Управління соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації просить Вас розмістити на сайті райдержадміністрації інформацію про роботу


Скачати 140.6 Kb.
Назва Управління соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації просить Вас розмістити на сайті райдержадміністрації інформацію про роботу
Дата 19.04.2013
Розмір 140.6 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Керівнику апарату

Новомиргородської

райдержадміністрації

Барвінку В.С.
Управління соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації просить Вас розмістити на сайті райдержадміністрації інформацію про роботу управління:

На протязі 2012 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім”ям з дітьми” призначено та виплачено:


  • допомога у зв”язку з вагітністю та пологами – 232

  • допомога при народженні дитини – 350

  • допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 336

  • допомога на дітей , які перебувають під опікою та піклуванням - 61

  • допомога на дітей одиноким матерям – 98

  • державна тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 288

  • соціальна допомога на дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування –1

  • державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам – 99

  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім”ям – 431

  • допомога на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який потребує догляду – 48

  • субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг – 1521

  • субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива та оплату житлово – комунальних послуг – 1145

  • компенсація фізичним особам , які надають соціальні послуги – 54

  • державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам – 31

В січні місяці спеціалістами відділу грошових виплат та компенсацій проводився масовий прийом громадян на призначення субсидій на тверде, скраплений газ та ЖКП згідно графіків та по талонах.

У 2012 році за призначенням всіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій звернулося 4302 особи.

В січні місяці проведено масовий перерахунок розміру субсидій, виходячи із зменшених відсотків обов’язкової частки плати для сімей, у складі яких є неповнолітні діти або інваліди І-ІІ групи, і дохід яких на одну особу не досягає прожитковому мінімуму по 32 особових справах.

Проведено масовий перерахунок житлової субсидії у зв’язку із зміною тарифів на воду, водопостачання та послуги з вивезення сміття по 63 справам згідно рішення виконавчого комітету Ново миргородської міської ради з 01.01.2012 року.

На протязі березня місяця зроблені перерахунки по 1486 справах по фактичному використанню електроенергії за 2011 рік.

В березні місяці зроблені перерахунки згідно реєстру Маловисківського управління експлуатації газового господарства по нарахованій субсидії у зв’язку зі зміною тарифу за 2011 рік по 36 особових справах.

Проведена інвентаризація по 4073 особових справах.

У червні місяці 2012 року проведені перерахунки по 437 справах по фактичному використанню природного газу за 2011-2012 роки.

У липні місяці 2012 року відповідно до листа-завдання Міністерства соціальної політики України від 25.04.2012 року №467/5/75-12 та Закону України “Про внесення змін до Закону України « Про Державний бюджет України на 2012 рік” проведений масовий перерахунок державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям по 130 особових справах.

За 2012 року спеціалістами відділу надано консультацій по телефону “гаряча лінія” – 525 особам, всього надано консультацій за 2012 рік – 1876 особам.

Проведено 15 засідань комісії з питань призначення всіх видів державних соціальних допомог та пільг населенню району було розглянуто 205 справи, із них:

Субсидій –173

ДСД – 33

Пільги – 3

Інформація про стан виплати державних соціальних допомог за 2012 рік:


Вид допомоги

Кількість одержувачів станом на 01.01.13р

Нараховано за 12 місяців

2012р.
Грн.

Допомога у зв”язку з вагітністю та пологами

18

325829

Допомога при народженні дитини

633


9889721


Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

834

4732680

Допомога на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням

31

931031

Допомога на дітей одиноким матерям

558

2666269

Допомога при усиновленні дитини

2

22744

Всього сім»ям з дітьми

2076

18568274

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям

240

2638873

Допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

313

3654823

Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

123

681655

Допомога по догляду за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу

45

242925

Компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги

106

129645

Компенсація непрацюючій працездатній особі, яка здійснює догляд за престарілими

12

2269

ДСД особа, які не мають права на пенсію

51

492215

ДСД на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькпм-вихователям і прийомним батькам

5

313074

ВСЬОГО

2971

26723753












Відділ з праці та трудових відносин забезпечує реалізацію державної політики у сфері трудових відносин , оплати праці, зайнятості населення та альтернативної служби.

Протягом 2012 року здійснено 54 перевірки щодо вивчення стану дотримання законодавства про працю на підприємствах Новомиргородського району, в тому числі виявлення випадків “тіньової” зайнятості. За результатами вивчення складено довідки, в яких внесено пропозиції та рекомендації керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень. Матеріали перевірок по 41 підприємстві направлено до районної прокуратури, по 32 – до територіальної державної інспекції праці.

Робочою групою щодо легалізації заробітної плати та “тіньової” зайнятості населення району, до складу якої входять спеціалісти управління, проведено 272 перевірки . В результаті проведених обстежень виявлено 15 підприємців, які порушують законодавство про працю; кількість виявлених “тіньових” робочих місць становить 17 од. з яких легалізовано -14. Матеріали обстежень по 3 підприємствах направлено до районної прокуратури.

Щомісячно проводиться моніторинг про стан погашення заборгованості із заробітної плати за даними органів статистики та Пенсійного Фонду України.

Завдяки проведеним заходам заборгованість із заробітної плати на економічно-активних та економічно-неактивних підприємствах району станом на 1 січня 2012 року відсутня.

Дані щодо фонду оплати праці штатних працівників району , середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника та середньооблікової кількості штатних працівників за 2012 рік будуть оприлюднені обласним відділом статистики у Кіровоградській області після 20 лютого 2013 року, про що буде проінформовано додатково.

Протягом 2012 року проведено 24 засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасності виплати та погашення заборгованості із заробітної плати. На засідання комісій запрошувались арбітражні керуючі підприємств-банкрутів, на яких рахується заборгованість із заробітної плати, а також керівники підприємств, на яких заробітна плата виплачується менше мінімального законодавчо-встановленого розміру.

З метою виконання Програми зайнятості населення у Новомиргородському районі протягом 2012 року створено 722 нових робочих місць, що становить 126,7% від запланованого на 2012 рік (570р.м.).

Протягом 2012 року за сприянням державної служби зайнятості в районі на вільні та новостворені робочі місця працевлаштовано 1292 особи, в т.ч. 935 осіб з сільської місцевості. Виконання ПЗ на 2012 рік становить 103,4 %. На заброньовані місця працевлаштовано 35 осіб, в т.ч. 28 осіб із сільської місцевості. Завдання ПЗ виконано на 100%.

Рівень зареєстрованого безробіття на 1 січня 2013 року склав 7,39%, що на 1,12 % менше по відношенню до початку року. Рівень зареєстрованого безробіття станом на 01.01.2013 року зменшився по відношенню до початку року на 1,12%, і становить 7,39%.

За звітний період залучено до участі у громадських роботах 914 незайнятих громадян, виконання ПЗ на 2012 рік становить 107,5%. У 2012 році до участі у громадських роботах було залучено 908 незайнятих громадян.

Направлено на професійну підготовку та перепідготовку 392 особи, у 2012 році-351 особу.

Експерт з умов праці відділу трудових відносин здійснює роботу по забезпеченню об’єктивного проведення експертизи якості атестації робочих місць за умовами праці та відповідності їх нормативним актам про охорону праці, що проводиться на всіх підприємствах, незалежно від форм власності і господарювання.

Реалізовуючи завдання, які покладено на державну експертизу умов праці щодо здійснення контролю за забезпеченням державної політики про соціальні гарантії та соціальний захист у сфері праці, у минулому році здійснено 51 перевірку підприємств, установ та організацій району різних форм власності і господарювання, на яких загальна кількість робочих місць, що підлягають атестації-1337 р.м. Протягом 2012 року атестацію провели 24 суб’єкти господарської діяльності, кількість атестованих робочих місць – 1043 р.м. .

Спеціаліст з питань праці, цивільної оборони та альтернативної ( невійськової ) служби надавав консультативну допомогу підприємствам, установам та організаціях району по питанням дотримання законодавчих і нормативних актів з питань охорони праці, в межах своїх повноважень.

Підготовлено та проведено 3 засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення Новомиргородського району, на якому розглянуто 5 питань щодо безпечної життєдіяльності населення. Відповідно до Закону України “Про укладання колективних договорів та угод” та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 року № 225 “Про порядок реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів “ колективні договори реєструються відділом праці та соціально-трудових відносин УПСЗН.

Протягом 2012 року зареєстровано 52 колективних договорів, також проводилась робота з питань цивільного захисту та мобілізаційної підготовки. Розроблялись плани дій працівників з питань цивільної оборони на особливий період.
На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувають 8970 особ, з них: 1223- ветерана війни; реабілітовані -2ос., 2186-пенсіонерів за віком та ветеранів праці; 366-осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; жертви нацистських переслідувань – 4 ос., 739 – інвалідів та дітей-інвалідів; 29- ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ; інших пільгових категорій за соціальною ознакою 3495 пільговиків, 222 -багатодітних сімей, 704- діти багатодітних сімей. Зазначена чисельність громадян має понад 18 тис. статусів (посвідчень), тобто частина облікованих осіб має право на пільги згідно з декількома законами.

Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року №117 інформація, що міститься в ЄДАРП, підтримується в актуальному стані і використовується для перевірки відомостей, наданих підприємствами постачальниками послуг, та проведення з ними розрахунків за надані пільговикам послуги. Постійно вивіряється база на наявність двійників по параметрам збіжності.

Протягом 2012 рік року надано пільг на загальну суму 2759,0 тис.грн. Профінансовано 2659,8 тис. грн., в тому числі на погашення заборгованості минулих років спрямовано 163,1 тис. грн. , (90,5 % від фактично нарахованих пільг).

З початку року відшкодовано за пільгове перевезення окремих категорій громадян 408,3 тис.грн.;.

У 2012 році громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за рахунок коштів державного бюджету виплачено:

підвищеної стипендії та додаткові відпустки- на суму 16,4 тис. грн.;

компенсації сім’ям з дітьми на суму 39,1 тис.грн.;

компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування постраждалих громадян 1,2 кат на суму 332,3 тис. грн.

За рахунок коштів з обласного бюджету забезпечено 100 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ліками за безкоштовними рецептами лікарів на суму 24,7 тис. грн.

Компенсація на оздоровлення на суму 35,9 тис.грн.

Постійно звіряються розрахунки з аптекою “Ліки Кіровоградщини”

Постійно спеціалістами відділу приймається участь у засіданні комісії для визначення середньоденної кількості перевезених пасажирів.

Крім того щомісячно та щоквартально приймаються від організацій акти звірки, надаються звіти та інформації в головне та фінансове управління.

Постійно ведеться прийом громадян, надаються консультації пільговим категоріям населення.
Сектор по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці постійно проводить роботу, щодо вирішення проблем людей з обмеженими фізичними можливостями, а саме забезпечення встановлених чинним законодавством соціальних, економічних, правових і конституційних гарантій у сфері соціального захисту та реабілітації інвалідів .

На обліку в банку даних громадян з обмеженими фізичними можливостями знаходиться 2471 інвалідів різних категорій, з них інвалідів ВВв – 73, дітей інвалідів – 127, інвалідів з дитинства– 890, інвалідів загального захворювання - 1279, інвалідів трудового каліцтва та проф. захворювання – 96 чол .

До сектору в 2012 році надійшло 54 документи, з них на постійному контролі перебуває –16.
За 2012 рік сектором було виплачено :

  • компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів на суму 3,8 тис. грн. – 27 інвалідам ;

  • компенсації на транспортне обслуговування на загальну суму 6,3 тис. грн. – 30 інвалідам;

  • виплачено компенсації за невикористане санаторно – курортне лікування 17 інвалідам Великої Вітчизняної війни та інвалідам загального захворювання на загальну суму 4,4 тис. грн.


Виписано та видано:

  • 22 - посвідчення “Ветерана праці” та занесено їх в Єдиний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги;

  • 3 - посвідчення “ учасника ВВ ” ;

  • 8 - посвідчень – “члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни”;

  • 50 - посвідчень отримувачам державної соціальної допомоги по інвалідності;

  • 6 - посвідчень «інваліда війни».


Проводиться робота по забезпеченню інвалідів технічними засобами реабілітації відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.11.2008 року № 1015.

Так у 2012 році забезпечено

37 інвалідів – дорожними та кімнатними інвалідними візками, 17 – засобами, керованими однією рукою, 2 –спеціальними засобами для спілкування та обміну інформацією (спецтифломагнітолами), 5-засобами, керованими обома руками.

Також видано 112 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 63 направлення на забезпечення засобами для пересування- кріслами колясками.

На кожного інваліда заведені особові справи та їх дані внесені до Централізованого банку інвалідів , який діє в мережі Internet.

Проводиться робота по збору документів на інвалідів, індивідуальні програми реабілітації яких надійшли до управління соціального захисту населення з обл. МСЕК.

Станом на 01.01.2013 р. зібрано документи на 96 інвалідів, дані щодо виконання індивідуальних програм реабілітації інвалідів внесено до Централізованого банку інвалідів.

Видано 10 путівок на санаторно-курортне лікування ветерану війни, що надійшли з Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації. Придбано дві санаторно- курортні путівки із коштів субвенції державного бюджету на суму 10,2 тис.грн.

Проведено інвентаризацію транспортних справ інвалідів, які перебувають на черзі щодо забезпечення автомобілями безкоштовно та на пільгових умовах у головному управлінні праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.

За 2012 рік працівниками сектору з питань кадрової та юридичної роботи було вивчено та опрацьовано 12 законодавчих документів згідно плану роботи на 2012 р.( закони України, Укази та розпорядження Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, накази та розпорядження департаменту соціального захисту населення Кіровоградської ОДА, Кіровоградської облдержадміністрації, Новомиргородської райдержадміністрації), які постійно використовувались в роботі сектору.

Облікова штатна кількість працівників управління, згідно штатного розпису складає - 31 особу, з них 29 державних службовців.

За період 2012 року опрацьовано матеріали та відповідно ст.33 Закону України «Про державну службу» встановлено надбавку за вислугу років 4 державним службовцям. Підвищено 8 державним службовцям черговий ранг в межах відповідної категорії посад в установленому порядку та 2 державним службовцям присвоєно ранг, які вперше прийняті на державну службу.

