УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я


Скачати 70.95 Kb.
НазваУКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Дата28.03.2013
Розмір70.95 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи


УКРАЇНА
Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ



Р І Ш Е Н Н Я
23 січня 2013 року № 1
Про підсумки роботи

із зверненнями громадян,

що надійшли до виконавчого комітету

Синельниківської міської ради

та від «Контакт-центру

«Гаряча лінія Олександра Вілкула»

в 2012 році
Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, виконком міської ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управляннях, відділах та службах міської ради здійснюється у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

Протягом 2012 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради розглянуто 536 звернень громадян, що на 299 звернень менше, ніж у 2011 році. З них письмових – 358 звернень. На особистих та виїзних прийомах побувало 178 мешканців міста.

З урахуванням колективних звернень /98/ загальна чисельність громадян, які звернулись до міськвиконкому, становить 851, що на 784 менше, ніж в минулому році.

Через вищі органи влади до міськвиконкому надійшло 134 звернення, що на 86 звернень більше в порівнянні з минулим роком. Найчастіше мешканці міста звертались з питань ремонту покрівель багатоповерхових будинків, поліпшення житлових умов, отримання матеріальної допомоги на лікування, благоустрою міста, тощо.

Кількість повторних звернень в 2012 році зменшилась і становить 19 проти 49 у 2011 році. Повторно звертались громадяни з питань ремонту покрівель багатоповерхових будинків, обрізки та вирубки дерев, підвищення тарифів на водопостачання, порушення будівельних та санітарних норм сусідами.

По 213 зверненнях громадян, які надійшли до виконкому міської ради, прийняті позитивні рішення, роз'яснення отримали 315 заявників, 8 звернень знаходяться в стадії розгляду.

Найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 206. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги надійшло 99 звернень, з них 36 – від дітей війни, від інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни та учасників бойових дій – 24, від інвалідів загального захворювання – 21, ветеранів праці – 10, одиноких матерів, матерів-героїнь та багатодітних сімей – 6, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2. Порівняно з минулим роком частка звернень від тих, хто має пільги, зменшилась на 24 звернення.

З питань соціального захисту надійшло 80 звернень. В них громадяни порушують питання надання матеріальної допомоги на лікування та поховання, перерахунку пенсії та оформлення державної та інших соціальних виплат.

Позитивно вирішуються питання стосовно надання матеріальної допомоги. 345 мешканців міста отримали матеріальну допомогу на суму 98032,88 тис. грн.

Приймаючи до уваги, що найчастіше мешканці звертаються з питань ремонту покрівель в багатоповерхових будинках /278/ міською радою в 2012 році було виділено 324,9 тис. грн. на капітальний ремонт покрівлі в 9 під'їздах житлових будинків.

В міському бюджеті на 2013 рік передбачено 250 тис. грн. на ремонт покрівель в багатоповерхових будинках.

Приймаючи до уваги значну кількість звернень з питань водопостачання в міському бюджеті на 2013 рік передбачено 310 тис. грн. на реконструкцію водопровідних мереж міста та на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення 255,7 тис. грн.

З метою виконання звернень стосовно вирубки та обрізки дерев та забезпечення належного санітарно - екологічного стану міста 100 дерев спилено та 20 обрізано.

З метою роз’яснення проблемних питань життєдіяльності міста та можливості їх вирішення заступниками міського голови та начальниками структурних підрозділів міської ради проводяться «гарячі» телефонні лінії, 2 „гарячі” лінії проведено міським головою.

Згідно з затвердженим графіком особистого прийому громадян міським головою проведено 20 особистих та 24 виїзних прийомів, на яких побувало 178 громадян.

Найбільш актуальними для мешканців міста були питання поліпшення житлових умов, проведення автономного опалення, ремонту покрівель багатоквартирних будинків, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги на лікування.

Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян двічі розглядались на засіданні виконавчого комітету міської ради. В січні 2012 року на засіданні виконкому підводились підсумки роботи із зверненнями громадян за 2011 рік та в липні 2012 року аналізувалась робота зі зверненнями громадян за перше півріччя 2012 року.

На належному рівні організована робота зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення міської ради, відділі освіти міської ради, відділі соціально-економічного розвитку міста. Працівниками цих підрозділів надаються змістовні відповіді, без порушень термінів розгляду.

Разом з тим мають місце факти неналежного ставлення до роботи зі зверненнями громадян.

Так, наприклад, Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради (Вісіч) порушуються встановлені терміни, надаються неповні відповіді (звернення гр. Заговори Т.О., гр. Чубур С.М. щодо обрізки та вирубки дерев).

В 2012 році в приміщені міської ради проводились особисті прийоми громадян народним депутатом України Самойленком Ю.П. та депутатом Дніпропетровської обласної ради Момотом О.І.

Щоденно здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.

В 2012 році до міськвиконкому надійшло 77 звернень з державної установи «Урядовий контактний центр». Громадяни звертались з питань надання житла, соціальних виплат, водо-, тепло-, електропостачання, ремонту покрівель, невиплати заробітної плати. Всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

Протягом 2012 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради отримано 76 звернень, які надійшли до контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула».

По 46 зверненнях надані роз’яснення з питань порядку отримання соціальних допомог, соціальних виплат пільговим категоріям громадян (багатодітним матерям, інвалідам загального захворювання), а також з умов встановлення газового обладнання, водозабезпечення, повірці приладів обліку, виплати заробітної плати тощо.

Позитивно вирішені питання, що порушувались у 18 зверненнях громадян. Так, наприклад, встановлено цілодобове патрулювання працівників міліції на станції Синельникове-2 (звернення гр. Сотнікової Л.І., вул. Ульянових, 19). Відремонтовано покрівлю в багатоповерховому будинку № 6 по вул. Ковпака (анонімне звернення) та по вул. Дзержинського (звернення гр. Голубченко В.І., вул. Дзержинського, 6/2), на що використано відповідно 83 тис. грн. та 21,8 тис.грн. з міського бюджету. Завершені роботи по ремонту покрівлі буд. 45 на вул. Леніна (звернення гр. Пупіної Н.П.. та гр. Рудь Г.Я. по вул. Леніна) вартістю 8,7 тис. грн.

Відкрита аптека на привокзальній площі станції Синельникове-2 (звернення гр. Журавель С.Б., вул. Московська, 57, гр. Ковальової І.О., вул. Весела, 55, гр. Сотнікової Л.І., вул. Ульянових,19).

За рахунок коштів, що передбачені в міському бюджеті на ремонт житлового фонду, буде виконано і ремонт покрівлі в будинку № 35 по вул. Миру (звернення гр. Таран Н.С.).

Кількість звернень, які не належать до компетенції Виконавчого комітету міської ради, становить 13. З розглянутих 63 звернень, що надійшли від «Контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула», «Картки оцінки якості розгляду звернення» з позитивним висновком були складені на 28 звернень. На 27 звернень картки якості складені комісійно. На 7 анонімних звернень та 1 пропозицію картки якості не складались.

Керуючись Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2012 рік прийняти до відома та направити відповідним установам та виконавчим органам міської ради для вжиття відповідних заходів щодо поліпшення цієї роботи.

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

- здійснювати контроль за роботою із зверненнями громадян;

- оперативно вирішувати питання, порушенні у первинних зверненнях громадян, своєчасно надавати кваліфіковані та обґрунтовані відповіді;

- дотримуватись затверджених графіків прийому громадян;

- забезпечити своєчасний розгляд звернень, що надходять до «Контакт- центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова»;

- використовувати всі наявні можливості для позитивного вирішення питань, що надходять до «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова».

3. Попередити начальника Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради Вісіча В.В. про персональну відповідальність за стан розгляду звернень. Вжити заходів з недопущення повторних звернень. Про результати розгляду повторних звернень громадян, що надійшли з «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» проінформувати виконавчий комітет міської ради до 01.02.2013.

4. Головному спеціалісту по зверненнях громадян Гунченко О.В. систематично аналізувати та узагальнювати роботу із зверненнями громадян з метою виявлення причин та недоліків, що породжують повторні звернення, а також звернення до органів влади вищого рівня.

5. Головним спеціалістам по зверненнях громадян міської ради – Гунченко О.В. та по внутрішній політиці – Ісаєвій С.О. забезпечити висвітлення роботи із зверненнями громадян в засобах масової інформації.

6. Першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Яковіну В.Б., заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Кучерук Т.Г., Шаркевичу Г.І., керуючій справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П. посилити контроль за виконанням доручень щодо звернень громадян, що надходять до «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова», забезпечувати обов’язкове надання обґрунтованих відповідей за підсумками розгляду таких звернень, заповнення карток оцінки якості розгляду звернення.

7. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на головного спеціаліста по зверненнях громадян міської ради Гунченко О.В., контроль – на керуючу справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П.

Міський голова Д.І.ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
У зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради розглянув вимоги, викладені в протесті Синельниківського міжрайонного прокурора...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Розглянувши заяву і документи, представлені на *, яка мешкає за адресою: *, виконавчий комітет Синельниківської міської ради встановив,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись статтею 34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, у зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет Синельниківської...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
«Про безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади гуртожитку на вул. Леніна,187», виконавчий комітет Синельниківської...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
У зв'язку з кадровими змінами та керуючись статтею 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Синельниківської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка