«Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів»


Скачати 68.72 Kb.
Назва «Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів»
Дата 18.03.2013
Розмір 68.72 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
АНАЛІЗ

регуляторного впливу проекту рішення Нікопольської міської ради

«Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати

Проблема полягає в тому, що на теперішній час суб’єкти господарювання не зважаючи на обмеження споживання і продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів згідно статті № 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (щодо обмеження споживання і продажу слабоалкогольних напоїв) продовжують продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів в місцях масового відпочинку громадян, недозволених місцях.

Правилами роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.1996р. № 854 та Правилами роздрібної торгівлі тютюновими виробами, затвердженими наказом міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 24.07.2002 №218 передбачено визначення органами місцевого самоврядування місць щодо заборони продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Для врегулювання зазначеного питання запропоновано прийняття рішення Нікопольської міської ради «Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів »

2. Цілі державного регулювання
Ціль прийняття даного регуляторного акта безпосередньо пов'язана з вирішенням проблеми, про яку ведеться в попередньому розділі. Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми як у цілому, так і її окремих складових.

Основними цілями, прийняття цього регуляторного акта є:

  • запобігання порушенням громадського порядку;

- посилення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів;

  • захист населення від шкідливого впливу шуму;

- попередження та зменшення вживання і шкідливого впливу на здоров’я населення міста;

- зменшення кількості скарг від населення на діяльність суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів.

3.Альтернативні способи досягнення встановлених цілей

Таблиця аналізу прийнятних альтернатив

Перелік прийнятних альтернатив

Переваги

Недоліки

Відмова від прийняття запропонованого акта

  -

залишить не вирішеними інтереси територіальної громади;


Прийняття регуляторного акта

зменшення вживання і шкідливого впливу на здоров’я населення;

запобігання порушень громадського порядку.

  -

Прийняття регуляторного акта на вищому законодавчому рівні

Встановлення рівних умов для суб’єктів господарювання


-

4.Опис механізмів та заходів, які пропонуються для розв’язання визначеної проблеми

Проектом цього регуляторного акта передбачено:

1. Визнати не відповідними для продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів:

- торговельні приміщення площею менш як 20 кв.метрів, ( крім тютюнових виробів) та літні майданчики;

- місця масового відпочинку громадян ( парки, сквери, бази відпочинку, пляжі), крім стаціонарних об'єктів;

- приміщення та території дошкільних, навчальних закладів та закладів охорони здоров’я;

- зупинки громадського транспорту.

2. Заборонити продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на час проведення масових заходів, суб’єктам господарювання всіх форм власності, визначених рішенням виконавчого комітету Нікопольської міської ради.

3. Заборонити продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання в магазинах (крім відділів, що мають статус підприємств ресторанного господарства).

4. Заборонити продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольного) в нічний час з 22.00 до 8.00 години в підприємствах торгівлі (крім закладів ресторанного господарства).
Реалізація регуляторного акта забезпечить:

- запобігання порушенням громадського порядку;

- посилення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів;

- попередження та зменшення вживання і шкідливого впливу на здоров’я населення міста;

- зменшення кількості скарг від населення на діяльність суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів.

5.Обгрунтовання можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

Досягнення встановлених цілей, у разі прийняття запропонованого регуляторного акта, можливо через обґрунтовану мотивацію суб’єктів господарювання виконувати встановлені вимоги.

Можливість досягнення цілей, передбачених у цьому АРВ, в разі прийняття зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою в зв’язку з тим, що метою проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем.

Таким чином, поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими витратами для суб’єктів господарювання. Досягнення встановлених цілей шляхом виконання регуляторного акта приносить вигоди без залучення додаткових коштів, як з боку суб’єктів господарювання, так і міського бюджету.

Також, слід зазначити, що в даному випадку, має місто ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного акта, як, зокрема: зміни діючого законодавства, що може привести до недоцільності в подальшому застосуванні прийнятого регуляторного акта або зміни його суті чи окремих положень.

6. Очікувані результати.

Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта припускає наведення аналізу вигод та витрат, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється дія цього акта.

Таблиця вигід витрат

СФЕРА ВПЛИВУ

ВИГОДИ

ВИТРАТИ

ДЕРЖАВА

попередження та зменшення вживання і шкідливого впливу на здоров’я населення


Витрати пов’язані з оприлюдненням регуляторного акта

СУБ’ЄКТИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Створення здорового конкурентного середовища




ГРОМАДЯНИ

зменшення вживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів і шкідливого впливу на здоров’я населення




Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян та органів місцевого самоврядування, які мають різний характер і соціальний ефект.

7. Термін дії регуляторного акту.

Даний проект рішення Нікопольської міської ради ««Про визначення місць щодо заборони продажу в м. Нікополі пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів» є загальнообов’язковим до застосування на території міста та може бути використаний протягом 5 років.

8. Показники результативності регуляторного акта.

з/п

Показник

Роки дії регуляторного акта

2012

2013

2014

2015

2015

 1

Кількість отриманих ліцензій на право реалізації алкогольних напоїв на території міста

223







 

 

2

Кількість отриманих ліцензій на право реалізації тютюнових виробів на території міста

96













 3

Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб на яких поширюватиметься дія акта

298







 

 

 4

Кількість скарг на роботу об’єктів торгівлі, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв та тютюнових виробів

12

 

 

 

 


9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження

результативності регуляторного акта
Базове відстеження – до набрання чинності РА

Повторне – відстеження результативності буде здійснено через рік після набрання чинності цим регуляторним актом.

Періодичне – один раз на три роки з дня набрання чинності, де будуть відображені показники за період з моменту закінчення проведення базового, повторного відстеження результативності акта.

Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом.

У рамках статистичного методу відстеження буде проведено аналіз статистичної інформації.
Начальник управління економічної політики О.Ю.Дубравіна

Схожі:

НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Визнати не відповідними для продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради „ Про...
Про впорядкування реалізації та споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
На час проведення масових заходів, визначених рішенням Синельниківської міської ради або її виконавчим органом, рішенням міського...
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
На час проведення масових заходів, визначених рішенням Нікопольської міської ради або розпорядженням виконавчого органу Нікопольської...
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
На час проведення масових заходів, визначених рішенням Нікопольської міської ради або розпорядженням виконавчого органу Нікопольської...
„Каталог послуг”
До платних послуг увійшли послуги, пов’язані з ліцензуванням виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових...
Передвиборна програма кандидата у народні депутати України в одномандатному...
На перехідному етапі продаж алкогольних (у т ч пива) і тютюнових виробів буде винесено за межі населених пунктів у спеціально відведені...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Регіональні управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС України...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Регіональні управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка