1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання


Скачати 41.64 Kb.
Назва 1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Дата 03.04.2013
Розмір 41.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Проект рішення

Нікопольської міської ради

«Про внесення змін до загальних положень Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Нікополя, затвердженого рішенням сесії Нікопольської міської ради від 17.12.2010 № 49-2/VI».
Від імені територіальної громади, з метою належного регулювання відносин, що виникають у зв’язку з розміщенням малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності у м. Нікополі, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2009р. № 982, враховуючи рекомендації постійних комісій, Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА:

  1. Внести до загальних положень Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території М.Нікополя, затвердженого рішенням сесії Нікопольської міської ради від 17.12.2010 № 49-2/VI такі зміни:

    1. - В розділі «Загальні положення пункт 1.2. виключити.

    2. - Пункти 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8.,1.9.,1.10.,1.11.,1.12.,1.13. вважати відповідно пунктами 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8.,1.9.,1.10.,1.11.,1.12.

  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань містобудування, землекористування і охорони навколишнього середовища (Рибаков).


Міський голова Р.І.Токар
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

щодо обґрунтування регуляторного акту-проекту рішення Нікопольської міської ради

«Про внесення змін до загальних положень Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Нікополя, затвердженого рішенням сесії Нікопольської міської ради від 17.12.2010 р. № 49-2/VІ»
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Порядок розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності на території м. Нікополя, який розроблено згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2009 р. № 982 «Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності» передбачає спрощення процедури оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки за рахунок укладення особистого строкового сервітуту з Нікопольською міською радою. Внесення змін до Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Нікополя в частині загальних положень відбувається шляхом виключення з Порядку п. 1.2, в якому передбачається окремо розробити схеми розміщення МАФ на території міста. У зв’язку з тим, що в м. Нікополі генеральний план міста (розроблений у 1982 р. та затверджений у 1984р., розрахований на 25-30 р.) морально застарів і не відповідає вимогам сьогодення, потребує коригування або нового розроблення, постійно буде виникати необхідність внесення змін до схем розміщення малих архітектурних форм. А також при узгодженні місць розміщення МАФ зацікавленими службами міста також буде необхідність внесення змін у схеми розміщення малих архітектурних форм.
2. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.
Виключення п. 1.2 з Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності буде сприяти спрощенню та прискоренню процедури оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, появі нових торгових об’єктів у місті, а також нових робочих місць і додаткових фінансових надходжень до місцевого бюджету.
3. Цілі прийняття акта.
Основна мета прийняття регуляторного акта – врегулювання порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності та покращення благоустрою м. Нікополя, а також спрощення процедури узгодження місць розміщення малих архітектурних форм та оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
4. Визначення способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу.
Внесення змін до рішення Нікопольської міської ради 17.12.2010 р. № 49-2/УІ щодо виключення пункту 1.2, який передбачає розроблення та прийняття схем розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності прискорить процедуру узгодження місць розміщення МАФ, так як не потрібно у кожному конкретному випадку вносити зміни до схем розміщення згідно з процедурою проходження документів через постійну комісію міської ради з питань містобудування, землекористування та охорони навколишнього середовища з винесенням проектів рішень на чергові засідання Нікопольської міської ради.
5. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, відповідні заходи.
Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом прийняття рішення «Про внесення змін до загальних положень Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Нікополя, затвердженого рішенням сесії Нікопольської міської ради від 17.12.2010 р. № 49-2/УІ». Дане рішення підлягає оприлюдненню в засобах масової інформації м. Нікополя, і лише після цього набуде чинності.
6. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Дане рішення відповідає вимогам чинного законодавства і є можливим для застосування.
7. Обгрунтування запропонованого строку дії акта.
Строк дії регуляторного акта необмежений, але залежить від змін у законодавстві вищого порядку.
8. Визначення показників, результативності регуляторного акта.
Прогнозними значеннями показників результативності акта є підвищення розвитку інвестиційної діяльності у сфері малого та середнього бізнесу в м. Нікополі. Збільшення надходжень відповідних коштів до місцевого бюджету від суб’єктів підприємницької діяльності.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регулювання акта в разі його прийняття.
При відстеженні результативності можуть бути здійснені такі заходи:

  • аналіз офіційної статистичної інформації;

  • проведення опитування серед громадян або суб’єктів господарської діяльності щодо ефективності порядку.

Схожі:

Аналіз регуляторного впливу
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Закону України «Про засади держаної мовної політики»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу рішення Нікопольської міської ради «Про...
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Нікопольської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста Нікополя»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Про затвердження Положення про порядок видалення зелених насаджень у м. Кременчуці
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
«Про затвердження «Положення про міський цільовий фонд охорони навколишнього природного середовища»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка