ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА


Скачати 78.63 Kb.
НазваТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Дата14.04.2013
Розмір78.63 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
УКРАЇНА

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ
19 жовтня 2011 1752
Про дотримання виконавської

дисципліни щодо реалізації завдань,

визначених нормативно-правовими

актами Президента України, Кабінету

Міністрів України, розпорядчими

документами обласної державної

адміністрації, обласної ради та власними

контрольними документами
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської ради, відповідно до рішення виконавчого комітету від 29.12.2010 №209 «Про план роботи виконавчого комітету на 2011 рік», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1. Взяти до відома інформацію начальника управління організаційно-виконавчої роботи Добрікової С.Є. про дотримання виконавської дисципліни щодо реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами обласної державної адміністрації, обласної ради та власними контрольними документами.

2. Керівникам виконавчих органів ради:

2.1. Оперативно вносити корективи до інформаційних карток у випадку змін законодавства, в тому числі щодо переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг.

2.2. Безпосередньо сприяти виконавчим органам, які приймають заяви з документами від споживачів послуг, у якісному здійсненні цих повноважень.

2.3. Постійно інформувати споживачів послуг про порядок надання адміністративних послуг і підстави для їх своєчасного отримання.

2.4. Забезпечити прийом заяв щодо надання адміністративних послуг виключно відповідно до інформаційних карток.

2.5. Щомісячно здійснювати оцінку ефективності здіснення контролю за виконанням контрольних документів.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови-керуючого справами О.І.Степанюка.

Міський голова С.В.Надал

Заступник міського голови - О.І.Степанюк

ІНФОРМАЦІЯ

про дотримання виконавської дисципліни щодо реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами обласної Державної адміністрації, обласної ради та

власними контрольними документами.
З метою забезпечення реалізації права на звернення Тернопільської міської ради, підвищення ефективності роботи міської ради зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного і всебічного розгляду звернень громадян та вчасного і у повному об’ємі виконання контрольних документів, владою міста приділяється постійна увага зазначеній ділянці діяльності міської ради.
Протягом дев’яти місяців 2011 року на контроль поступило 2501 документів, з яких 2138 – власні контрольні документи та 363 – документи інших органів державної влади (ОДА – 316, Обласна рада – 36, КМУ – 11). Даний показник на 1354 або у 1,8 раз більший ніж за відповідний період 2010 року.

Загалом протягом звітного періоду із врахуванням документів, що перебувають на контролі з попередніх років, сектором контролю відслідковувалось виконання 2597 документів. На виконання даних документів поступило 3224 інформацій, що на 1960, або у два ризи більше ніж у цьому періоді 2010 року.

Підготовлено 24 рішення та розпорядження міського голови про зняття з контролю виконаних документів, що на 60% більше ніж у 2010 році. Даними рішення та розпорядженнями знято з контролю 218 рішень на розпоряджень міського голови, що у 3,6 ризи більше ніж у відповідному періоді 2010 року.

За звітний період сектором контролю підготовлено та направлено виконавцям 1481 нагадування про терміни виконання контрольних документів, що на 758 або у 2 рази більше ніж у 2010 році.

З метою вдосконалення системи контролю підготовлено розпорядження міського голови від 02.06.2011р. № 277 «Про вдосконалення механізму контролю документообігу». Регулярне заслуховування формації щодо стану контролю документів на щомісячних нарадах при міському голові за участю всіх начальників відділів та управлінь сприяло підвищенню відповідальності керівників за виконання контрольних документів.
Протягом 2011 року надійшло 9037 звернень від громадян,

з них 8100 – письмових (89,6%); задоволених – 1901 (21%), знаходиться на виконанні - 1217 (13,5%), надано відповідей – 7820 (86,4%)

та 937 (10,4%) – подано на усному прийомі; задоволених – 75 (8%), знаходяться на виконанні – 183 (19,5%), надано відповідей – 754 (80,5%).

Прийнято та видано відповіді на 3407 (37,7%) повторних письмових звернень громадян та проведено 126 особистих прийомів.
Протягом дев’яти місяців 2010 року надійшло 6945 звернень від громадян, з них 6740 – письмових (97%), задоволених – 2280 (32,8%) та 205 (3%) подано на усному прийомі; задоволених – 25 (12%).

Таблиця 1.