Щодо плинності кадрів, то за період 2012 року вибуло 5 працівників, з них -2 за переведенням та призначено на посади 3 осіб, з них 1 особу з кадрового резерву та 1 особу за результатами конкурсу. 3 державних службовців пройшли стажування на посадах згідно кадрового резерву.

Сектором, на підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25 грудня 2008 року № 1141-р було складено план – графік підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій на 2012 рік. Протягом 2012 року кваліфікацію підвищили 12 державних службовців у Державному навчальному закладі «Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Кіровоградської облдержадміністрації», з них: 2 - за програмами тематичних семінарів, 10- за професійними програмами. 1 державним службовцем підвищено кваліфікацію шляхом прийняття участі у щорічному конкурсі «Кращий державний службовець».

За вказаний період всього підготовлено 174 проекти наказів начальника управління. З дотриманням порядку велась робота щодо записів в трудових книжках. Всі накази проведені по книгах реєстрації наказів. Відповідно до порядку ведення особових справ проведено роботу по обліку та веденню особових справ службовців та відповідно законів України «Про державну службу» та «Про боротьбу з корупцією» своєчасним поданням службовцями управління декларацій про доходи та майновий стан. Справи зареєстровані в книзі реєстрації особових справ відповідної форми.

Проведено роботу щодо щорічної оцінки за 2011 рік. За період 2012 рік опрацьовано та укладено 43 договори ( як з фізичними та і з юридичними особами). У секторі проведено роботу по формуванню особистих планів робіт на 2012 р. Підготовлено відповідні матеріали та прийнято участь в 4 судових засіданнях.

В управлінні сформовано кадровий резерв. Всього до кадрового резерву на посади 6-7 категорій управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації на 2012 рік зараховано 36 осіб, із них 29 жінок, що складає 80,5%.

Для профілактики проявів корупції в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації щорічно проводиться декларування доходів державних службовців. Сектором проводиться роз’яснювальна робота з державними службовцями щодо вимог до заповнення декларацій про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї родини та під розпис ознайомлюють кожного працівника з відповідальністю за невнесення або внесення державним службовцем неповних чи неправдивих відомостей у декларацію.

При прийнятті на державну службу кожен працівник знайомиться під розпис із попередженням про спеціальні обмеження, встановлені законами України щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.

Відповідно до Інструкції з діловодства виконувалась робота по реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції. За 2012 р. в управлінні всього зареєстровано 245 звернень громадян , з них: 143 письмових та 102 усних. Із загальної кількості звернень 82 вирішено позитивно та по 163 надано роз’яснення.

Надавалась роз’яснювальна робота громадянам, які звертались до управління , з питань законодавства в соціальній сфері, з питань надання безоплатних послуг на поховання інвалідів та учасників бойових дій Великої Вітчизняної війни надавалась методична допомога у формуванні відповідних документів.

Сформовано 33 картки в системі бази даних «Картка» та постійно триває робота по корегуванню даних в єдиній державній комп’ютерній системі “Кадри”.

Сектором державних соціальних інспекторів проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання 754 сім’ї, перевірено достовірність 1352 відомостей, наданих заявниками для призначення усіх видів соціальної допомоги (довідки про доходи, вартість платежів, тощо),в тому числі шляхом виходу за місцем роботи – 267.

Систематично спеціалістами управління соціального захисту проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення району, в тім числі через засоби масової інформації, районну газету «Новомиргородщина».

Начальник управління М.Гончаренко

Схожі:

Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення...
На протязі 9 місяців 2012 року управління праці та соціального захисту населення Ново миргородської райдержадміністраці здійснювали...
Управління праці та соціального захисту населення Любарської райдержадміністрації...
Управління праці та соціального захисту населення Любарської райдержадміністрації Житомирської області
Програми зайнятості населення Коломийського району на 2012-2014 роки
Управління праці та соціального захисту населення Коломийської райдержадміністрації
Про стан роботи в райдержадміністрації
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації Мельнікової І. В. колегія Новомиргородської...
ПРОГРАМА зайнятості населення Коломийського району на період до 2017 року
Любов Василівна – начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації
Чорнобильській трагедії 26 років
ЧАЕС відбувся мітинг з нагоди 26 річниці з дня катастрофи. Відкрив мітинг начальник управління праці та соціального захисту населення...
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Про затвердження структури апарату райдержадміністрації ”, від 25 червня 2005 року №533-р ” Про затвердження структури райдержадміністрації”...
Управління праці та соціального захисту населення Новомиргородської...

НАКАЗ
України «Про доступ до публічної інформації» в Глобинській райдержадміністрації та наказу начальника Головного управління праці та...
Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік
Згідно з функціональними повноваженнями керівник апарату районної державної адміністрації Футоран Н. К. відповідальна за роботу із...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка