Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області


Скачати 148.9 Kb.
Назва Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Дата 30.11.2013
Розмір 148.9 Kb.
Тип Регламент
bibl.com.ua > Інформатика > Регламент
Додаток 2

до рішення міської ради

від 29 жовтня 2013 року


Регламент

Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
1. Загальні положення
1.1. Регламент Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі – Регламент) встановлює порядок діяльності ЦНАП, зокрема, порядок дій адміністратора (адміністраторів) та суб’єктів надання адміністративних послуг у ході надання адміністративних послуг.

1.2. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановами Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» та від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», іншими нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг, положенням про ЦНАП та цим регламентом, що затверджені рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області.

1.3. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».

1.4. Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється відповідно до принципів:

  • верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

  • рівності перед законом;

  • відкритості та прозорості;

  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;

  • оперативності та своєчасності;

  • захищеності персональних даних;

  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

  • неупередженості й справедливості суб’єктів надання адміністративних послуг та працівників ЦНАП;

  • доступності та зручності організації надання послуг для суб’єктів звернень.

1.5. ЦНАП здійснює прийом суб’єктів звернень без перерви на обід за наступним графіком:

- у вівторок та четвер – з 08-00 до 20-00;

- у понеділок, середу – з 08-00 до 17-15;

- у п’ятницю – з 08-00 до 16-00;

- у суботу – з 09-00 до 16-00.

1.6. Послуги ЦНАП (консультування, прийом та видача документів) надаються замовникам без справляння за них плати. Оплата за підготовку та надання платних адміністративних послуг здійснюється відповідно до чинного законодавства.

1.7. Виконавчий комітет міської ради забезпечує роботу веб-сайту ЦНАП або окремої веб-сторінки на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зокрема, про:

  • найменування ЦНАП, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

  • графік роботи ЦНАПу (прийомні дні та години, вихідні дні);

  • перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

  • строки надання адміністративних послуг;

  • бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

  • платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

  • супутні послуги, які надаються в приміщенні ЦНАПу;

  • прізвище, ім’я, по батькові керівника ЦНАПу, контактні телефони, адресу електронної пошти;

  • користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

  • користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);

  • положення про ЦНАП;

  • регламент ЦНАП.

1.8. ЦНАП поділяється на закриту та відкриту частину:

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру. Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора та інших посадових осіб ЦНАП.

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

1.9. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

1.10. Суб'єктам надання адміністративних послуг забороняється здійснювати прийом заяв суб'єктів звернень щодо надання адміністративних послуг, видавати суб'єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг, якщо такі послуги за законом надаються через центри надання адміністративних послуг.

1.11. Суб’єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки, а у разі якщо суб’єктом надання є посадова особа, - органом, якому вона підпорядковується.

1.12. Міська рада, а також керівник ЦНАП можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

1.13. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це міську раду, а також керівника ЦНАП, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

1.14. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені у регламенті (Порядку) надання відповідної адміністративної послуги, зберігається у ЦНАП.

1.15. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.




2. Прийняття заяви та інших документів у центрі надання адміністративних послуг
2.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в ЦНАП.

2.2. Суб’єкт звернення адміністративної послуги при звернені до ЦНАП отримує необхідну інформацію, бланки заяв та консультації щодо їх заповнення та підготовки необхідного переліку документів в інформаційному секторі та секторі прийому ЦНАП.

2.3. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

2.4. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у ЦНАП особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

2.5. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

2.6. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
3. Робота з вхідним пакетом документів
3.1. Адміністратор після отримання вхідного пакету:

- здійснює запис у журналі обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг (додаток № 1) та вносить інформацію в електронний реєстр. Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів (додаток № 2);

- з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі;

- складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках;

- видає суб’єктові звернення один примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в ЦНАП електронного документообігу - в електронній формі.

У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштою;

- після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування;

- інформацію про вчинені дії адміністратор вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі(крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

3.2. Підставою для відмови у реєстрації вхідного пакета є:

- подання замовником документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, не в повному обсязі;

- виявлення у документах, поданих замовником, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень, необхідних для  надання адміністративної послуги;

- інші вимоги, передбачені виключно чинним законодавством.

3.3. У разі виявлення ситуації, що унеможливлює здійснення адміністра-тивної процедури через неповноту або суперечливість наданої заявником інформації, робота зі здійснення адміністративних процедур призупиняється до отримання повної та точної інформації. У цьому разі  адміністративний орган забезпечує підготовку письмової відмови заявнику з вимогою щодо усунення виявлених недоліків у строки, передбачені чинним законодавством.

3.4. Відмова у наданні адміністративної послуги долучається до справи та робиться відповідна відмітка в журналі та/або в електронній базі даних.

3.5. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, заявник повторно подає вхідний пакет документів.
4. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
4.1. Адміністратор центру невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надсилає (передає) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи з надання адміністративної послуги (додаток № 3) із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

4.2. Передача справ від ЦНАП до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня: шляхом доставки у паперовій формі працівником ЦНАП, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

4.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести до листа про проходження справи запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи, яка отримала цю справу.

4.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами ЦНАП відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника ЦНАП.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор ЦНАП невідкладно інформує про це керівника ЦНАП.

5. Обов’язки суб’єкта надання адміністративної послуги
Суб’єкт надання адміністративної послуги, підприємства, установи або організації, що належать до сфери його управління, які володіють документами або інформацією, необхідними для надання адміністративної послуги, зобов’язані:

- забезпечити безоплатне надання таких документів або інформації не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту від суб’єкта надання адміністративної послуги, якщо інше не передбачено законом;

- відповідно до закону забезпечити зберігання та захист інформації, отриманої в результаті надання адміністративної послуги;

- своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора ЦНАП про хід розгляду справи.




6. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
6.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до ЦНАП, про що зазначається в листі про проходження справи.

6.2. Адміністратор невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до журналу та/або електронного реєстру.

6.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

6.4. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в ЦНАП протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку.

6.5. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в ЦНАП, а потім передається для архівного зберігання.

6.6. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
7. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністра-тивних послуг
Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник ЦНАП.
 

Керуючий справами

виконкому міської ради Р.В.ШАПОВАЛОВ

Додаток 1

До Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області

ЖУРНАЛ

обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг



Реєстраційний

номер

Дата прийняття заяви та документів, що додаються до неї на отримання адміністративної послуги

Найменування адміністративної послуги

Найменуван-ня суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменуван-ня суб’єкта звернення

Прізвище та ініціали адміністра-тора, що прийняв документи, необхідні для надан-ня адмініс-тративної послуги; його підпис

Відмітка про отримання адміністративної послуги, підпис суб’єкта звернення та дата

Відмітка про відмову у наданні адміністративної послуги, підпис суб’єкта звернення та дата

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9



 

Керуючий справами

виконкому міської ради Р.В.ШАПОВАЛОВ


Додаток 2

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області

ОПИС

вхідного пакета документів для отримання адміністративної послуги


Прізвище та ініціали адміністратора,

що прийняв документи, необхідні для надання адміністративної послуги




Найменування суб’єкта отримання адміністративної послуги





Найменування адміністративної послуги




Реєстраційний номер звернення




Перелік документів

1.

2.

3.



Спосіб повідомлення про результат надання адміністративної послуги




Спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакету документів




Дата та час складання опису





Підпис адміністратора: Підпис отримувача: ____________________ _________________

Керуючий справами

виконкому міської ради Р.В.ШАПОВАЛОВ
Додаток 3

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області

Лист про проходження справи з надання адміністративної послуги


Найменування суб’єкта звернення




Реєстраційний номер справи, дата





Назва адміністративної послуги







Адмін

Адміністратор _________________________ _____________________

(підпис ) (прізвище, ім’я, по-батькові)

(дата та штамп/печатка)


№ п/п

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

П.І.Б. та підпис посадової особи, що отримала вхідний пакет документів

Дата та час отримання вхідного пакету документів

Дата отримання адміністратором вихідного пакета документів

Дата та спосіб повідомлення суб’єкта звернення





















































Відмітка про видачу вихідного пакета документів (результат послуги) або відмови у наданні адміністративної послуги
Реєстраційний № _________________від „_____”_____________20_______
Примітка: ____________________________________________________________________________
Адміністратор _________________________ _______________________________________________

(підпис ) (прізвище, ім’я, по-батькові)

(дата та штамп/печатка)

Керуючий справами

виконкому міської ради Р.В.ШАПОВАЛОВ

Схожі:

Регламент Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької...
Далі – Регламент) встановлює порядок діяльності Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської...
ПОЛОЖЕННЯ   про центр надання адміністративних послуг виконавчого...
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі ЦНАП) утворюється...
ПОЛОЖЕННЯ   про центр муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької...
Центр муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі ЦМП) утворюється як робочий...
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Реєстр адміністративних послуг дозвільного характеру, що надаються у Єдиному дозвільному офісі
Додаток 3 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,...
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,...
Додаток 3 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,...
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
З урахуванням розподілу повноважень між структурним підрозділами виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області,...
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Про затвердження інструкції щодо заповнення форм державних статистичних спостережень стосовно торгової мережі та мережі ресторанного...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Полтавської області від 17. 05. 2013 №262 "Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка