|
Скачати 56.91 Kb.
|
Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік. 1. Згідно з функціональними повноваженнями керівник апарату районної державної адміністрації Футоран Н.К. відповідальна за роботу із зверненнями громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 260-р). 2. Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації А.Крива відповідальна за роботу із зверненнями громадян. В наявності є посадова інструкція, затверджена керівником апарату райдержадміністрації 2 квітня 2012 року та до неї внесено зміни 4 липня 2012 року. Для особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації на І поверсі райдержадміністрації виділено окреме приміщення, яке забезпечено необхідними меблями та комп’ютером. 3. В 2012 році питання роботи із зверненнями громадян внесено в річний, щоквартальні та місячні плани роботи райдержадміністрації, які затверджені головою райдержадміністрації. 4. Номенклатура справ райдержадміністрації на 2012 рік погоджена експертною комісією архівного відділу райдержадміністрації та затверджена керівником апарату райдержадміністрації Н.Футоран від 26 грудня 2011 року. Питання про знищення документів, що не підлягають зберіганню (скарги, заяви, клопотання, пропозиції) вирішується щороку. Так, 28 березня 2012 року знищено документи (скарги, заяви, клопотання, пропозиції) за 2007 рік. 5. Питання роботи із зверненнями громадян періодично слухається на засіданнях колегії районної державної адміністрації та на апаратних нарадах. Так, 26 січня 2012 року на засіданні колегії райдержадміністрації слухалось питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2011 рік” та 25 липня 2012 року питання “Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року”. За рішеннями колегії видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації № 42-р від 26 січня 2012 року та від 25 липня 2012 року № 367-р. 5.1.В дорученнях виконавцям вищезазначених розпоряджень від 26 січня та 25 липня 2012 року вказано термін звітування голів міськсільвикокомів та структурних підрозділів до 5 числа місяця наступного за звітним періодом.. Станом на 8 січня 2013 подано інформації всіма виконавцями даного розпорядження. Інформації переважно задовільні, відповідають пунктам розпорядження. Недостатніми та такими, що не відповідають пунктам розпоряджень, вважаються інформації без підтверджуючих даних (дат, цифр), про що повідомляється керівник апарату райдержадміністрації, яка здійснює контроль за виконанням даного розпорядження, а також дане питання піддається аналізу на семінарах. 5.2. По результатах звітності головний спеціаліст загального відділу надає для ознайомлення, керівнику апарату та сектору контролю узагальнену довідку про надання виконавцями інформацій, вказує на їх конкретність, відповідність пунктам розпорядження, якість виконання. Щоквартально надається звіт керівнику апарату про підведення підсумків роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації. 6. За січень - грудень 2012 року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило, розглянуто 10 колективних звернень, кількість громадян з урахуванням колективних звернень становить 608 осіб. Основні питання, що порушувалися громадянами протягом 2012 року в порівнянні з відповідним періодом 2011 року, це : 2012 рік 2011 рік
Не порушувались питання культури та культурної спадщини, інформаційної політики, питання діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державного будівництва, обороноздатності та суверенітету. 7. Розглянуто 5 звернень інвалідів І – ІІІ групи, 4 звернення від одиноких матерів, 4 звернення від багатодітних сімей 140 звернень від пенсіонерів та 150 звернень інших категорій. Про вжиття заходів по порушених у зверненнях питаннях ведеться інформування населення через районну газету “Слово і час”. 8. Протягом 2012 року до дисциплінарної відповідальності не було притягнено жодної посадової особи за порушення вимог Закону України “Про звернення громадян”. 9. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” видано розпорядження голови Ульяновської районної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року №88-р, яким затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації та у зв’язку кадровими змінами керівництва районної державної адміністрації внесено зміни до розпорядження від 28 травня 2012 року № 277-р, яким затверджено новий графік особистого та виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації: 10. На 2012 рік затверджено графік засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, які відбулися 28 січня, 28 лютого, 25 березня, 19 квітня, 18 травня, 22 червня, 24 липня, 28 серпня, 24 вересня, 26 жовтня, 23 листопада та 26 грудня 2012 року. Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян оформлено протокольно та надано доручення членам комісії по вирішенню розглянутого питання, проте, не в кожному дорученні можлива конкретна дата виконання. Протягом січня – грудня 2012 року проведено перевірку в 17 сільських радах, а саме: Богданівській, Великотроянівській, Вільхівській Йосипівській, К.Криничанській, Луполівській, Новоселицькій, Розношенській, Синицівській, Сабатинівській, Шамраївській, Мечиславській, Грушківській, Даниловобалківській, К.Брідській, Лозуватській, Синьківській сільських радах та в структурних підрозділах райдержадміністрації – управління праці та соціального захисту населення, фінансовому управлінні, центральній районній лікарні управлінні агропромислового розвитку та управлінні економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації. 11.Розпорядженням голови райдержадміністрації затверджено графік особистого прийому громадян, в тому числі 2 особистих виїзних прийоми громадян. В райдержадміністрації запроваджено функціонування “гарячої лінії-почуємо кожну людину”, графік роботи якої періодично друкується в районній газеті “Слово і час“. Протягом звітного періоду проведено 12 гарячих ліній за участі керівництва районної державної адміністрації, під час яких зареєстровано 80 дзвінків, всього прийнято 100 дзвінків. 12. Графік особистого та виїзного прийму громадян затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 28 травня 2012 року № 277-р який періодично друкується в районній газеті “Слово і час”. та розміщений в приміщенні районної державної адміністрації, та стендах в структурних підрозділів райдержадміністрації та в кожній сільській раді. 13. На першому поверсі райдержадміністрації виділено окреме приміщення для особистого прийому громадян, яке задовільно обладнано: є в наявності три столи, 7 стільців, комп’ютер, також облаштовано кімнату для роботи із документами доступу до публічної інформації. 14. Так, як громадяни з обмеженими фізичними можливостями не мають змоги зайти до райдержадміністрації з парадного входу через високі круті східці, вхід з двору обладнано “пандусом” та дзвінком, котрим користуються для виклику спеціаліста. 15. Практична та методична допомога підпорядкованим органам влади в роботі щодо розгляду звернень громадян надається шляхом проведення перевірок в структурних підрозділах райдержадміністрації, в міській та сільських радах, шляхом проведення аналізу на семінарах та видачею довідок по перевірці. 16. В районній газеті “Слово і час” опубліковано 4 статті головного спеціаліста загального відділу апарату районної державної адміністрації А.Кривої “Звернення громадян-першочергова увага” від 24 березня 2012 року № 28-29, “Достовірно про наболіле” від 22 травня 2012 року № 46, “Звернення громадян” від 18 серпня № 73 та “Зверненням громадян-першочергова увага” від 6 листопада 2012 року № 103. 17.Робота по зверненню громадян ведеться відповідно до з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 . |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, виконком міської ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управляннях,... |
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН (типовий) проведення занять зі службової підготовки... Закон України “Про звернення громадян” організація роботи зі зверненнями громадян |
Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної... У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості... |
Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення... На протязі 9 місяців 2012 року управління праці та соціального захисту населення Ново миргородської райдержадміністраці здійснювали... |
Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2013 року Станом на 1 квітня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень, 2 – анонімних |
Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року Станом на 1 липня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 12 колективних звернень, 2 – анонімних |
Управління соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації... На протязі 2012 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації відповідно... |
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2008 року Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу звернень та контролю документообігу П. В. Тимочка про підсумки роботи із... |
Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної... У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості... |
РІШЕННЯ розширеного засідання колегії Головного управління юстиції у Волинській області Головного управління юстиції у Волинській області Філіпчук В. В. про стан роботи зі зверненнями громадян та народних депутатів України... |