(Дані за дев’ть місяців 2011 року у порівнянні з відповідним періодом 2010 року)




2010 рік

2011 рік

Різниця (кількість)

Різниця (%)

Вхідна документація

(фіз. особи)

6740

8100

1360

20,2 %

Вхідна документація

усний прийом

(фіз. особи)

205

937

732

357 %

Вихідна документація

(фіз. особи)

1056

5975

4919

465 %

Вхідна документація

(юридичні особи)

2590

3764

1174

45,3 %

Вихідна документація

(юридичні особи)

2156

5021

2865

132 %


Таблиця 2

(Дані за 3-йквартал 2011 року у порівнянні з відповідним періодом 2010 року)




2010 рік

2011 рік

Різниця (кількість)

Різниця (%)

Вхідна документація

(фіз. особи)

2099

2293

194

9,2 %

Вхідна документація

усний прийом

(фіз. особи)

93

262

169

182 %

Вихідна документація

(фіз. особи)

350

1519

1169

334 %

Вхідна документація

(юридичні особи)

880

1588

708

80,1 %

Вихідна документація

(юридичні особи)

723

1637

914

126 %


Різке зростання кількості документів зумовлено зростанням авторитету влади серед тернополян, збільшенням кількості заяв щодо земельних ділянок та надання матеріальної допомоги, вкрай великою кількістю повторних звернень.

Протягом 2011 року надійшло 396 депутатських звернень, (у відповідному періоду 2010 року – 215), на контролі залишається 12 звернень, однак по них також надано проміжкові відповіді.

Складності в роботі відділу звернень та документообігу мотивовані оновленням штату, недосконалим комп’ютерним забезпеченням , зокрема утрудненим пошуком та складністю систематизації.

Якщо проаналізувати документообіг структурних підрозділів, то суттєве зростання відбулося по відділу зверненню та документообігу, відділу земельних ресурсів, управління соціальної політики, відділу державних реєстраторів, архівному відділу, зменшення – по відділу державного реєстру виборців, управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.

З метою встановлення єдиних стандартів та впорядкування ведення діловодства в усіх підрозділах міської ради, рішенням виконавчого комітету від 21 вересня 2011 року №1537 затверджено інструкцію з діловодства у Тернопільській міській раді та її виконавчих органах.

З вересня 2011 року запроваджено роботу щодо прийому звернень громадян про надання адміністративних послуг виключно за інформаційними картками. На даний час відбувається процес апробації та впорядкування даних інформаційних карток.

У період з 04 жовтня по 07 жовтня 2011 року спеціалістами організаційно-інформаційного управління проведено перевірку дотримання вимог діловодства в усіх структурних підрозділах міської ради. Даною перевіркою виявлено ряд недоліків в організації діловодства, дотриманні вимог оформлення документів та ведення журналів обліку вхідної і вихідної документації. Усі виявлені недоліки виправлені структурними підрозділами у тижневих термін.

13 жовтня 2011 року відбувся семінар з діловодства, на якому обговорено питання покращення якості ведення діловодства та дотримання термінів виконання документів.
Пропозиції щодо покращення роботи щодо звернень фізичних та юридичних осіб.


  • Розробити можливості реалізації права на звернення шляхом подання звернень та отримання відповіді на нього із використанням мережі Інтернет;

  • Вдосконалити комп’ютерну систему обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питанням;

  • Розробити єдину методику оцінки організації роботи з зверненнями громадян;

  • Щоквартально інформувати на веб-сайті міської ради про роботу зі зверненнями громадян.


Начальник управління

організаційно-виконавчої роботи С.Є. Добрікова

Схожі:

Конкурсу вишиванки «Українська народна модель»
Тернопільська міська рада та інформаційний портал м. Тернополя 0352. com ua оголошують конкурс на кращу вишиванку у м. Тернополі
Річний план закупівель на 2011 рік із змінами від 03. 11. 2011 року...
Підрозділ(и) (особа(и)) яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА
Про затвердження передавального акту ліквідаційної комісії по припиненню...
Про затвердження передавального акту ліквідаційної комісії по припиненню юридичної особи – Комунального закладу ”Тернопільська міська...
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Від імені та в інтересах територіальної громади, відповідно до статей 26,50,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»...
Н ІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Від імені та в інтересах територіальної громади, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Нікопольська...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка