|
Скачати 32.43 Kb.
|
Вимоги до звернень громадян, що адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян, підприємствам або посадовим особам Законом України «Про звернення громадян» регулюється питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади , об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення. Відповідно до статті 5 зазначеного Закону звернення громадян адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян, підприємствам або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні мають бути зазначені прізвище, ім’я, по – батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання чи вимоги. У разі, якщо громадянин належить до вразливої, соціально незахищеної або пільгової категорії ( інвалід, учасник війни чи бойових дій, одинокі матері, члени багатодітних сімей, пенсіонер, ветеран праці, постраждалий внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС тощо), бажано вказати про це у зверненні. Звернення може бути усним ( викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою ( індивідуальне) так і групою осіб (колективне). (Зразки звернень наводяться нижче). Письмове звернення обов’язково має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові. Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації А.Проца З Р А З О К Кому( назва посади): Заступнику голови Новомиргородської районної державної адміністрації П.І.Б. посадової особи Побережцю В.М. Від кого: Іванова Івана Івановича Кіровоградська область Новомиргородський район м.Новомиргород вул..Садова, 10 кв. 4 ( пенсіонер ) З А Я В А Прошу надати роз’яснення щодо порядку проведення конкурсу на пасажирські перевезення на приміські маршрути. 27 вересня 2007 року Іванов ( дата написання звернення) ( особистий підпис заявника) З Р А З О К колективного звернення Кому( назва посади): Заступнику голови Новомиргородської районної державної адміністрації П.І.Б. посадової особи Побережцю В.М. Від кого: Іванова Івана Івановича та інших жителів с.Турії Кіровоградська область Новомиргородський район с.Турія вул..Садова, 10 З А Я В А Просимо Вашого сприяння у здійсненні пасажирських перевезень за приміським маршрутом Новомиргород – Турія щоденно. 27 вересня 2007 року Іванов ( дата написання звернення) ( особистий підпис заявника) Петров ( особистий підпис заявника) Григоренко ( особистий підпис заявника) |
Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної... У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості... |
Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної... У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості... |
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ За 12 місяців 2011 року в управління охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло 460 письмових звернень громадян, що становить... |
Програми захисту прав споживачів за 2011 рік Загальна кількість звернень... Загальна кількість звернень громадян у 2011 році склала 1190, що на 13 звернень менше, ніж за 2010 рік ( 1203 звернення) |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я ... |
Кодекс України про адміністративні правопорушення стаття 172 Порушення... Вивчення вимог Закону України «Про звернення громадян» №393/96-ВР від 02. 10. 1996 року «Стаття Вимоги до звернення, стаття Заборона... |
ІНФОРМАЦІЯ про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень... Головним управлінням юстиції у Волинській області узагальнено аналітичні звіти районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції,... |
Інформація про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень... Головним управлінням юстиції у Волинській області узагальнено аналітичні звіти районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції,... |
Закону України «Про звернення громадян» У першому півріччі 2012 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради розглянуто 282 звернення, що на 170 меньше ніж у... |
II. Первинний розгляд та облік звернень громадян Рішення, дії (бездіяльність) у сфері управлінської діяльності Укрдержреєстру можуть бути оскаржені, якщо |