I рівень 1


Скачати 29.7 Kb.
Назва I рівень 1
Дата 09.02.2014
Розмір 29.7 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
I рівень
1. Що символізують червоний і чорний кольори в романі Стендаля

«Червоне і чорне»?
а) Революцію і реакцію;

б) червоне — то любов, а чорне — то журба;

в) вищий світ і світ людей низького походження, плебеїв.
2. «Людська комедія» Бальзака — це:
а) соціально-психологічний роман;

б) велика серія творів;

в) збірка поезій.

3. Чому Монкс хотів, щоб Олівер Твіст став злочинцем?
а) Щоб не ділитися з ним спадком;

б) щоб помститися за зраджену матір;

в) щоб отримати від Феджіна винагороду за ще одного його «помічника».
4. Який основний засіб комічного використаний у наведених рядках твору: «Сім з половиною пенсів на тиждень для дитини чи незабагато? На сім з половиною пенсів можна вкрай пошкодити дитячий шлунок. Стара вихователька… не тільки добре знала, що корисно для діточок, але також добре розуміла, що вигідно для неї самої. Тому більшу частину тижневої платні вона обертала на власну користь, а молоде парафіяльне покоління призвичаювала до економії, ще суворішою за ту, що була встановлена парафією»?

а) Іронія; б) сарказм; в) сатира.
5. З якого моменту починається злочин Раскольникова?
а) До вбивства;

б) під час вбивства;

в) післе вбивства.
6. Встановіть відповідність

1. Стендаль а) «Пампушка»

2. О. де Бальзак б) «Червоне і чорне»

3. Ф.Достоєвський в) «Пригоди Олівера Твіста»

4. Ч.Діккенс г) «Гобсек»

5. Ги де Мопассан д) «Злочин і кара»

ІI рівень
7. Укажіть автора та твір, з якого цитата:

Пані де Реналь остовпіла: вони стояли поруч і дивились одне на одного. Жюльєнові ще не траплялося, щоб дама в такому гарному вбранні і з таким білосніжним обличчям так лагідно з ним розмовляла. Пані де Реналь дивилась на великі сльозини, що застигли на тільки-но блідих, а тепер палаючих щоках цього селянського парубійка. Раптом вона засміялася нестримно й весело, як дівчисько. Вона сміялася сама з себе і не могла отямитись від щастя: як? Оце і е той гувернер, якого вона уявляла собі брудним нечупарою, попом, що лаятиме й шмагатиме різкою її дітей?
8. Укажіть автора та твір, з якого цитата:

Через три місяці я став повіреним. А незабаром, пані, мені пощастило виграти справу про повернення вам вашого майна. Цей успіх зробив мене відомим. Незважаючи на величезні проценти, що я мусив платити Гобсекові, я через п'ять років уже розквитався з боргом. Я одружився з Фанні Мальво, яку щиро покохав. Схожість нашої долі, праця та успіхи ще більше зміцнили наше почуття. Помер її дядько, розбагатілий фермер, лишивши їй у спадщину сімдесят тисяч франків, і це дало мені змогу розплатитися з Гобсеком. Відтоді мов життя стало суцільним щастям та благоденством. Але годі про себе. Немає такого нуднішого за щасливу людину.
9. Укажіть автора та твір, з якого цитата:

Залишившись на самоті в майстерні трунаря, Олівер поставив лампу на верстат і озирнувся довкола з тим почуттям побожного страху, яке легко зрозуміють і люди, набагато старші за нього. Незакінчена труна, що стояла на чорних козлах посеред кімнати, мала такий моторошний вигляд, що Олівер здригався всім тілом щоразу, як погляд його падав на цю страшну річ: йому здавалося, що от-от якась постать повільно підведе з неї голову — і він збожеволіє з жаху.
ІІI рівень

Продовжіть речення:
10. Різновид реалістичного роману, для якого характерне поєднання глибоко соціального та психологічного аналізів як героїв, так і середовища, в якому вони діють – це
11. За жанром роман Ф. Достоєвського є…
ІV рівень

12. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем.


  • Які цінності, на вашу думку, є найважливішими в житті людини?

(за творами французьких письменників).

  • «Кожна людина несе особисту відповідальність за зло, що панує у світі». (за романом Ф.М.Достоєвського)

Схожі:

Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного...
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учня Рівень 2 Рівень 2

Знаходиться в межах 0-3 низький рівень показника суб’єктивної реалізованості...
Цей показник пов’язаний із хронологічним віком. Чим молодша людина, тим цей показник звичайно нижче. Приблизно після 40—45 років...
Як відмічалось, активізація пізнавальної діяльності учнів  тісно...
Під активізацією навчально-пізнавальної діяльності розуміють підвищення рівня усвідомленого пізнання об'єктивно-реальних закономірностей...
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень...
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
10-11 класи Рівень стандарту, академічний рівень
України, досягнення належного рівня сформованості вміння прилучатися через художню літературу до фундаментальних цінностей, культури,...
Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет
ВНП, темпи зростання ВНП, зокрема по окремих галузях, рівень життя, рівень інфляції, зайнятість, безробіття, бюджет, експорт, імпорт...
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ
Розді Молекулярний рівень організації життя Розділ Клітинний рівень організації життя
Рівень стандарту, профільний рівень ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Конституція України визначає захист Вітчизни обов’язком громадян України, найважливішою функцією держави. Безпека людини, її життя...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка