|
Скачати 52.83 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради Про орендну плату за землю в м. Кременчуці .
державного регулювання. Законом України “Про плату за землю” визначено, що використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, розміри яких визначаються залежно від грошової оцінки земель. В зв’язку з прийнятим Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін в деякі законодавчі акти України» назріла необхідність розробки нового регуляторного акту, який визначає нові ставки орендної плати. Якщо розмір земельного податку законодавчо визначено, то орендна плата є договірною і має врегульовуватися між орендодавцем та орендарем договором оренди землі. Введення грошової оцінки земель міста дає змогу визначити вартість 1 кв.м землі в кожній економіко-планувальній зоні міста з урахуванням локальних факторів. Разом з тим, широкий спектр цільового та функціонального використання земель міста потребує диференційованого підходу до умов надання земельної ділянки щодо визначення орендної плати кожного землекористувача.
Основною метою розробки проекту “Про орендну плату за землю в м. Кременчуці” є визначення розміру орендної плати за функціональним призначенням землі, з врахуванням змін щодо плати за землю, які прийняті Законом України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін в деякі законодавчі акти України» про внесення змін в деякі законодавчі акти України”
визначених цілей. Перша альтернатива – не прийняття рішення Кременчуцької міської ради «Про плату за землю в м. Кременчуці” у відповідності до прийнятого Закону України „Про Державний бюджет України на 2008р. приведе до втрат міського бюджету та при персональному розгляді надання земельних ділянок окремим фізичним та юридичним особам приведе до створення неоднакових підходів та різного тлумачення піднормативних актів міської ради суб´єктами підприємницької діяльності. Така альтернатива є неприйнятною. Друга альтернатива – прийняття даного рішення міської ради забезпечить загальний та прозорий порядок нарахування орендної плати відповідно до грошової оцінки з урахуванням функціонального використання земельних ділянок при наданні їх в оренду. 4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв´язання проблеми. . На кожній наступній сесії міської ради, при наданні земельних ділянок в оренду встановлюється розмір орендної плати за користування нею, визначений даним регуляторним актом, як відсоток від грошової оцінки цієї ділянки. Для визначення грошової оцінки земельної ділянки орендарем замовляються витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок в управлінні земельних ресурсів у м. Кременчук. Розрахована вартість земельної ділянки є основною для визначення нормативної орендної плати при оформленні договору оренди. 5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту . Впровадження регуляторного акту покладене на відділ землекористування, яке готує матеріали та вносить на розгляд органу місцевого самоврядування пропозиції щодо справляння плати за землю . Запропонований проект рішення „Про орендну плату за землю в м. Кременчуці” базується на положеннях Земельного кодексу України, Законів України “Про плату за землю”, “Про оренду землі”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2008р. та про внесення змін в деякі законодавчі акти України” та направлений на забезпечення раціонального використання земель міста, та наповнення міського бюджету. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається. 6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат. Запропонований проект рішення Кременчуцької міської ради не потребує додаткових фінансових витрат на його впровадження з боку суб’єктів господарювання. Сфери та види впливу регулювання. Інтереси громадян – отримання якісних комунальних послуг. Інтереси суб’єктів господарювання – встановлення чітких та прозорих правил визначення плати за землю. Інтереси Кременчуцької міської ради - раціональне використання землі з метою наповнення дохідної частини міського бюджету від плати за землю
7. Обгрунтування строку чинності регуляторного акту. Строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючої правової бази та може бути переглянутий при її зміні. 8. Показники результативності регуляторного акту. Цільова група – суб´єкти господарювання фізичні та юридичні особи м. Кременчука, які отримали в оренду земельні ділянки та уклали договори оренди. 1. Кількість суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, які отримали договори оренди землі. 2. Кількість правоустановчих документів на право користування землею. 3. Збільшення надходжень до міського бюджету в порівнянні з минулим роком. 4. Рівень інформованості суб’єктів господарювання. 9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.
Заступник міського голови І.І. Крикливець |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про... Земельним кодексом України визначено, що використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного... |
ЗВІТ Про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської... ... |
З В І Т про відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької... Стасюк В. В.), депутатську комісію з питань бюджету, фінансів, соціально – економічного розвитку (голова комісії Леготкін Г.І.) та... |
АНАЛІЗ регуляторного впливу проекту рішення міської ради Про затвердження Положення про порядок врегулювання питань самочинного будівництва у м. Кременчуці |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про затвердження Положення про механізм справляння та порядок сплати єдиного податку у місті Кременчуці |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про порядок демонтажу та евакуації тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.... |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
АНАЛІЗ впливу регуляторного акта – проекту рішення Нікопольської міської ради Проект рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Нікополь» розроблено робочою групою,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про внесення змін і доповнень в додаток до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 16. 12.... |