АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради


Скачати 68.01 Kb.
НазваАНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Дата23.03.2013
Розмір68.01 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Кременчуцької міської ради

«Про затвердження нової редакції

Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці»



1.Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.


Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року №1160-ІV та методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про затвердження у новій редакції «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці».

Прийняття рішення Кременчуцької міської ради про затвердження у новій редакції «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» надасть можливість привести даний регуляторний акт у відповідність із чинним законодавством.


2.Цілі державного регулювання.


Метою прийняття даного рішення є:

- приведення «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» у відповідність із Законами України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву» та «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- врегулювання питань пов'язаних з :

а) організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами, органами місцевого самоврядування та державними органами;

б) встановленням архітектурно-містобудівних та інших вимог щодо розміщення спеціальних конструкцій у місті Кременчуці;

в) створенням системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами.


3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.


Перша альтернатива – якщо залишити без змін рішення сесії Кременчуцької міської ради від 27 жовтня 2009 року «Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» це буде суперечити чинному законодавству.

Така альтернатива є неприйнятною.
Друга альтернатива – у разі прийняття рішення сесії Кременчуцької міської ради «Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці», вимоги чинного законодавства будуть виконані.


4.Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.


Представлений проект регуляторного акту передбачає врегулювання правовідносин, що виникають між виконавчим органом Кременчуцької міської ради та фізичними і юридичними особами, незалежно від форми власності та підпорядкованості, що виникають в процесі розміщення зовнішньої реклами на території м. Кременчука, та визначає порядок надання дозволів на їх розміщення.


5.Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.


Прийняття даного регуляторного акту надасть можливість контролювати порядок розміщення зовнішньої реклами на території м. Кременчука та порядок надання дозволів на їх розміщення.


6.Очікуванні результати від прийняття регуляторного акту.
За результатами прийняття зазначеного рішення виконавчого комітету має бути досягнуто цілей, передбачених у п. 2 цього Аналізу.

До негативних результатів, які можуть впливати на виконання вимог рішення виконавчого комітету можна віднести:

- недотримання розповсюджувачами зовнішньої реклами встановленого порядку розміщення зовнішньої реклами;

- відсутність у органів місцевого самоврядування реальних та ефективних важелів впливу на розповсюджувачів зовнішньої реклами у випадках порушення ними зазначеного рішення (Закон України “Про рекламу” серед контролюючих органів не передбачає органів місцевого самоврядування, “Типові правила розміщення зовнішньої реклами” прийняті у 2003 році надають органам місцевого самоврядування право контролю, а за процедурою його здійснення відсилають до спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів).
Таким чином, за результатами прийняття зазначеного рішення буде забезпечено:

Сфери та види впливу регулювання.


Сфери впливу

Вид впливу

Інтереси громадян

Отримання більшої інформації за рахунок рекламоносіїв.

Збільшення видатків бюджету міста на соціальні потреби.

Інтереси суб’єктів господарювання

Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.
Створення сприятливих умов для рекламної діяльності.

Інтереси держави

Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконний дій розповсюджувачів зовнішньої реклами.
Збільшення обсягу фактичних надходжень до бюджетів всіх рівнів.

Сфера інтересів держави

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.
2. Виконання обов'язків, покладених на органи місцевого самоврядування у зв'язку з прийняттям Закону України "Про рекламу" та постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.03 р. № 2067.
3. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.

4. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
5. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконний дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати, пов'язані з прийняттям регуляторного акту (рішення).
2. Витрати, пов'язані з впровадженням та контролем за дотриманням вимог регуляторного акту.

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.

2. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.
3. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
4. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати на прийняття рішення відсутні.
2. Витрати, пов'язані з його впровадженням не можуть бути прогнозованими, оскільки прямо залежать від практичної ситуації - розміщення зовнішньої реклами.

Сфера інтересів громадян

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.

2. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.
3. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
4. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати на прийняття рішення відсутні.
2. Витрати, пов'язані з його впровадженням не можуть бути прогнозованими, оскільки прямо залежать від практичної ситуації - розміщення зовнішньої реклами.

7.Обґрунтування строку чинності регуляторного акту.


Строк дії регуляторного акта необмежений.
Даний регуляторний акт може бути переглянуто за ініціативою регуляторного органу або на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту, а також внаслідок змін у чинному законодавстві.


8.Показники результативності регуляторного акту.


Прогнозні показники результативності дії рішення виконкому міської ради:

  1. Розміри надходжень від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій не можуть бути прогнозованими, оскільки залежать від великої кількості факторів: кон'юнктури ринку, складу учасників, пори року тощо;

  2. Дія рішення поширюється на невизначене коло суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб (територія дії акту - місто Кременчук);

  3. Розмір коштів та час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акту залежить від конкретної ситуації: місця, строку розташування, виду та розміру площини спеціальної конструкції та інших показників, кількості осіб, з якими повинен бути погоджений дозвіл на розміщення зовнішньої реклами тощо;

  4. У відповідності з ч. 5 ст. 12 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.03 р. № 1160-IV рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що:

а) прочитають зазначене рішення в офіційних засобах масової інформації - газета "Вісник Кременчука" за результатами оприлюднення;

б) отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

в) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.


9.Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.


Строк проведення базового відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності даного регуляторного акта, в зв’язку з тим, частина положень регуляторного акта приймається вперше.
Строк проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше 2-х років.
Періодичне відстеження будуть здійснюватись кожні 3 роки.
Для відстеження використовуються статистичні дані, (звіти керівників установ, підприємств та організацій) та опитування щодо ефективності правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці та порядку надання дозволів на їх оформлення.
Перший заступник

міського голови А.М. Погрібний

Схожі:

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради
Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін і доповнень в додаток до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 16. 12....
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Кременчука
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Положення про механізм справляння та порядок сплати єдиного податку у місті Кременчуці
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
«Про затвердження Положення про порядок демонтажу та евакуації тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м....
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження нової редакції Положення про порядок присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомого майна у м. Кременчук”
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін та доповнень до Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про...
«Про створення територіального кадастру м. Кременчука», виконавчим комітетом міської ради, було прийнято багато рішень, що стосуються...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка