|
Скачати 101.55 Kb.
|
Тема: Свої права ти добре знай, їх шануй і поважай! Мета: узагальнити знання учнів про права дитини, підвищувати рівень правової освіти; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; виховувати повагу до людини, її прав, непримиримість до правопорушень. Обладнання: аудіозапис, презентація. - Діти, погляньте! У мене в руках чарівна скринька, в ній – найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, може зазирнути до скриньки, але не розповідати, що ви там побачили. (Звучить спокійна мелодія, під яку відкривається скринька)
Ти знаєш про це чи ні? М ука твоя – єдина, Очі твої – єдині.
Завтра на цій землі. Інші ходитимуть люди – Добрі, ласкаві й злі.
Озера, гаї, степи, І жити спішити треба, Гляди ж, не проспи.
І хочеш того чи ні, Усмішка твоя – єдина, Мука твоя – єдина. Очі твої – одні. Вчитель: - Отже, кожна людина неповторна і унікальна. Кожен із вас особистість, і саме такої людини, як ви, немає на землі і не може бути. Ви говорите по-різному, по-різному думаєте, але завжди повинні памятати, що всі люди на землі мають однакові права.
(Право – система обовязкових для всіх правил поведінки, які встановлюються або дозволяються державою). Вчитель: - Дитина, як і кожна людська істота, від народження має права. Тому і виховний захід, який приготували для вас учні 4-А класу, має назву «Свої права ти добре знай, їх шануй і поважай ».
Де танцями розгойдані листи Скажу я гордо, що я маю право На цій землі і жити, і рости.
Знання, як скарб до серця притисну, І на лінійці урочисто в школі Право навчатись з дітьми розділимо.
Це все мені наснаги додає. І я скажу відверто без вагання: Щаслива тим, що таке право є.
Зростати гідно справжніми людьми, Бо всі ми українці маєм право На цій землі і жити, і рости. Пісня про Україну (муз. Ніколо, сл. Ю. Рибчинського) Голова батьківського комітету Дитя моє! Бог дав тобі життя, І щоб ніхто не заподіяв шкоди Тобі, маленький громадянин, Бог дав закони нашому народу. Від дня народження, від іменин- Він твій, цей світ широкий за вікном, Ти на життя і щастя маєш право Під золото – блакитним знаменом Своєї Української Держави. Вчитель: - Діти, погляньте на цю тоненьку книжечку, що я тримаю в руках.
О голошення всіх прав, Є права й в дітей, звичайно, Треба, щоб усяк їх знав. Кожна дитина має право на життя
Йдуть у небуття, Бо мають право вік світити Я ж маю право на життя, Я гідно мушу жити. Кожна дитина має право на імя
У світ двері відчиня, То дарують йому слово, Слово це – його імя.
І ти, і він, і ми, і я У кожного воно своє, До того ж зміст у нього є. Кожна дитина має право не розлучатися з батьками
Що таке моя сімя. Р азом дружно проживаєм І пісні про це співаєм.
Як пишаюсь нею я! В неї руки золоті Серцем кожного зігріє.
Він господар в нашій хаті. Все майструє, все ладнає.
І я цьому дуже рад. Всіх їх дуже люблю я. Вони всі – моя сімя. Кожна дитина має право на освіту
Без знань, що мусиш ти набуть, Не станеш у житті ніколи Тим, ким з дитинства мрієш буть. Пісня «Чого вчать у школі» Кожна дитина має право на повноцінне харчування)
На добре харчування. Від того, що і як їмо, Залежить і здоровя, і навчання. Кожна дитина має право на медичну допомогу
Батьки забють тривогу. Для цього право є у нас На медичну допомогу. Кожна дитина має право на розвиток особистості, талантів
І відвідуєм гуртки Ми таланти розвиваєм І дівчата й хлопчаки. Кожна дитина не повинна бути жертвою насильства або війни
Д іти чорношкірі - Мріємо усі ми Про життя у мирі В щасті без війни.
Ти мусиш вивчити сумлінно Це так потрібно, так важливо Напевно знати в наші дні: Коли з тобою справедливо Вчиняють, а коли і ні.
Порадь і друзям прочитать Хай прочитають тато й мама, Закони всім потрібно знать. Виступ працівника у справах неповнолітніх - Ми запрошуємо до слова нашого гостя, лейтенанта міліції Дуброву Надію Петрівну. Ведучий А зараз запрошую дітей у гості до одного класу. Послухайте уважно вірші про цей клас і спробуйте дати відповіді на такі запитання: «Що це за клас?», «Чи можна з цього класу брати приклад?»
Розтанули і щезли вмить. Розбив Віталик носа Вові, І той заплаканий стоїть.
Погане слово хтось сказав. Пішла гуляти далі... Хтось Колі ручку поламав.
Вона ображена мовчить, З книжками скинули поличку... Ну як в такому класі жить?
І обзиваються весь час. Де над бідою всі сміються... Скажіть мені, хіба це клас? Вчитель: - Приємно вчитись у такому класі? Ведучий. Послухайте вірш Грицька Бойка «Жартун». Чи можна хлопчика, героя цього вірша, назвати добрим жартуном.
Усім він прізвиська дає. Каже: «Я мастак до жартів!», Та чого ті жарти варті! Зве він «Савою» - Савенка, «Головою» - Головенка, А Саченкову – «Сачок», Маслаченка – «Маслачок». Не скаже друзям він по школі: Володя, Ліда, Валя, Толя. А тільки: Вовка, Валька, Лідка, І так щодня, ми цьому свідки. Частівки
А ле надто вже малі, А щоб більші виростали, Ми їх тягнем до землі. Приспів: Тари – бари - растабари – Ось таке шкільне життя. Разом вчимось ми дружити І отримувати знання.
Там не стукни, не штовхни, У товаришів по черзі Все пробачення проси. Приспів:
Приклади в Марійки. Зараз в зошитах у нас У обох є двійки. Приспів:
Що аж вікна задзвеніли. Ми сказали: «Тиша!» В школі впала криша. Приспів:
Може, в них все гаразд. Підкажіть – ми станем кращі, Все у нас піде на лад. Ведучий. Зараз послухайте повчального вірша Марії Пригари « Тихенька дівчинка» і зробіть висновки:
Чого це на мене так сердяться в школі Та ж я нечіпаю ніколи нікого, Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо А з цього виходить одне лише лихо, Оце я сказала – така в мене звичка, Що в Галі, як мишачий хвостик, косичка. Що в Каті спідничка – неначе з рогози Та ще й черевики на човника схожі. Що в Тані волосся нечесане досі, Що очі в Марійки маленькі та косі. Що в зошиті в Лесі самі тільки клями Напевне, бруднючими пише руками. Я ж правду кажу їм... І що тут такого? Та я ж не чіпаю ніколи нікого, Сиджу собі тихо і в школі, і вдома Чому вони сердяться всі – невідомо. Жодна дитина не повинна бути скривджена Пісня «А я бажаю вам добра»( музика і слова Н. Май) Рольова гра «Зустріч на шкільному подвірї». Ведучий. - Які права дитини порушено? Автор. Двоє учнів на подвірї шкільному зустрілись. От послухайте, шановні, Що там приключилось. Старшокласнику назустріч Йшов молодший учень. Той схопив його за ранець, Давай його мучить. Старшокласник. Швидко свій знімай портфель, Мій носити мусиш, А якщо не понесеш Стусана получиш. Автор. Той у сльози. Молодший учень. Відпусти! Мені треба на урок. Автор. А не може зрушить з місця ні на крок. Старшокласник. А іще біжи в буфет, Та біжи скоріше, Купиш мені пиріжок, Купиш два – ще ліпше! Автор. Ось така розмова між ними случилась, Не підкажете мені, Чим це закінчилось? Вчитель. – Куди і до кого можна звертатися, якщо виникла проблема прав? Ведучий. – А які права дитини порушені в слідуючій сценці. Сценка Автор. Були собі дід та баба і мали вони дві дочки: одна – Горпинка, а друга Кулинка. Купив дід козу і примусив дочок пасти. Жене перша дочка козу увечері додому, а дід на воротях у червоних чоботях і питає: Дід. Кізонько моя люба, кізонько моя мила. Чи ти пила чи ти їла? Кізка. Ні дідусю не пила, і не їла. Бігла через місточок ухопила кленовий листочок, бігла через гребельку, ухватила води крапельку. Тільки пила, тільки їла. Автор. Розсердився дід на старшу дочку і вигнав її з хати. На другий день козу пасти погнала Кулинка. Коза знову обманула діда. І дід вигнав з дому і меншу дочку. Вчитель. Дякуємо героям казки. Діти, ви пригадали назву цієї казки?
Кожна дитина має право на любов і турботу з боку сімї, право на житло
Та в нас закон є і право, І ми навік запам’ятали Із Декларації слова.
І треба всім нам дружно жить. Тож ми ще змалечку вчимося Всіх поважати і любить.
Ми даємо обіцянку нині: Вчитись так, щоб набуті знання Згодились моїй Батьківщині.
Над усе любити, Рідний народ шанувати І для цього жити.
Як зійде сонце золоте, Так Україна жити буде, Так наша доля процвіте. Пісня «Як у нас на Україні» (аудіозапис у виконанні К. Бужинської) |
Азбука моральної культури «Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують. Знай, що є... |
Five children of middle peasants with 7-8 desiatynas of arable land.... Від.: Ні, я не пригадую. Мені здається сім чи вісім десятин. Але це вже було ніби то добре. Бо як добра земля, добре обробляли —їм... |
Як можна допомогти дитині добре поводитись? Звичайно, нема ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем,... |
Урок-свято з курсу «Мої права» Мета: узагальнити знання дітей про їхні права; перевірити уміння учнів використовувати свої права в повсякденному житті;розвивати... |
ТЕМА виховної години : ПРАВА дитини – ЩАСЛИВЕ ДИТИНСТВО МЕТА виховної години: ознайомити учнів з їхніми правами, вчитись розпізнавати ситуації, де порушуються права дітей, вчитись відстоювати... |
Новорічне свято в 1 класі Так…(говорить по телефону) Номер 666. Алло! Управління Нечистої сили? Терміново вимагаю допомоги! Одній зірвати свято не під силу.... |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Людина і світ 11 клас Мета курсу полягає у: формуванні у молодих громадян України поваги до прав людини, здатності реалізувати свої права і свободи, поважаючи... |
Вимоги до звернень громадян, що Закон забезпечує громадянам України можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ НЕМИРІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ... Молодому поколінню українців необхідно знати свої права, вміти їх відстоювати, спираючись на норми права і положення закону, шукати... |
I рівень 1 Стара вихователька… не тільки добре знала, що корисно для діточок, але також добре розуміла, що вигідно для неї самої. Тому більшу... |