|
Скачати 83.13 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про затвердження «Архітектурно-містобудівних вимог щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами»»
Зміни містобудівної політики в Україні, які відбулися після прийняття Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», вимагає забезпечення мінімально необхідних технічних вимог щодо безпеки для життя та здоров'я людей, майна фізичних або юридичних осіб, державного або комунального майна, охорони навколишнього середовища під час проектування, виробництва і монтажу, а також безпеки експлуатації та утилізації металевих конструкцій, що зумовлює необхідність введення відповідних змін в політику містобудування та систему документації з розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами. Крім того Кременчуцькою міською радою від 31 травня 2011 року затверджена нова редакція «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» в пункті 11.4. яких визначено: «Спеціальні конструкції для розміщення зовнішньої реклами та звукові системи, якими комплектується зовнішня реклама розташовуються у відповідності до «Архітектурно-містобудівних вимог щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами» затверджених рішенням сесії Кременчуцької міської ради.» Державними стандартами України та Державними будівельними норма в Україні чітко визначені технічні вимоги, які безпосередньо пов`язані з містобудівними питаннями, а саме: - вимоги безпеки при розміщенні металевих конструкцій; - вимоги безпеки при проектуванні металевих конструкцій; - вимоги безпеки при проектуванні електроустановок металевих конструкцій; - вимоги безпеки при виробництві металевих конструкцій; - вимоги безпеки при монтажі, налагодженні та експлуатації металевих конструкцій; - вимоги до правил і форм оцінки відповідності металевих конструкцій; - вимоги при виведенні з експлуатації та утилізації металевих конструкцій. При цьому, сьогодні при розташуванні спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами, можна виділити ряд проблем, з якими постійно доводиться мати справу в ході дотримання містобудівних вимог щодо забезпечення безпеки спеціальних конструкцій. До них можна віднести такі:
На сьогодні розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами визначається пунктом 6.14. «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» затверджених міською радою від 31 травня 2011 року: «Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.» При цьому технічні вимоги до спеціальних конструкцій опосередковано переносяться з вимог щодо розміщення зовнішньої реклами, які визначаються законодавством про рекламу. Такий стан речей приводить до зниження безпечності розташування та експлуатації спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами. Вирішення цієї проблеми може бути вирішено лише шляхом забезпечення розташування спеціальних конструкцій у відповідності до вимог Державних будівельних норм, Державних стандартів України та Архітектурно-містобудівні вимоги які є технічним регламентом і регулюють розташування спеціальних конструкцій на місцевому рівні. Архітектурно-містобудівні вимоги щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами виносяться на громадське обговорення вперше.
Основною метою розробки проекту є:
визначених цілей. Перша альтернатива – не приймати дане рішення, така альтернатива є неприйнятною у зв’язку з необхідністю забезпечення безпеки життя та здоров'я людей, майна фізичних або юридичних осіб, державного або комунального майна, охорони навколишнього середовища. Друга альтернатива – прийняття рішення міської ради забезпечить виконання вимог законодавства, та забезпечить безпеку під час проектування, виробництва і монтажу, а також забезпечить безпечну експлуатацію та утилізацію спеціальних конструкцій. 4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми. Дане рішення Кременчуцької міської ради забезпечить: - регламентування мінімально необхідних технічних вимоги при проектуванні, виробництві, монтажі, експлуатації та утилізації спеціальних конструкцій у місті; - гарантії безпеки для життя та здоров'я людей, майна фізичних або юридичних осіб, державного або комунального майна, охорони навколишнього середовища; - сприяння впорядкування розташування спеціальних конструкцій у місті; - прозорість контролю за проектуванням, виготовленням, монтажем, експлуатацією та утилізацією спеціальних конструкцій. Заходи, що впроваджуються даним рішенням.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Впровадження та здійснення заходів з відстеження дії регуляторного акту покладене на управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. Запропонований проект рішення відповідає вимогам містобудівного законодавства щодо технічного регламенту. 6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
7. Обґрунтування строку чинності рішення. Строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючої правової бази вищого рівня та може бути переглянутий чи скасований при її зміні. 8. Показники результативності регуляторного акту.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту. Відстеження результативності даного регуляторного акта покладається на відділ контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та комунальне підприємство "Міськоформлення". Базове відстеження результативності акта буде проведено протягом 10 днів з дати його прийняття. Повторне відстеження через рік з дня набрання ним чинності. Періодичне відстеження результативності акту проводитиметься раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до зазначеного періоду. Перший заступник міського голови А.М. Погрібний Аналіз підготовлено комунальним підприємством «Міськоформлення». |
З В І Т про відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження «Архітектурно-містобудівні вимоги щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами у... |
Архітектурно-містобудівними вимоги щодо розташування спеціальних... ДБН), технічні вимоги до конструкцій, металоконструкцій та обладнання застосовуються у відповідності до Державних стандартів України... |
Про демонтаж самовільно встановлених спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами Конами України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про рекламу”, Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження Типових... |
Щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту рішення Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Нікопольської... |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
Зонінг з розташування окремо стоячих спеціальних конструкцій для... Методичною основою для розробки зонінгу зовнішньої реклами у м. Кременчуці є «Методичний посібник з розробки та впровадження Правил... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання... |
До рішення міської ради ПОРЯДОК розміщення зовнішньої реклами в місті... України від 29. 12. 03 №2067 і визначає порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Порядок є обов'язковим для всіх... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |