|
Скачати 87.54 Kb.
|
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради “Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів електричним транспортом в м. Тернополі” Відповідно до Законів України «Про міський електричний транспорт», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 25.07.07р. № 96 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай , тролейбус)», враховуючи клопотання комунального підприємства «Тернопільелектротранс» щодо приведення у відповідність розміру тарифів на послуги з перевезення пасажирів електричним транспортом економічно обґрунтованим витратам та необхідність стабілізації фінансово-економічного стану підприємства, зважаючи на зростання вартості матеріальних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів, розміру мінімальної заробітної плати, з метою задоволення потреб громадян у доступних, якісних і безпечних перевезеннях, враховуючи погодження Міністерства житлово – комунального господарства України №7/10-1775 від 21.02.2011р. та Міністерства економіки України №______ від «__» ______2011р.., керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ: 1. Встановити комунальному підприємству «Тернопільелектротранс» тарифи на послуги з перевезення пасажирів електричним транспортом:
2. Затвердити вартість проїзних квитків тривалого користування на проїзд в електротранспорті та вартість перевезення багажу згідно з додатком (додається). 3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 30.03.2011 року №506 з дня опублікування даного рішення в засобах масової інформації . 4. Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оприлюднити дане рішення в газеті «Тернопіль Вечірній». 5. Дане рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення. 6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економіки В.В. Камінського. Міський голова С.В. Надал Заступник міського голови – керуючий справами О.І.Степанюк Додаток до рішення виконавчого комітету від « ___» _______ 2011 р. № ______. В А Р Т І С Т Ь проїзних квитків тривалого користування на проїзд в електротранспорті та вартість перевезення багажу ________________________________________________________________________________ № Перелік квитків тривалого користування на послуги Вартість п/п електротранспорту (з розрахунку на один місяць) квитка (грн.) 1. Проїзний квиток для фізичних осіб 127.00 2. Проїзний квиток для юридичних осіб 169.00 3. Вартість перевезення багажу (за одне місце) 1.50 __________________________________________________________________________________ Заступник міського голови – керуючий справами О.І. Степанюк Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради "Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів електричним транспортом в м. Тернополі " Розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 р. № 1160-IV, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308. Назва регуляторного акту: "Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів електричним в м.Тернополі ". Регуляторний орган: Виконавчий комітет міської ради. Розробник документа: Управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради. Відповідальна особа: Мединський Ігор Григорович Контактний телефон: 52-15-14.
На сьогоднішній день на КП „Тернопільелектротранс” склалася складна ситуація, спричинена невідповідністю діючого тарифу (1,25грн.) при розрахунковому на рік (1,58 грн.) і фактичними витратами на надання послуг з перевезення пасажирів міським електричним транспортом . Підсумки роботи за вісім місяців 2011 року підтвердили, що основною причиною збитковості КП "Тернопільелектротранс" поряд з необґрунтовано низьким рівнем відшкодування втрат від перевезення пільговиків 77,1% – 6390,4 тис. грн. замість необхідних 8297,0 тис, грн., є занижений тариф на перевезення пасажирів, в результаті якого, підприємство недоотримало - 1673,1 тис. грн. доходів (5070,0х0,33). На підприємстві експлуатується 59 одиниць пасажирських тролейбусів, з яких 54 одиниці пройшли амортизаційний термін та підлягають списанню. Протягом багатьох років заміна рухомого складу проводилась на недостатньому рівні, підприємство змушене було прикладати значних зусиль по покращенню технічного стану власними силами, але відсутність обігових коштів примушує постійно скорочувати витрати на ремонт рухомого складу та матеріально-технічної бази. Значний знос рухомого складу, який складає близько 91%, вже призвів до скорочення кількості тролейбусів на маршрутах міста. Проте, попри всі проблеми, послуги комунального підприємства „Тернопільелектротранс” є найбільш прийнятними для більшості населення, оскільки в міському електричному транспорті надається право безкоштовного проїзду всім пільговим категоріям громадян. За вісім місяців 2011 року КП „Тернопільелектротранс” перевезено 12370,9тис. пасажирів, з яких 5070,0 тис. платних, в т.ч. 771,0 тис. учнів та студентів і 7300,8 тис. пільговиків. Загальний пробіг тролейбусів склав 1524,5 тис. маш. км., в т.ч. 1428,8 тис. маш. км. на лінії, що на 127,9 тис. маш.км більше, ніж за відповідний період минулого року , а кількість відпрацьованих машино – годин зросла з 86,0 тис. маш. год. до 96,0 тис. маш. годин. Існуючий тариф, в якому закладена мінімальна заробітна плата в розмірі 744 грн., не дозволяє підвищувати заробітну плату працівникам підприємства до розміру передбаченого Законом України "Про державний бюджет України" на 2011 рік" і забезпечити мінімальний прожитковий мінімум для працездатних осіб, як того вимагає Закон України „Про оплату праці ”. Неможливість підприємства піднімати рівень заробітної плати вже призвела до кадрової проблеми. Вже на сьогодні, для забезпечення планового випуску, не вистачає 27 водіїв тролейбусів та 39 кваліфікованих спеціалістів енергогосподарства та служби рухомого складу. Тому, враховуючи дуже важкий фінансовий стан підприємства та тенденцію на збільшення втрат від перевезень пасажирів, керівництво КП "Тернопільелектротранс" просить розглянути можливість затвердити тариф на проїзд в тролейбусі в розмірі 1,50 грн.. Цілі регулювання Прийняття даного рішення має на меті:
Серед альтернативних способів досягнення цілей даного регуляторного акту є: 1) збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотацій з бюджету. Альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація, що склалася на підприємстві, є досить критичною і потребує негайного вирішення. Тяжкий фінансовий стан, наслідками якого є низький рівень заробітної плати робітників, низький рівень технічного обслуговування та ремонту рухомого складу, ставить підприємство на межу існування. Це в свою чергу призводить до постійного скорочення кількості працюючого рухомого складу і як наслідок знищення тролейбусного підприємства. 2) виділення з бюджету дотацій для компенсації різниці в тарифах (діючими та тими, що пропонуються). Альтернатива є неприйнятною оскільки в прийнятому на 2011 рік бюджеті такі суми не передбачені. 3) прийняття запропонованого проекту рішення «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів електричним транспортом в м.Тернополі» забезпечить вирішення проблеми і є єдиним виходом із ситуації, що склалася. Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності та принципу прозорості.
Механізм даного регуляторного акту полягає у забезпеченні збалансованості інтересів споживачів послуг та підприємства:
Дане рішення передбачає збільшення до економічно обґрунтованого, тарифу на проїзд в тролейбусі у розмірі 1,50 грн. Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту, є подальше підвищення тарифів на електроенергію, зміна рівня мінімальної заробітної плати, вартості паливно-мастильних матеріалів, матеріалів для ремонту, податків. Для попередження наслідків буде здійснюватись моніторинг фактичної собівартості послуг, при необхідності будуть вноситись зміни до регуляторного акту.
Аналіз вигод і витрат
У разі прийняття цього акту витрати на оплату однієї поїздки у міському електричному транспорті збільшаться на 25 коп., вартість місячних проїзних квитків збільшиться відповідно до існуючої методики розрахунку та величини тарифу.
Термін дії запропонованого регуляторного акту – постійний, з можливістю внесення до нього змін.
В результаті впровадження регуляторного акту будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники: 1. Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів. 2. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту. 3. Рівень відшкодування тарифами витрат, пов'язаних з наданням послуг по перевезенню пасажирів міським електричним транспортом. 4. Рівень прибутковості(збитковості) підприємства. 5. Своєчасність проведення розрахунків за електроенергію, розрахунків з бюджетом, з оплати праці. 6. Скорочення кількості скарг на якість надання послуг підприємства.
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності. Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік у формі звіту. Періодичні відстеження результативності будуть проводитись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності. Відстеження буде проводитись на основі аналізу показників результативності, визначених у пункті вісім. Виконавчий комітет Тернопільської міської ради |
Про скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №941 від 10. 06. 2010 р |
Порядок денний засідання виконавчого комітету Про внесення змін в рішення виконавчого комітету М. М. Окаринський Тернопільської міської ради №152 від 14. 02. 2007 року «Про затвердження... |
Аналі з регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету... Проект рішення виконавчого комітету Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними... Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської... |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської... |
Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 30. 08. 2006р Про мораторій на надання земельних ділянок для розміщення нових об‘єктів містобудування |
Рішення виконавчого комітету міської ради, прийняті 25 липня 2007 року Тернопільської міської ради, відповідно до п. З протокольного доручення наради при міському голові від 18 червня 2007 року, керуючись... |
Паспорт документа Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження цін на роботи(послуги), що виконуються архівним відділом... |
РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради Відповідно до ст. 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі... |
РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Тернопільської міської ради Відповідно до ст. 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Тернопільської міської ради (далі... |