Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у січні грудні 2012 року


Скачати 54.45 Kb.
Назва Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у січні грудні 2012 року
Дата 25.04.2013
Розмір 54.45 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Аналітична довідка

про роботу Новомиргородської районної державної адміністрації

із зверненнями громадян у січні - грудні 2012 року



Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 224 звернення ( 124 письмових звернень, 59 – на особистому прийомі, у т.ч. 41 - на виїзному особистому прийомі), за відповідний період 2011 року таких звернень надійшло 240 звернення (214 письмових звернень, 26 – на особистому прийомі, у т.ч. 6 – на виїзному особистому прийомі)
Із них:

від Адміністрації Президента України - 7 (відповідно у 2011 році – 13) ;

від Верховної Ради України - 1 (відповідно у 2011 році – 1);

від Кабінету Міністрів України - 2 (відповідно у 2011 році – 2);

від обласної державної адміністрації - 68 (відповідно у 2011 році – 50);

від інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування,

установ, організацій, підприємств та засобів масової інформації - 0

(відповідно у 2011 році – 1 );

безпосередньо від громадян - 146 (відповідно у 2011 році – 173).
У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості звернень 35% (у 2011 році цей показник становив 29,7%). Отже, питома вага звернень до установ вищого рівня збільшилась.
Колективних звернень у 2012 році надійшло 49, що становить 22% від загальної кількості всіх звернень ( у відповідному періоді 2011 року – 26, що становило 10,8 %). Питома вага колективних звернень у порівнянні з 2011 роком збільшилась. Всього, враховуючи і колективні звернення, звернулося 658 громадянина (за відповідний період 2011 року звернулося 960 громадянина). Тобто, загальна кількість заявників у звітному періоді зменшилась.
Повторних звернень надійшло - 0 (за відповідний період 2011 року повторних звернень надійшло 1).

У звітному періоді переважають такі питання:

охорони здоров’я – 6% (відповідно у 2011 році – 6,5 % );

соціального захисту – 27% (відповідно у 2011 році – 24,1%), з них громадян найбільше турбує надання матеріальної допомоги;

питання праці – 4 % (відповідно у 2011 році – 3,2%).

комунального господарства –16 % (відповідно у 2011 році – 13,3 %), з них переважають звернення стосовно ремонту доріг;

питання сільського господарства - 17 % (відповідно у 2011 році – 16,1 %)

освіти -8% % (відповідно у 2011 році – 3,2 %)

2

Наведені вище статистичні дані свідчать про збільшення кількості питань, праці, комунального господарства, сільського господарства, освіти, питань соціального захисту.
За видами звернень у звітному періоді домінують заяви (клопотання) – 94%, скарги - 6 %.
Аналіз соціального стану заявників свідчить, що надійшло звернень від:

учасників війни - 2 (у 2011 році – 1);

дітей війни - 1 (у 2011 році – 1);

інвалідів Великої Вітчизняної війни – 0 (у 2011 році – 2);

ветеранів праці – 0 (у 2011 році – 0);

інвалідів –6 (у 2011 році – 12);

одиноких матерів - 0 (у 2011 році - 2);

багатодітних сімей –4 (у 2011 році – 3);

осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 2 (у 2011 році - 3).

Звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та Героїв України не надходили.

Протягом звітного періоду райдержадміністрацією вживалися заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та

своєчасного розгляду звернень громадян.

Із 224 звернень, які зареєстровані у райдержадміністрації, позитивно вирішено 35 ( що становить 16% ), надано роз'яснення на 184 звернень (82% від усіх звернень), знаходяться в розгляді – 5, відмовлено – 0.

Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації, були зареєстровані у відділі організаційної роботи апарату райдержадміністрації і подані на розгляд голові райдержадміністрації. Після чого ним були дані відповідні доручення по кожному зверненню щодо вжиття заходів по вирішенню проблем, порушених у зверненнях громадян.

Звернення, які не належать до компетенції райдержадміністрації, передаються на розгляд відповідних органів.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 31 грудня 2010 року № 758 – р «На забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109» затверджено графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації, передбачивши проведення особистого прийому громадян не рідше чотирьох раз на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів. Прийом громадян проводиться згідно з затвердженим графіком. Оновлений графік прийому громадян розміщено у вестибюлі райдержадміністрації, на офіційному веб-сайті Новомиргородської райдержадміністрації опубліковано у районній газеті «Новомиргородщина». Вказаним графіком передбачено здійснення прийому

громадян керівництвом райдержадміністрації з 9-ої до 12-ої години у прийомні дні. Створено умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними

можливостями. Виїзні прийоми проводяться відповідно до затвердженого графіка.
3

Для сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, утворено при райдержадміністрації районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян (далі – комісія) на чолі з головою райдержадміністрації.

Щомісяця проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється виїзна перевірка стану розгляду звернень громадян.
Протягом 2012 року не виявлено фактів порушення посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян».
29 лютого 2012 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2011 року", прийнято рішення колегії № 4.
Протягом 2012 року надано практичну допомогу та перевірено роботу із зверненнями громадян у Службі у справах дітей, відділ регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства, відділі Держкомзему у Новомиргородському районі, відділі освіти, фінансовому управлінні райдержадміністрації райдержадміністрації. За підсумками перевірок підготовлені відповідні довідки.
Відповідно до затвердженого графіка у 2012 році проведено стажування з працівниками, відповідальними за роботу із зверненнями громадян, Жовтневої, Кам’янської, Коробчинської, Мар’ївської, Пурпурівської, Йосипівської, Тишківської, Туріянської сільських рад та Капітанівської селищної ради, відділу освіти, відділі регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства, фінансового управління райдержадміністрації.
Відповідно до затвердженого графіка протягом поточного року перед головою райдержадміністрації прозвітували: Шпаківський, Мартоніський, Оситнянський, Пурпурівський та Коробчинський, Йосипівський, Оситнязький сільські голови, начальники відділу економіки та розвитку інфраструктури, регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства, відділу освіти, управління праці та соціального захисту населення, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, за результатами звітів дані протокольні доручення, вказано терміни інформування про вжиті заходи. Здійснюється контроль за виконанням зазначених доручень.

Робота із зверненнями громадян на території району щомісяця аналізується та узагальнюється відділом організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Кожного місяця до 2 числа, виконавчі комітети місцевих рад району надсилають до райдержадміністрації щомісячні звіти встановленої форми щодо

4
кількості звернень, які надійшли до відповідної місцевої ради за звітний період, щокварталу – узагальнюючі аналітичні довідки щодо звернень громадян та інформації про виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями. Щокварталу готуються аналітичні довідки, в яких аналізується стан надходжень звернень громадян до органів влади різного рівня та причини, що їх породжують. Результати аналізу враховуються у практичній роботі.
У районній газеті "Новомиргородщина" висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян матеріали з роз’ясненнями і консультаціями з найбільш актуальних питань, що хвилюють громадян (публікації від 13, 21, 28 січня, 4, 18, 25 лютого, 5, 10, 17, 31 березня, 7, 14, 21, 28 квітня, 12, 19, 26 травня, 2, 9, 16, 23 червня, 14, 21 липня, 11, 24 серпня, 01,08,15,22,29 вересня, 06, 13, 20, 25, 26 жовтня, 10, 17, 24 листопада, 01 та 22 грудня 2012 року).

В райдержадміністрації діє автоматизована програма «Звернення громадян».
Головний спеціаліст В.Кузовенко

відділу організаційної роботи

апарату райдержадміністрації

Схожі:

Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної...
У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості...
Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік
Згідно з функціональними повноваженнями керівник апарату районної державної адміністрації Футоран Н. К. відповідальна за роботу із...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Відповідно до рішення Новомиргородської районної ради від 12 вересня 2003 року №267 “Про затвердження Положення про Почесну грамоту...
Про стан реалізації чинного законодавства
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу кадрової роботи апарату Новомиргородської районної державної адміністрації...
Регламент Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської одласті
На виконання статті 45 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007...
Управління агропромислового розвитку Новомиргородської райдержадміністрації
Управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації,...
Про звернення громадян, що надійшли до Петрівської районної державної...

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗВІТ про виконання плану роботи Новомиргородської районної...
Про стан діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новомиргородського району
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Відповідно до статті 17 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою реалізації Програми економічного і соціального...
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Затвердити План дій районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з підготовки до паводків, пропуску льодоходу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка