|
Скачати 0.76 Mb.
|
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ територіального управління Держгірпромнагляду у Закарпатській області від 25 січня_2013 р. №39-02 РЕГЛАМЕНТроботи територіального управління Держгірпромнагляду у Закарпатській області 1. Загальні положення1.1. Регламент роботи територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Закарпатській області (далі - теруправління) встановлює порядок діяльності теруправління, пов’язаної з виконанням його повноважень. 1.2. Теруправління здійснює свої повноваження на основі Конституції України та Законів України, актів і доручень Президента України та актів Кабінету Міністрів України, Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, Положення про теруправління. 1.3. Теруправління є територіальним органом, який діє у складі Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (далі – Держгірпромнагляду) та їй підпорядковується. В межах своїх повноважень теруправління здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю, законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, охорони праці, геологічного вивчення, використання та охорони надр, гірничого нагляду, використання і переробки мінеральної сировини, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та безпечної експлуатації об'єктів підвищеної небезпеки. 1.4. Теруправління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності. Рішення теруправління, прийняті в межах його повноважень, є обов’язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності а також фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю. 1.5. Діяльність теруправління є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення відповідної інформації про неї на веб-сайті теруправління, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв’ю, виступів посадових осіб. 2. Організація роботи теруправління 2.1. Теруправління і його структурні підрозділи 2.1.1. Територіальне управління очолює начальник, що призначається на посаду Головою Держгірпромнагляду за погодженням із Міністром та головою Закарпатської державної адміністрації і звільняється з посади Головою Держгірпромнагляду за погодженням з Міністром. Начальник теруправління має заступника, який призначається на посаду Головою Держгірпромнагляду України за погодженням із Міністром і звільняється з посади Головою Держгірпромнагляду України. Начальники інспекцій, відділів та їх заступники призначаються на посаду та звільняються в установленому Держгірпромнаглядом порядку. Працівники теруправління призначаються на посаду та звільняються з посади начальником теруправління. Розподіл функціональних повноважень між начальником теруправління та його заступником затверджується наказом теруправління, в якому визначаються: - перелік функціональних повноважень, що випливають із покладених на теруправління завдань та функцій; - порядок підписання, затвердження, погодження та забезпечення в межах повноважень організації в здійсненні державного нагляду за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з питань промислової безпеки охорони праці, гірничого нагляду та охорони надр. 2.1.2. В склад теруправління входять: - державна інспекція нагляду в промисловості та за об’єктами підвищеної небезпеки; - державна інспекція нагляду за промисловою безпекою та охороною праці; - відділ гірничого нагляду; - відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму; - відділ юридичного забезпечення, кадрової роботи, зв’язків з громадськістю та скарг; - відділ бухгалтерського обліку та фінансово-господарської роботи. Державні інспектори теруправління здійснюють державний нагляд за територіально-галузевим принципом, відповідно до закріплених наказом теруправління галузей та районнів. Граничну чисельність та структуру теруправління затверджує Голова Держгірпромнагляду за погодженням із Міністром. 2.1.3. Основні засади організації, функціонування та обсяг повноважень теруправління визначається Положенням про теруправління, яке затверджується Головою Держгірпромнагляду. На його підставі розробляються положення про структурні підрозділи теруправління, які затверджуються начальником теруправління. Відповідальність за невиконання Положень про структурні підрозділи теруправління покладається на керівників структурних підрозділів. 2.1.4. Організація роботи теруправління здійснюється відповідно до Положення про теруправління, Регламенту, Номенклатури справ, Порядку організації та проведення особистого прийому громадян, Положень про структурні підрозділи, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Методичних рекомендацій щодо застосування ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів». В теруправлінні діють Колективний договір та Правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені загальними зборами працівників теруправління. 2.1.5. Керівники структурних підрозділів розробляють посадові інструкції на кожного підлеглого працівника, подають іх на юридичну експертизу у відділ юридичного забезпечення, кадрової роботи, зв’язків з громадськістю та скарг з подальшим поданням на затвердження начальнику теруправління. 2.2.Планування роботи 2.2.1. План роботи теруправління складається на рік та щоквартально із урахуванням питань, передбачених планом роботи Держгірпромнагляду, виходячи із фактичного стану охорони праці та рівня виробничого травматизму на підконтрольних підприємствах області. В разі потреби до нього вносяться зміни й доповнення в залежності від обставин, що виникають протягом року. 2.2.2. До плану роботи теруправління додаються план роботи колегії теруправління, план проведення всебічних перевірок підприємств і об’єктів, який погоджується з іншими органами державного нагляду. 2.2.3. У плані роботи теруправління визначаються:
2.2.4. План роботи розробляється відділом організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму з урахуванням пропозиції всіх підрозділів теруправління і затверджується начальником теруправління до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Пропозиції у відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму надаються до 15 березня, 15 червня, 15 вересня та 15 грудня начальниками структурних підрозділів теруправління. Виключення з плану роботи теруправління заходів або перенесення терміну їх виконання здійснюється за рішенням начальника теруправління на підставі службової записки відповідального за виконання цього заходу, завізованої заступником начальника теруправління, відповідно до розподілу обов’язків. В разі необхідності, до планів роботи можуть вноситися зміни та доповнення (вимоги Держгірпромнагляду, прокуратури, вказівки керівництва теруправління), які опрацьовуються відділом організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму та затверджуються начальником теруправління. Після затвердження план роботи теруправління розміщається на сайті. 2.2.5. Затверджений план роботи теруправління на протязі трьох днів доводиться відділом організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму до заступника начальника теруправління та керівників структурних підрозділів. Плани роботи структурних підрозділів складаються керівниками підрозділів відповідно до планів теруправління та колегії теруправління і затверджуються начальником теруправління до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Державні інспектори на підставі планів роботи інспекцій та відділу гірничого нагляду, складають відповідні плани роботи та щомісячні графіки обстеження підприємств (об’єктів), які затверджуються керівниками структурних підрозділів. 2.2.6. Хід виконання планів роботи теруправління та планів роботи структурних підрозділів розглядається на апаратних нарадах у начальника теруправління, на нарадах у структурних підрозділах. Керівники структурних підрозділів періодично та за вимогою керівництва теруправління на оперативних нарадах звітуються про виконання запланованих заходів. Виконання плану роботи теруправління розглядається на розширеній колегії теруправління за підсумками роботи за квартал, півріччя та рік. З цього питання ухвалюється відповідне рішення та видається наказ. Контроль за виконанням плану роботи здійснюється керівниками структурних підрозділів та заступником начальника теруправління. 2.2.7. По закінченні строку дії квартального плану, керівники структурних підрозділів (виконавці) готують інформацію про виконану роботу, яку, до 5 числа місяця наступного за звітним періодом, передають в відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму для узагальнення та подальшого розгляду на колегії теруправління. Звіт про виконання квартального плану до 15 числа наступного місяця за кварталом розміщується на сайті теруправління. 2.3. Порядок проведення нарад теруправління 2.3.1. Щопонеділка об 9 годині проводиться нарада за участю заступника начальника теруправління та керівників структурних підрозділів. Тривалість такої наради - не більше 1 години. 2.3.2. Підготовка проведення апаратної наради покладається на заступника начальника теруправління та керівників структурних підрозділів. Про результати проведення планових (позапланових) перевірок державні інспектори звітують щоп’ятниці начальникам інспекцій та відділу гірничого нагляду до 15 години. Дані по здійсненню наглядової роботи державними інспекторами по галузях нагляду за попередній тиждень подаються щоп’ятниці керівниками структурних підрозділів у відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму до 16 години. Начальником відділу організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму готуються оперативні інформації (дані по здійсненню наглядової роботи державними інспекторами по галузях нагляду за попередній тиждень в порівнянні із даними за аналогічний тиждень минулого року) і подаються щопонеділка начальнику теруправління до 8 години. 2.3.3. Питання, що розглядаються на нараді передбачають аналіз проведення наглядової діяльності за минулий тиждень, виконання планів роботи теруправління та відділів, наказів, розпоряджень начальника теруправління, фінансове та господарське забезпечення, подання інформацій та інші службові питання. 2.3.4. За підсумками наради готується протокол. Протокол складає посадова особа відділу організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму роздруковує його і подає начальнику теруправління. Рішення, прийняті на апаратній нараді, доводяться до виконавців не пізніше наступного дня у формі протокольного доручення. Протокол наради у електронному вигляді знаходяться на жорсткому диску комп’ютера відділу організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму. Про виконання доручень, отриманих на попередніх нарадах, заступник начальника теруправління та керівники структурних підрозділів (відповідальні виконавці) інформують безпосередньо начальника теруправління у встановлені ним терміни (усно або письмово). Зняття з контролю питань включених до протоколу наради здійснюється за службовими записками керівників структурних підрозділів та (або) за рішенням головуючого на нараді. 2.3.5. Протокол наради для працівників теруправління має силу наказу начальника теруправління. 2.3.6. Проводить нараду начальник теруправління, а у випадку його відсутності – особа, яка його заміщує. У виняткових випадках час і день наради може бути перенесений за рішенням начальника теруправління, або особи яка його заміщує. 2.3.7. Заступник начальника теруправління та керівники структурних підрозділів після наради, за необхідності, проводять оперативно-службові наради в підпорядкованих підрозділах, де доводять поставлені завдання до відома працівників. 2.3.8. Позапланові наради проводяться у разі непередбачених обставин, та необхідності вирішення термінових завдань. 2.3.9. Особи відповідальні за ведення протоколу та доведення рішень до виконавців, в такому випадку, визначаються безпосередньо на нараді. 2.4. Порядок проведення колегії управління 2.4.1. Для розгляду, обговорення і прийняття рішень з найбільш актуальних питань, що стосуються організації державного нагляду за промисловою безпекою, охороною праці, гірничого нагляду та охорони надр суб’єктів господарювання, утворюється колегія теруправління, що діє відповідно до Положення про колегію теруправління (далі - колегія), яке затверджується наказом начальника теруправління. 2.4.2. Колегія теруправління є дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції теруправління, колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів його діяльності. 2.4.3. Персональний склад колегії затверджує начальник тер управління. До складу колегії входить начальник теруправління – голова колегії, заступник, керівники структурних підрозділів, інші посадові особи тер управління, а також, за згодою, представники відповідних органів державної влади, громадських організацій та інші особи. 2.4.4. У своїй роботі Колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про теруправління, наказами Голови Держгірпромнагляду та цим Регламентом. 2.4.5. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого начальником теруправління плану, в якому зазначено питання, які необхідно розглянути; особи, відповідальні за підготовку та своєчасне подання матеріалів на розгляд; дата подання матеріалів і дата їх розгляду; прізвища, ініціали та посади відповідальних осіб. 2.4.6. На засідання колегії виносяться питання безпеки праці на підприємствах, стан виконання актів всебічних перевірок підприємств, результати перевірки структурних підрозділів теруправління і окремих державних інспекторів тощо. Персональний склад колегії призначається наказом. 2.4.7. За підсумками роботи теруправління за квартал, півріччя, рік, як правило, проводиться розширене засідання колегії за участю посадових осіб теруправління та запрошених від державних органів, місцевого самоврядування, установ, підприємств, громадських організацій. 2.4.8. План роботи колегії складається на квартал, затверджується начальником теруправління. Пропозиції до плану роботи колегії подаються в відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму керівниками структурних підрозділів до 20 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Засідання колегії проводиться відповідно до плану роботи та в міру потреби. 2.4.9. Матеріали (довідки, інформації, пропозиції, рішення) до засідання колегії готують відповідні посадові особи теруправління (при необхідності з залученням підприємств, організацій та установ). Матеріали за 5 днів до засідання колегії, подаються у відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму для підготовки проекту відповідного рішення. Оперативний контроль за підготовкою матеріалів щодо питань роботи колегії покладається на секретаря колегії. Секретар колегії контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення. У разі порушення встановленого порядку підготовки документів до розгляду на колегії секретар доповідає голові колегії, який приймає відповідне рішення. На розгляд колегії подаються: - проект порядку денного засідання колегії із зазначенням доповідача з кожного питання; - проект рішення колегії з кожного питання, завізований заступником начальника теруправління; - довідка по суті питання, що буде розглядатися, з обґрунтованими висновками та пропозиціями, з візами тих же посадових осіб; - список осіб, запрошених на засідання колегії для участі у розгляді та обговорення питання, із зазначенням їхніх прізвищ, імен та по батькові, посад, місця роботи. Посадові особи теруправління, яким доручено підготовку матеріалів на засідання колегії, несуть персональну відповідальність за своєчасність і якість їх підготовки. У разі неможливості вчасно підготувати питання до чергового засідання колегії, посадова особа теруправління, якому доручено підготовку матеріалів, доповідає про це голові колегії за тиждень до її засідання аргументованою доповідною запискою. 2.4.10. Засідання колегії веде начальник теруправління, а за його відсутності – особа, яка його заміщує. 2.4.11. Рішення колегії теруправління оформляється відповідним протоколом за підписом голови та секретаря колегії. Рішення колегії доводяться до виконавців і організацій, підприємств, установ, які були присутні, шляхом надсилання їм рішень. Рішення колегії, як правило, оформляється наказом начальника теруправління. 2.4.12. Засідання колегії проводиться відповідно до порядку денного та регламенту. Після засідання колегії відповідальні за підготовку розглянутих питань доопрацьовують протягом трьох днів (якщо головуючий не визначив інший термін) проекти рішень колегії та наказів по теруправлінню з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань і схвалених колегією, і подають на підпис начальнику теруправління. 2.4.13. Відділ організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму забезпечує своєчасне доведення до відома виконавців рішень, прийнятих колегією. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому порядку у секретаря колегії. 2.4.14. Контроль за виконанням рішень колегії теруправління здійснює начальник відділу організації державного нагляду, управління охороною праці, розслідування та обліку травматизму та посадові особи, на які покладено відповідний контроль. Не рідше ніж один раз на квартал стан виконання рішень колегії розглядається на її засіданні. |
БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ Бюджетний регламент Коломийської районної ради (надалі – Бюджетний регламент) визначає порядок подання депутатами місцевих рад пропозицій,... |
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ Цей Технічний регламент розроблений з урахуванням вимог Директиви Ради Європи від 29 травня 1997 р. №97/23/ЄС про обладнання, що... |
3 РЕГЛАМЕНТ Регламент громадської ради при Ульяновській районній державній адміністрації (далі – регламент) регулює організаційні та процедурні... |
Регламент Регламент Чемпіонату і розіграшу Кубка Волині серед аматорських... Правила гри – Звід положень та вимог, затверджених Міжнародною радою футбольних асоціацій, обов’язкових для виконання у змаганнях... |
Технічний регламент «Вимоги щодо виробництва молока та молочних продуктів» Загальні положення Цей Технічний регламент визначає обов’язкові вимоги до молочної продукції та процесів її виробництва, у тому числі, стосовно інформації,... |
Регламент надання послуг з адміністрування та технічного супроводу домену Регламент надання послуг з адміністрування та технічного супроводу домену. UA 29 листопада 2004 р. Стор з |
РЕГЛАМЕНТ виконавчих органів Глухівської міської ради Розділ Загальні... Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року №2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року... |
Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету... Я адміністративних послуг (далі – ЦНАП) виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі – Регламент) встановлює... |
Регламент роботи ИЗМЕНЕНИЕ ФУНКЦИОНАЛЬНОГО СОСТОЯНИЯ ЧЕЛОВЕКА ПРИ ПРОСЛУШИВАНИИ МУЗЫКАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЙ |
Регламент Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької... Далі – Регламент) встановлює порядок діяльності Центру муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської... |