РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради


Скачати 192.46 Kb.
Назва РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради
Дата 24.04.2013
Розмір 192.46 Kb.
Тип Регламент
bibl.com.ua > Право > Регламент
Додаток

до рішення виконавчого комітету

від 19 жовтня 2011 року № 1751

РЕГЛАМЕНТ

виконавчого комітету Тернопільської міської ради

 
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  1.1. Відповідно до ст.  51  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі виконавчий комітет) є її виконавчим органом, їй підконтрольним і підзвітним.

1.2. Порядок діяльності виконавчого комітету і  його посадових осіб визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в України" та іншими законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами, а також рішеннями міської ради і власними рішеннями.

1.3. Регламент виконавчого  комітету, внесення змін і доповнень до нього затверджуються рішенням виконавчого комітету.
 Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ.

  2.1. Правовий   статус   виконавчого   комітету   визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та рішенням міської ради.   

Виконавчий комітет є юридичною особою, має гербову печатку, бланки з державним Гербом України.

2.2. Очолює та здійснює керівництво виконавчим комітетом міський голова, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цих функцій – секретар міської ради або заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розпорядження міського голови.

2.3. Виконавчий комітет:

- попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд ради;

- координує діяльність виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

- має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб;

- приймає рішення з інших питань, здійснює інші функції відповідно до розмежування повноважень між виконавчими органами міської ради;

2.4. Організаційне, матеріально-технічне  забезпечення діяльності виконавчого комітету здійснюється відповідними виконавчими органами ради.     
Розділ 3. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

3.1. Одним з основних засобів організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету є планування його роботи. Воно здійснюється згідно з планом, який складається на рік з розбивкою по кварталах і затверджується на засіданні виконавчого комітету.  

3.2. План роботи виконавчого комітету готується і затверджується в такому порядку:

Керівники виконавчих органів ради, постійні комісії міської ради, члени виконавчого комітету за погодженням з відповідними заступниками міського голови не пізніше ніж за місяць до початку календарного року, вносять пропозиції управлінню організаційно-виконавчої роботи щодо питань, які вони вважають доцільними для включення в план роботи.

3.3. Управління організаційно-виконавчої роботи готує  та подає на погодження заступнику міського голови-керуючому справами  проект плану роботи і відповідного рішення про його затвердження.

3.4. Проект рішення про затвердження плану роботи візується начальником управління організаційно-виконавчої роботи, заступниками міського голови, начальником управління правового забезпечення і заступником міського голови-керуючим справами. Проект рішення про затвердження плану роботи вноситься на засідання виконавчого комітету заступником міського голови-керуючим справами, не пізніше 25 грудня року, що передує плановому.

3.5. Зміни до плану роботи (включення, виключення або перенесення термінів розгляду питань) здійснюються управлінням організаційно-виконавчої роботи за погодженням з заступником міського голови-керуючим справами.

3.6. План роботи виконавчого комітету міської ради повинен включати:

- перелік актуальних питань, пов’язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку міста, функціонування галузей господарського комплексу та розв’язання проблем соціальної сфери, що потребують розгляду на засіданнях виконавчого комітету;

- перелік рішень виконавчого комітету, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;

- питання щодо програми економічного і соціального розвитку міста, міського бюджету та підсумки їх виконання за квартал, півріччя, дев’ять місяців, рік;

- питання про роботу відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради з виконання державних правових актів, рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень, доручень міського голови, здійснення їх власних (самоврядних) та делегованих повноважень;

- про роботу підприємств, установ, організацій комунальної власності міста;

- інші питання поточної діяльності виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій.

3.7. Організацію виконання плану роботи виконавчого комітету координує заступник міського голови-керуючий справами та управління організаційно-виконавчої роботи.

3.8.Заступник міського голови-керуючий справами щоквартально (впродовж останньої декади останнього місяця кварталу) інформує виконавчий комітет про виконання плану роботи.

3.9. Робота виконавчих органів міської ради проводиться за квартальними планами (з помісячною розбивкою), затвердженими начальниками виконавчих органів та погоджених профільними заступниками міського голови, які готуються до 20 числа місяця, що передує кварталу. Плани роботи виконавчих органів складаються за табличною формою: номер по порядку, назва заходу, виконавець, термін виконання, відмітка про виконання.

3.10. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого комітету та виконавчих органів ради здійснюється міським головою, заступниками міського голови, секретарем ради, заступником міського голови-керуючим справами відповідно до розподілу обов’язків.

3.11. До 10 числа місяця, що наступає після звітного кварталу, керівниками виконавчих органів надається інформація про виконання плану роботи (з зазначенням причин невиконання запланованих заходів, перенесення терміну виконання) в управління організаційно-виконавчої роботи для узагальнення та підготовки зведеної інформації, яка до 20 числа надається заступнику міського голови-керуючому справами.

3.12. Виконавчий комітет може розглядати питання, які не були включені до плану роботи, і приймати по них рішення.
Розділ 4. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
4.1. Засідання виконавчого комітету міської ради проводяться щотижнево у середу 0 9-й годині, а також скликаються міським головою в міру необхідності. Міський голова може визначити інший день або час засідання.

4.2. За 1 день до засідання заступник міського голови-керуючий справами остаточно погоджує з міським головою порядок денний засідання виконавчого комітету.

4.3. Засідання виконавчого комітету веде міський голова, а у випаду його відсутності – секретар міської ради або заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розпорядження міського голови.

4.4. Засідання правомочні у разі присутності більше половини загального складу виконавчого комітету.

4.5. Підготовка питань на засідання виконавчого комітету здійснюється членами виконавчого комітету, керівниками виконавчих органів міської ради, створеними комісіями, робочими групами, керівниками комунальних підприємств. У підготовці питань можуть брати участь депутати міської ради, постійні комісії, громадські організації.

Загальна підготовка засідань виконавчого комітету покладається на заступника міського голови-керуючого справами.

4.6. Порядок денний засідання виконавчого комітету складає  управління організаційно-виконавчої роботи за погодженням з заступником міського голови-керуючим справами на основі плану роботи виконавчого комітету та наданих проектів рішень.

4.7. Перед черговим засіданням виконавчого комітету, але не пізніш як за 1 день (до 11-ї години) до нього, управлінням організаційно-виконавчої роботи доводиться повідомлення до членів виконавчого комітету та інших зацікавлених осіб про час засідання (якщо його буде змінено міським головою), порядок денний, із зазначенням відповідальних осіб за їх підготовку.

4.8. Безпосередньо перед засіданням управління організаційно-виконавчої роботи надає порядок денний членам виконавчого комітету.

4.9. Проекти рішень, подані для розгляду з порушенням строків, включаються у порядок денний засідання лише за згодою міського голови.

4.10. На засідання виконавчого комітету запрошуються: прокурор міста,  керівники відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради,  підприємств, організацій та установ міста відповідно до внесених на розгляд питань. У засіданні можуть брати участь голови постійних депутатських комісій та депутати міської ради, представники засобів масової інформації, громадяни.

4.11. Склад учасників з розгляду питання на засіданні виконавчого комітету визначається керівником виконавчого органу міської ради, що готував питання, та узгоджується із  заступниками міського голови  (відповідно до розподілу функціональних обов’язків). Списки запрошених із зазначенням прізвища, імені та по батькові, посади, підписані керівниками відповідних підрозділів, передаються до управління організаційно-виконавчої роботи одночасно з іншими матеріалами.

4.12. Присутність на засіданні виконавчого комітету доповідачів, а також осіб, які запрошені на засідання  згідно з поданим списком, забезпечує керівник  виконавчого органу  міської ради, який готує питання.

4.13. Інформування про час та місце засідання безпосередньо членів виконавчого комітету, прокурора міста, представників засобів масової інформації, керівників виконавчих органів міської ради та інших запрошених з основних питань здійснює  управління організаційно-виконавчої роботи , яке  в день засідання також реєструє членів виконавчого комітету, запрошених.

4.14. На початку засідання міський голова з’ясовує наявність кворуму, зауваження та пропозиції до порядку денного.

Порядок денний, затверджується вцілому, з врахуванням підтриманих членами виконавчого комітету пропозицій та зауважень до нього.

