|
Скачати 85.2 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради „ Про впорядкування реалізації та споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів на території м. Кременчука ”
шляхом регулювання Економічна привабливість виробництва і продажу слабоалкогольних напоїв та умови жорсткої конкуренції примушують виробників проводити наступальну маркетингову політику, використовувати різноманітні, витончені форми залучення найширших верств населення до споживання своєї продукції. Одною із причин масового поширення розповсюдження вживання пива серед дітей, підлітків, молоді більшість учених усього світу вважають масовану, наступальну рекламу пива, яка робить вживання пива соціально прийнятним і навіть схвалюваним. Питні звичаї і «привабливі» властивості слабоалкогольних напоїв нав'язуються не тільки рекламними роликами на телебаченні, їх пропаганда йде в художніх фільмах, різних телепередачах, у пресі, на рекламних щитах та інше. Занепокоєність підвищенням в останні роки споживання молоддю слабоалкогольних напоїв висловлюють не тільки громадські організації, а й науковці, медики, соціологи. Дорослі й підлітки п'ють його по дорозі додому, на вулиці, «для підтримки розмови» під час зустрічі, під час перегляду телевізійних передач, у тому числі спортивних. Науково доведено, що алкогольна залежність настає не тільки при регулярному вживанні міцних спиртних напоїв. Систематичне вживання пива може викликати алкоголізм так само як вино, горілка та коньяк. Пивний алкоголізм розвивається за законами звичайного алкоголізму. Доведено, що найбільша небезпечність виникнення залежності з вживання алкоголю є у молодих людей віком до 18-20 років тому, що в період інтенсивного зростання клітин мозку та інших органів, вони найбільш чутливі до шкідливих впливів. Серед тих, хто звертається по допомогу до наркологів, приблизно 15-20% хворіють пивним алкоголізмом. Пивний алкоголізм особливо розповсюджений серед молодих людей. Так, за останні 7 років значно зросла кількість хворих на алкоголізм у віці до 25 років. Похідною складовою вживанню алкоголю є тютюнопаління. Коротка і сумна статистика спеціалістів охорони здоров’я - в Україні 120 тисяч осіб щороку помирає від проблем зі здоров’ям, що прямо пов’язані з тютюнопалінням. Виправити ситуацію можна лише застосовуючи законодавчий тиск і зрівнявши у правах алкоголь, пиво і так звані слабоалкогольні напої. 11 лютого 2010 року набрав чинності закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв», яким істотно посилюється міра покарання за порушення вимог щодо обмеження продажу та споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів. За це віднині передбачено штраф у розмірі 6800 грн., тоді як раніше було 1700 грн. Встановлено відповідальність за необладнання спеціально відведених для куріння місць та нерозміщення наочної інформації – 3400 грн. Також законом вводиться норма, згідно з якою на час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити продаж пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та куріння.
Основною метою розробки проекту є:
визначених цілей Перша альтернатива – не приймати дане рішення, така альтернатива є неприйнятною у зв’язку з необхідністю виконання вимог чинного законодавства щодо обмеження (заборони) реалізації та вживання пива, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів у визначених місцях на території міста, а також дана альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація, що склалася на сьогоднішній день з вищевикладених причин потребує негайного врегулювання. Друга альтернатива – прийняття рішення міської ради забезпечить виконання вимог законодавства, чим позитивно вплине на стримування та поступове викорінення негативних процесів у суспільстві, пов’язаних з вживанням алкогольних напоїв, пива, слабоалкогольних напоїв та тютюнопаління. 4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми Дане рішення Кременчуцької міської ради забезпечить встановлення конкретних умов та заходів щодо виконання вимог законодавства загальнодержавного рівня в місті, моніторинг та аналіз ситуації дозволить визначити рівень впливу на неї. Спільними заходами міської влади та державних контролюючих органів міста ставиться мета стримати негативні суспільні процеси, особливо серед молодого покоління мешканців міста. Заходи, що впроваджуються даним рішенням:
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Впровадження та здійснення заходів з відстеження дії регуляторного акту покладене на управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконкому міської ради. Запропонований проект рішення відповідає вимогам законодавства щодо обмеження реалізації та споживання пива, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів у визначених місцях на території міста Кременчука.
Аналіз вигод та витрат
7. Обґрунтування строку чинності рішення. Строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючої правової бази вищого рівня та може бути переглянутий чи скасований при її зміні. 8. Показники результативності регуляторного акту.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту Відстеження результативності покладається на управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконкому за даними територіальних контролюючих служб, та єдиного державного електронного реєстру з видачі документів дозвільного характеру Єдиного дозвільного офісу. Базове відстеження результативності акта проводиться до набрання чинності регуляторним актом, але не пізніше 10 днів з дня прийняття рішення міською радою. Повторне відстеження результативності акта буде проведено через рік після набрання ним чинності. Періодичне відстеження результативності акту проводитиметься через три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження в разі, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до зазначеного періоду. Заступник міського голови О.І. Биков |
«Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних,... Авне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (щодо обмеження... |
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Визнати не відповідними для продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів |
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА На час проведення масових заходів, визначених рішенням Синельниківської міської ради або її виконавчим органом, рішенням міського... |
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА На час проведення масових заходів, визначених рішенням Нікопольської міської ради або розпорядженням виконавчого органу Нікопольської... |
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА На час проведення масових заходів, визначених рішенням Нікопольської міської ради або розпорядженням виконавчого органу Нікопольської... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Кременчука |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про... «Про створення територіального кадастру м. Кременчука», виконавчим комітетом міської ради, було прийнято багато рішень, що стосуються... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання... |