|
Скачати 23.06 Kb.
|
Методичні матеріали до уроку з теми: Щедра осінь Слово вчителя Восени люди збирають врожай не тільки на полях, садках, городах, а і на баштанах, де вирощують кавуни та дині. Порівняй! Зверніть увагу на форму та колір кавуна та дині. Порівняйте їх. (Кавун круглий, а диня продовгувата. Кавун зелений із темними смугами, а диня жовто-коричнева). Відгадай! Я жовтію в літню днину Гарбузова господиня. (яниД) Хоч зелений я на вроду, Замінити можу воду. Червоні скибки відрізай, Кісточки лиш викидай. (нуваК) Примостився на баштані В посмугованій піжамі. Вигріває круглі боки, Що смачним налиті соком. (новак) Слово вчителя На баштані часто підживлюються лелеки (бусли). Лелека в українців – святий птах, який, за повір’ям, має риси і звички, що притаманні людям. В народному уявленні він є символом праці і відданості. Де він покладе своє кубло, тій хаті буде щастити, а якщо його образити, він і хату може спалити. В Україні птахів і звірів не називали людськими іменами. Однак, для лелек робили виняток: "Антоне, принеси тепло". Лелеки розуміють людську мову, як і люди, шукають собі пару, турбуються про дітей і через ревнощі можуть покінчити життя самогубством. Якось люди недобре пожартували і підмінили яйце лелеки качиним. Лелека-мати вигрівала яйця, а батько носив їжу. Коли на світ з’явилися пташенята, разом з малим лелекою в гнізді вилупилось і каченя. Побачивши його, лелека високо злетів у небо і каменем упав на гніздо. Мертвими на землю впали пташенята і лелека-мати. А садиба того господаря незабаром пішла з димом. Як і людина, лелека може плакати: “Бузьок може нудитися за хижею, в якій жив, ще як був чоловіком, - розповідається в одній легенді. – То він гніздо і в’є на дахах і живе коло людей. Ми часто можемо бачити, як він журиться. Стоїть годинами на одному місці з опущеним дзьобом – плаче й думає про своє людське життя”. Лелека сумує, коли бачить свари поміж людьми: “стане нерухомо на одній нозі і плаче гірко... А як бачить добро між людьми, то калатає своїм дзьобом. То він так радіє”. Лелеки з давніх часів перебувають під охороною українців. Їх вважали провісниками весни, птахами Сонця. Птах великий і красивий, Чорний або сніжно-білий, Гострий дзьоб, тоненькі ноги, Вернувсь з далекої дороги. (акелеЛ) Практична робота Під час збирання врожаю на городі, на полі, на баштані лелека знову поруч людей. Йому там є чим підживитися, щоб набратися сили перед відльотом у вирій. Намалюйте лелеку, який походжає на баштані, ніби контролює роботу людей. Методичний коментар Малюнок краще робити на кольоровому папері. Казковий лелека може бути не лише білим, а й рожевим, жовтим, голубим. Добираючи колір, співставляйте його з фоном паперу, щоб лелека добре виділявся на ньому. Для цього прикладіть до фонової основи клаптики паперу різних відтінків і поспостерігайте, які з них найбільше підходять. Таким чином діти одержать поняття про кольоротональний контраст. |
Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, таблиці. Хід... Слово вчителя. На попередніх уроках ви опрацювали матеріал, який стосується теми «Складне речення». Сьогодні на уроці ми поглибимо... |
Урок на тему: Світовий океан та його частини Мотивація ( вступне слово вчителя, об’ява теми та мети уроку, епіграф, план уроку, проблемне питання – слайди №1,2,3) |
Уроку з теми: Диво – птиця Слово вчителя Ви вже не раз малювали птахів і пам’ятаєте, з яких частин складається їх тіло. Перевірте себе, заповнивши ребус |
Уроку з теми: Писанка Слово вчителя З приходом весни розквітає природа, воскресає життя. Надходять Великодні свята і беруться українці за давнє мистецтво розписування... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 6 ий клас Методи та прийоми: слово учня, вступне слово вчителя, коментоване письмо, «Лінгвістичний футбол», попереджальний диктант, вправа... |
Уроку з теми: Пори року Слово вчителя Різні пори року мають свій колір. Колір є одним із засобів передачі настрою художника і характеру того, що він малює |
Уроку з теми: Хитра пляма Слово вчителя Пригадайте казку про Буратіно. Коли він потрапив до Мальвіни, дівчинка почала навчати дерев’яного хлопчика писати чорнилом. Але швидкий... |
Методичний аспект діяльності вчителя й учнів на уроці Повідомлення теми, обгрунтування мети і завдань уроку, визначення структури уроку |
Уроку математики на тему Звертаю увагу учнів на ключове слово, яке стоїть в епіграфі – піраміда, що відноситься до теми і мети уроку. Здійснюємо аналіз вислову... |
УРОК ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ Тема уроку Слово вчителя Тема, над якою ми сьогодні будемо працювати на уроці звучить так «Проблема морального вибору людини та розуміння нею... |