4.15. Доповідають на засіданні, як правило, керівники відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ, організацій міста, а в разі їх відсутності – заступники керівників.

4.16. Для доповіді з основного питання на засіданні виконавчого комітету, як правило, надається не більше 10 хвилин, співдоповіді - 5 хвилин, виступів у обговоренні (дискусії) - 3 хвилин, довідок - 1 хвилини. Головуючий може продовжити час виступу або припинити його достроково.

Виступ на засіданні, обговорення чи дискусія, запитання можливі лише з дозволу міського голови (головуючого).

4.17. Для розгляду кожного з основних питань на засіданні виконавчого комітету надається до 20 хвилин.

4.18. У разі необхідності за згодою більшості членів виконавчого комітету, після кожного півторагодинного засідання головуючим оголошується перерва на 10 хвилин.

4.19. В окремих випадках засідання виконавчого комітету може бути закритим. Рішення про це приймається 2/3 присутніх членів виконавчого комітету.

4.20. Члени виконавчого комітету на засіданні мають право:

- вимагати від доповідачів і запрошених роз'яснень щодо питань, які розглядаються;

- брати участь в обговоренні всіх питань;

- пропонувати прийняття проектів рішень, змін та доповнень до них або перенесення розгляду питання на наступне засідання;

- вносити пропозиції до проекту рішення.

4.21. Запрошені на засідання з дозволу головуючого мають право:

- брати участь в обговоренні винесеного питання;

- давати довідки з питань, що розглядаються;

- задавати доповідачу запитання.

4.22. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, зобов’язані дотримуватися порядку, а також не коментувати прийнятих рішень чи процесу їхнього обговорення.

За вимогою головуючого на засіданні, у разі порушення порядку, винних у цьому присутніх осіб може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання.

4.23. Інформацію та коментарі для представників засобів масової інформації надає  міський голова, керівники виконавчих органів міської ради, які готують питання на розгляд виконавчого комітету.

4.24. Протокол засідання виконавчого комітету підписується міським головою, а у випадку його відсутності секретарем міської ради або заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, відповідно до розпорядження міського голови.

4.25. Ведення і оформлення протоколів засідань виконавчого комітету, їх облік і зберігання здійснює управління організаційно-виконавчої роботи.

4.26. Протокол оформляється протягом 5 робочих днів після засідання.

 

Розділ 5. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ
5.1. Виконавчий комітет в межах своїх повноважень приймає рішення більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету, яке підписується міським головою та заступником міського голови-керуючим справами. У випадку відсутності зазначених посадових осіб, рішення підписується посадовими особами, які виконують їх повноваження.

5.2. До підготовки питань можуть залучатися фахівці підприємств, установ та організацій, експерти, представники громадських організацій, політичних партій, постійні комісії міської ради.

5.3. Проекти рішень вносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради керівниками виконавчих органів міської ради, установ і організацій, які готували проекти рішень.

При підготовці проектів рішень необхідно чітко визначити питання, з якого передбачається розробити проект, оцінити його на предмет відповідності чинному законодавству України, раніше прийнятим рішенням міської ради та виконавчого комітету з цих питань.

5.4. Якщо проект рішення вносить корінні зміни до раніше прийнятих рішень, то попередні слід визнати такими, що втратили чинність окремим пунктом.

Якщо в раніше прийнятому  рішенні необхідно переглянути лише окремі його положення, в проекті викладається нова редакція змінених пунктів, якими буде доповнено попереднє рішення. Після прийняття пунктів в новій редакції, попередня редакція цих пунктів визнається такою, що втратила чинність.

5.5. Проекти рішень виконкому можуть стосуватися виключно його повноважень, як правило,  не повинні перевищувати 2-3 сторінок друкованого тексту, довідки - 3-4 сторінок ( з питань економічного і соціального розвитку, бюджету обсяг проекту рішення не обмежується).

5.6. Подані проекти рішень повинні бути лаконічними, відредагованими, включати конкретні заходи чи дії, терміни виконання, відповідальних виконавців, осіб, на яких покладається контроль.

5.7. Проект рішення повинен містити:

- назву;

- преамбулу з посиланням на відповідні статті, пункти нормативно-правових актів;

- резолютивну частину ( у разі потреби із зазначенням термінів, дій, що передбачається вчинити, рішень, які необхідно прийняти, заходів, які потрібно здійснити, висновків, визначенням черговості, порядку контролю, оприлюднення чи доведення до відома адресатів, порядку набрання чинності тощо);

- додатки (якщо вони є), завізовані керівником виконавчого органу, який підготував проект рішення;

- у випадку підготовки рішень про внесення змін чи доповнень до попередніх рішень – порівняльні таблиці з викладенням тексту рішення (його частини), який підлягає зміні чи доповненню;

- пояснювальну записку або довідку з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення;

- реєстр документів, підписаний розробником проекту рішення;

- рішення постійної комісії міської ради (у передбачених законодавством випадках).

5.8. До проекту рішення додається список осіб, яким необхідно надіслати рішення (довідка про розсилку).

5.9. Проекти рішень друкуються на бланках встановленого взірця.

5.10. Проект рішення обов’язково візується виконавцем. На зворотній стороні останньої сторінки проекти рішень візуються керівником виконавчого органу, який готував проект,  заступником міського голови, що координує питання,  начальником управління правового забезпечення та заступником міського голови-керуючим справами з дотриманням виог Інструкції з діловодства.

5.11. Всі проекти рішень з питань планування, використання капітальних вкладень, фінансування з бюджету в обов’язковому порядку візуються відповідним заступником міського голови та начальником фінансового управління.

5.12. Проекти рішень, які містять доручення управлінням, відділам міської ради, підприємствам, організаціям та установам, пов’язані з матеріальними та іншими затратами, повинні бути завізовані їх керівниками.

5.13. Додатки до рішень підписуються  заступником міського голови-керуючим справами.

5.14. Віддруковані, належним чином оформлені і завізовані управлінням правового забезпечення проекти рішень виконавчого комітету (у паперовому та електронному варіантах), додатки до них, інформації та довідки подаються для реєстрації управлінню організаційно-виконавчої роботи. Після цього управління здійснює візування проектів рішень в профільних заступників міського голови та заступника міського голови-керуючого справами.

5.15. Незавізовані проекти рішень до порядку денного чергового засідання виконавчого комітету не включаються.

5.16. Обов’язок своєчасно надати відповідному заступнику міського голови проект рішення з долученими до нього матеріалами для ознайомлення та візування покладається на управління організаційно-виконавчої роботи міської ради чи установи (організації, підприємства) .

5.17. Якщо в процесі доопрацювання до проекту рішення внесені зміни, то він візується повторно.

5.18. Відповідальність за якість та повноту підготовки документів, дотримання термінів їх подання покладається особисто на керівників виконавчих органів міської ради,  які є його авторами, а також на  заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступника міського голови-керуючого справами, секретаря міської ради, згідно з розподілом обов’язків між ними.

5.19. Відповідальність за ідентичність електронного та паперового варіантів проектів та прийнятих рішень покладається на керівника виконавчого органу ради який готує проект рішення.

5.20. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, протягом 5 днів розсилаються управлінням організаційно-виконавчої роботи адресатам згідно списку для розсилки, складеного та підписаного виконавцем (особою, що вносить проект рішення на розгляд виконавчого комітету).

5.21. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, у ході обговорення яких були зроблені зауваження, внесені доповнення та зміни, протягом двох днів після засідання остаточно редагуються визначеними виконавчим комітетом посадовими особами і через управління організаційно-виконавчої роботи подаються на підпис міському голові, а після підпису надсилаються  адресатам.

5.22. Кожне рішення засвідчується гербовою печаткою виконавчого комітету, має свій номер і дату його прийняття. Нумерація рішень виконкому ведеться від №1 за наростанням протягом календарного року.

5.23. При необхідності прийняття рішень виконавчого комітету між його плановими засіданнями з дозволу міського голови або виконуючого його обов’язки, проект рішення приймається скликанням позапланового засідання, шляхом візування-опитування членів виконавчого комітету. Рішення вважаються прийнятим, якщо його завізували половина членів виконавчого комітету. Рішення вважається прийнятим, якщо воно підписане більшістю членів виконавчого комітету.

Ініціатор такого рішення готує проект рішення, підписує його у членів виконавчого комітету та підписане міським головою рішення передає до управління організаційно-виконавчої роботи для розсилки.

5.24. Рішення виконавчого комітету, які носять загальнообов’язковий характер, доводяться до відома населення, про що зазначається окремим пунктом з визначенням відповідальних осіб за їх оприлюднення в засобах масової інформації та на сайті Тернопільської міської ради.

5.25. На вимогу зацікавленої особи, що випливає з приписів законодавства, управлінням організаційно-виконавчої роботи їй може бути видано завірену печаткою цього управління копію або витяг з рішення виконавчого комітету. У випадках, визначених чинним законодавством, окрім печатки проставляється штамп начальника управління організаційно-виконавчої роботи “Копія вірна Оригінал знаходиться в матеріалах Тернопільської міської ради“ і його підпис, затверджений печаткою.

5.26. Рішення виконавчого комітету з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані міською радою.

5.27. Рішення виконавчого комітету з мотивів їх невідповідності чинному законодавству можуть бути визнані незаконними в судовому порядку.

5.28. У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради.

5.29. Контроль за виконанням рішення забезпечується особами, визначеними у рішеннях та управлінням організаційно-виконавчої роботи.

Розділ 6. ПРОЦЕДУРА ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТІВ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,

ЯКІ НОСЯТЬ РЕГУЛЯТОРНИЙ ХАРАКТЕР.

6.1. Планування діяльності виконавчого комітету з підготовки проектів рішень виконкому на наступний календарний рік – регуляторних актів здійснюється відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

6.2. Пропозиції до плану розгляду регуляторних актів подаються розробниками проектів рішень не пізніше 20 листопада поточного року до управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів виконавчого комітету, яке здійснює їх узагальнення і подає на затвердження виконкому у грудні.

6.3. Затверджений план розгляду регуляторних актів у 20-денний термін оприлюднюється через газету «Тернопіль Вечірній», іншу місцеву газету та на сайті Тернопільської міської ради.

6.4. При необхідності підготовки рішення виконавчого комітету регуляторного характеру, не включеного до плану, розробник разом з управлінням торгівлі, побуту та захисту прав споживачів готує пропозиції щодо доповнення до плану розгляду регуляторних актів і подає на затвердження виконавчого комітету.

6.5. Затверджені зміни оприлюднюються у той же спосіб і терміни, як і сам план.

6.6. Проект регуляторного акту з аналізом регуляторного впливу, підписаний розробником та узгоджений в загальному порядку у 2-х примірниках та електронній копії надаються управлінню торгівлі, побуту та захисту прав споживачів для реєстрації у відповідному журналі.

6.7. Проект регуляторного акту виконавчого комітету з аналізом регуляторного впливу розглядається управлінням торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у 3-денний термін з моменту його реєстрації.

6.8. Якщо зміст проекту регуляторного акту з аналізом регуляторного впливу не відповідає чинному законодавству щодо регуляторної процедури або внесено на розгляд виконавчого комітету проект регуляторного акту без аналізу регуляторного впливу, управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів повертає його розробнику на доопрацювання.

6.9. Проект рішення виконавчого комітету регуляторного характеру не може бути прийнятий для розгляду виконкому, якщо відсутній аналіз регуляторного впливу або проект регуляторного акту не був оприлюднений.

6.10. Оприлюднення проектів регуляторних актів з метою одержання пропозицій і зауважень, забезпечення прозорості регуляторного процесу, підвищення ефективності регуляторних актів проводиться до внесення цих проектів на розгляд виконавчого комітету.

6.11. Рішення про оприлюднення регуляторних актів приймається управлінням торгівлі, побуту та захисту прав споживачів в 5-денний термін після реєстрації проекту регуляторного акту з аналізом регуляторного впливу.

6.12. Організаційне забезпечення оприлюднення проекту регуляторного акту з аналізом регуляторного впливу здійснює розробник разом з управлінням торгівлі, побуту та захисту прав споживачів виконкому міськради.

6.13. Оприлюднення проектів таких рішень виконкому здійснюється у той же спосіб і терміни, як і проектів рішень міської ради.

6.14. Повідомлення про публічне обговорення проекту регуляторного акту з аналізом регуляторного впливу повинно містити інформацію, передбаченому законодавством.

6.15. Зауваження та пропозиції щодо оприлюдненого проекту акту надаються управлінню торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у місячний термін з дня оприлюднення проекту регуляторного акту.

6.16. Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів не пізніше наступного робочого дня після одержання та реєстрації пропозицій та зауважень до проектів регуляторних актів передає їх копії розробнику проекту.

6.17. Після закінчення публічного обговорення розробник протягом 10 робочих днів:
- аналізує одержані пропозиції та зауваження і розміщує їх у зведену таблицю;
- у разі потреби за наслідками публічного обговорення коригує проект регуляторного акту;
- через газету «Тернопіль Вечірній» або іншу місцеву газету, сайт Тернопільської міської ради інформує територіальну громаду про результати публічного обговорення.

6.18. Кожен проект регуляторного акту з аналізом регулюючого впливу вноситься на розгляд виконкому розробником при наявності позитивного висновку управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів про його відповідність вимогам законодавства з державного регулювання господарської діяльності.

6.19. Виконання заходів з відстеження результативності актів, прийнятих виконкомом , забезпечується розробником при організаційному контролі управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у терміни визначені рішенням виконкому та у відповідності до чинного законодавства.

6.20. Пропозиції виконавчому комітету про необхідність перегляду регуляторного акту, на підставі аналізу звіту про відстеження результативності прийнятого регуляторного акту надають управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.
Розділ 7. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

МІСЬКОЇ РАДИ.
7.1. Організація виконання рішень виконавчого комітету здійснюється  секретарем ради, заступниками міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків, заступником міського голови-керуючим справами та іншими посадовими особами виконавчих органів міської ради.

7.2. Виконання рішень виконавчого комітету забезпечують посадові особи, вказані у документі. Особа, на яку покладено контроль, інформує міського голову про хід і результати виконання рішення виконавчого комітету.

7.3. Хід виконання рішень виконавчого комітету при необхідності розглядається на оперативних нарадах та заслуховується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

7.4. У разі неможливості виконання рішення виконавчого комітету у встановлені строки, виконавець, за погодженням профільного заступника міського голови, готує міському голові подання про перенесення терміну виконання з обґрунтуванням причин невиконання.

7.5. Рішення виконавчого комітету міської ради вважається виконаним, якщо вирішені всі питання, поставлені в ньому,  та підготовлена і надіслана до управління організаційно-виконавчої роботи підсумкова інформація щодо виконання рішення. Інформації про хід виконання рішення з резолюцією міського голови повертаються до управління організаційно-виконавчої роботи для підготовки проекту рішення виконавчого комітету міської ради про зняття з контролю.

7.6. Рішення виконавчого комітету знімаються з контролю на його засіданнях прийняттям відповідного рішення. Проект такого рішення готує управління організаційно-виконавчої роботи.
Заступник міського голови -

керуючий справами Степанюк О.І.

Схожі:

РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради
Відповідно до ст.  51  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі...
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними...
Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської...
Порядок денний засідання виконавчого комітету
Про внесення змін в рішення виконавчого комітету М. М. Окаринський Тернопільської міської ради №152 від 14. 02. 2007 року «Про затвердження...
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради

Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету...
Я адміністративних послуг (далі – ЦНАП) виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі – Регламент) встановлює...
Регламент Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької...
Далі – Регламент) встановлює порядок діяльності Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської...
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської...
Про затвердження плану роботи виконавчого комітету міської ради на І півріччя 2008року
Розглянувши пропозиції управлінь та відділів міської ради, виконавчий комітет міської ради вирішив: Затвердити план роботи виконавчого...
Про скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №941 від 10. 06. 2010 р

Оголошення Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір...
Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про намір передати в оренду індивідуально визначено майно комунальної власності
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка