-виконавчої роботи. Після цього управління здійснює візування проектів рішень в профільних заступників міського голови та заступника міського голови-керуючого справами. 5.18. Незавізовані проекти рішень до порядку денного чергового засідання виконавчого комітету не включаються. 5.19. Обов’язок своєчасно надати відповідному заступнику міського голови проект рішення з долученими до нього матеріалами для ознайомлення та візування покладається на управління організаційно-виконавчої роботи міської ради чи установи (організації, підприємства) . 5.20. Якщо проект рішення поданий з порушенням вимог, зазначених у цьому регламенті, або він потребує докорінної переробки, заступник міського голови-керуючий справами повертає його на доопрацювання з установленням терміну повторного подання. 5.21. Якщо в процесі доопрацювання до проекту рішення внесені зміни, то він візується повторно. 5.22. Відповідальність за якість та повноту підготовки документів, дотримання термінів їх подання покладається особисто на керівників управлінь, відділів та структурних підрозділів виконкому, які є його авторами, а також на заступників міського голови, заступника міського голови-керуючого справами, згідно з розподілом обов’язків між ними. 5.23. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, протягом 3 днів розсилаються управлінням організаційно-виконавчої роботи адресатам згідно списку для розсилки, складеного та підписаного виконавцем (особою, що вносить проект рішення на розгляд виконавчого комітету) та заступнику міського голови-керуючому справами. 5.24. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, у ході обговорення яких були зроблені зауваження, внесені доповнення та зміни, протягом двох днів після засідання остаточно редагуються визначеними виконавчим комітетом посадовими особами і через управління організаційно-виконавчої роботи подаються на підпис міському голові, а після підпису надсилаються адресатам та передаються заступнику міського голови-керуючому справами. 5.25. Кожне рішення засвідчується гербовою печаткою виконавчого комітету, має свій номер і дату його прийняття. Нумерація рішень виконкому ведеться від №1 за наростанням протягом календарного року. 5.26. При необхідності прийняття рішень виконавчого комітету між його засіданнями з дозволу міського голови або виконуючого його обов’язки, проект рішення приймається шляхом візування-опитування членів виконавчого комітету. Рішення вважаються прийнятим, якщо його завізували половина членів виконавчого комітету. 5.27. Ініціатор такого рішення готує проект рішення, візує його у членів виконавчого комітету та підписане міським головою рішення передає до управління організаційно-виконавчої роботи для розсилки. 5.28. Рішення виконавчого комітету та розпорядження міського голови, які носять загальнообов’язковий характер, доводяться до відома населення, про що зазначається окремим пунктом з визначенням відповідальних осіб за їх оприлюднення в засобах масової інформації та на сайті Тернопільської міської ради. 5.29. На вимогу зацікавленої особи, що випливає з приписів законодавства, управлінням організаційно-виконавчої роботи їй може бути видано завірену печаткою цього управління та підписом керівника управління копію або витяг з рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови чи іншого документу за погодженням з заступником міського голови-керуючим справами. 5.30. Рішення виконавчого комітету з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані міською радою. 5.31. Рішення виконавчого комітету з мотивів їх невідповідності чинному законодавству можуть бути визнані незаконними в судовому порядку. 5.32. У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради. 5.33. Рішення виконавчого комітету, які носять регуляторний характер, готуються відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”. 5.34. Контроль за виконанням рішення забезпечується особами, визначеними у рішеннях та управлінням організаційно-виконавчої роботи. 5.35. Доручення виконавчого комітету оформляються протокольно, доводяться до відома виконавців управлінням організаційно-виконавчої роботи та контролюються ним. |
РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради Відповідно до ст. 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними... Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської... |
Порядок денний засідання виконавчого комітету Про внесення змін в рішення виконавчого комітету М. М. Окаринський Тернопільської міської ради №152 від 14. 02. 2007 року «Про затвердження... |
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради |
Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету... Я адміністративних послуг (далі – ЦНАП) виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі – Регламент) встановлює... |
Регламент Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької... Далі – Регламент) встановлює порядок діяльності Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської... |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської... |
Про затвердження плану роботи виконавчого комітету міської ради на І півріччя 2008року Розглянувши пропозиції управлінь та відділів міської ради, виконавчий комітет міської ради вирішив: Затвердити план роботи виконавчого... |
Про скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №941 від 10. 06. 2010 р |
Оголошення Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір... Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір передати в оренду індивідуально визначено майно комунальної власності |