Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2013 року


Скачати 54.14 Kb.
НазваПро стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2013 року
Дата05.05.2013
Розмір54.14 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи


Про стан роботи із зверненнями громадян

за І квартал 2013 року
Протягом І кварталу 2013 року до районної державної адміністрації надійшло





2013

2012

+/-

Всього

110

104

+6

письмові

45

24

+21

особистий прийом

21

13

+8

виїзний прийом

6

9

- 3

з гарячої лінії голови ОДА

31

52

-21

з урядової гарячої лінії

7

6

+1


Станом на 1 квітня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень, 2 – анонімних.

Найбільше звернень надійшло з питань:

аграрної політики і земельних відносин (20),

а саме:

- виділення земельних ділянок;

- видача майнових паїв в натурі;

- неправомірні дії керівників, зловживання в АПК;
комунального господарства (16),

а саме:

- плата за житло та комунальні послуги;

- експлуатація та ремонт житла;

- водопостачання;

- електропостачання;

- санітарний стан, благоустрій населених пунктів;

- будівництво та ремонт доріг;
соціального захисту (11);

житлової політики (2);

праці і заробітної плати (5);

сім’ї, молоді (13);

іншого (17).
Від найменш соціально-захищених громадян, звернення від яких розглядаються невідкладно і в першу чергу, впродовж січня-березня 2013 року надійшло 44 звернення:

пенсіонерів, ветеранів праці та інвалідів – 36;

учасників війни та бойових дій, діти війни – 1;

багатодітних сімей, одиноких матерів – 5;

учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2.

Найбільше звернень надійшло з території Петрівської (28 звернення), Балахівської (10 звернень) селищних, Ганнівської (7 звернень), Луганської (6 звернень) сільських рад.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації, проводиться відповідно до графіку, затвердженого в новій редакції розпорядженням голови районної державної адміністрації від 18 січня 2013 року № 14-р. Протягом звітного періоду на особистий прийом звернулося 21 громадянин.

Затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації в сільських та селищних радах, згідно з яким передбачено, відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, здійснення виїзного прийому громадян двічі на місяць. Протягом січня-березня 2013 року на виїзних прийомах у керівництва районної державної адміністрації побувало 6 громадян.

Затверджено графік проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у 2013 році, яким, відповідно вищезазначеного Указу, передбачено проведення засідань комісій не рідше одного разу на місяць. За звітний період проведено 3 засідання.

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» та вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 протягом січня-березня 2013 року в районній державній адміністрації працювали:

для проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення, щоденно, крім суботи та неділі, з 8 до 17 години за телефоном 9-63-01 – телефон довіри;

за визначеними днями з дев’ятої години ранку до одинадцятої години дня за участю керівництва райдержадміністрації – гаряча телефонна лінія.

З метою детального, обґрунтованого роз’яснення найбільш проблемних питань впродовж звітного періоду працювала пряма лінія, в роботі якої прийняли участь три керівники установи.

З метою реалізації додаткових заходів, спрямованих на підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод громадян щоп’ятниці з 9 до 13 години працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги у Петрівському районному управлінні юстиції. Протягом січня-березня 2013 року до правової приймальні за юридичною консультацією звернулося 26 громадян.

Також з метою створення належних умов для набуття малозабезпеченими громадянами обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту прав і свобод, відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” першої та третьої п’ятниці кожного місяця з 9.00 год. до 13.00 год. у Петрівській центральній районній бібліотеці за участю фахівців у відповідній сфері діяльності працює районна громадська правова приймальна по прийому громадян; надання консультацій і роз’яснень з правових питань. У січні-березні 2013 року до приймальні звернулося 5 громадян.

Двічі на рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Тридцятого січня 2013 року відбулося засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглядалось питання «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та сільських, селищних рад протягом 2012 року». За підсумками колегії видане розпорядження голови райдержадміністрації від 31 січня 2013 року № 30-р.

Щокварталу стан роботи із зверненнями громадян аналізується та висвітлюється в районній газеті «Трудова слава» (№ 6 від 23 січня 2013 року «Про стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік»)та розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Також у засобах масової інформації та на спеціалізованих сторінках веб-сайту періодично публікуються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях (№7 від 26 січня 2013 року «Новий Закон України «Про зайнятість населення» набрав чинності»; №8 від 30 січня 2013 року «Право на звернення»; №9 від 02 лютого 2013 року «За самовіддану працю – пристойну заробітну плату, захищену законом»; №10 від 06 лютого 2013 року «Прийомна сім’я – шанс дитини на нове життя»; №16 від 27 лютого 2013 року «Батьки та діти. Поради як уникнути конфлікту»; №21 від 16 березня 2013 року «Комфортні умови для дошкільника сьогодні – запорука успішної дорослої людини в майбутньому»; №22 від 20 березня 2013 року «Державна підтримка галузі тваринництва на 2013 рік»; №24 від 27 березня 2013 року «Нові правила реєстрації земельних ділянок та функціонування Національної кадастрової системи»).

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими та селищними головами на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», запроваджено постійний та дієвий контроль за організацією роботи із зверненнями громадян з метою остаточного вирішення проблем, які порушують громадяни, усунення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму, усунення причин, що породжують повторні звернення громадян, недопущення надання неповних, неконкретних, неточних відповідей, а також - у разі прийняття рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні) доводити його до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови та роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.



Схожі:

Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Станом на 1 липня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 12 колективних звернень, 2 – анонімних
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, виконком міської ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управляннях,...
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2008 року
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу звернень та контролю документообігу П. В. Тимочка про підсумки роботи із...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян за 2010 рік та перше півріччя 2011 року розглянуті виконавчим комітетом відповідно...
ІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Спрямована вона на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07. 02. 2008 №109 «Про першочергові...
ПЛАН роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради на ІI квартал 2012 року
Про погодження звіту про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2011-2013 роки за І квартал 2012...
Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік
Згідно з функціональними повноваженнями керівник апарату районної державної адміністрації Футоран Н. К. відповідальна за роботу із...
РІШЕННЯ розширеного засідання колегії Головного управління юстиції у Волинській області
Головного управління юстиції у Волинській області Сиротенка О. Г. про стан роботи зі зверненнями громадян та народних депутатів України...
ІНФОРМАЦІЯ про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень...
Головним управлінням юстиції у Волинській області узагальнено аналітичні звіти районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції,...
РІШЕННЯ розширеного засідання колегії Головного управління юстиції у Волинській області
Головного управління юстиції у Волинській області Філіпчук В. В. про стан роботи зі зверненнями громадян та народних депутатів України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка