Методичний аспект діяльності вчителя й учнів на уроці


Скачати 41.64 Kb.
Назва Методичний аспект діяльності вчителя й учнів на уроці
Дата 16.06.2013
Розмір 41.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Методичний аспект діяльності вчителя й учнів на уроці

Клас___________________________________Дата__________________________________

Учитель____________________________________________Предмет___________________

Тема уроку ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Мета уроку____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Мета відвідування_____________________________________________________________

Присутні вчителі_____________________________________________________________

Навчально – виховна діяльність учителя




1.

Початок уроку


________________________________________________________

2.

Мотивація навчальної діяльності

________________________________________________________


3.

Повторення: перевірка рівня

навчальних досягнень, фронтальне, індивідуальне, бліц – опитування

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



4.

Повідомлення теми, обгрунтування мети і завдань уроку, визначення структури уроку

________________________________________________________________________________________________________________


5.

Теоретичний рівень викладання – відповідність програмі та меті уроку:

- науковість, доступність;-виділення головного;-практична спрямованість;

-узагальнення і систематизація;

-міжпредметні зв’язки; -виховний потенціал.

________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________


6.

Хід уроку


________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________


7

Інформаційна насиченість уроку( ТЗН, наочність, різнорівневі дидактичні матеріали)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


8.

Методи навчання:

  • традиційні;

  • інноваційні.

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________


9

Диференційований підхід.




10

Використання методики особистісно орієнтованого уроку.

________________________________________________________


11

Самостійна робота на уроці ( на яких етапах, доцільність).

________________________________________________________


12

Закріплення теми ( відпрацювання знань, осмислення змісту, творче, практичне використання знань).

________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________


13

Оцінювання учнів ( мотивація , об’єктивність)


________________________________________________________


14

Методика визначення домашнього завдання.

________________________________________________________

________________________________________________________


15

Педагогічний такт, мова, емоційність..

________________________________________________________


16.

Використання часу, темп уроку

________________________________________________________


Навчально – пізнавальна діяльність учнів




1.

Підготовка до уроку, підручник, зошити, приладдя.

________________________________________________________


2.

Рівень інтересу до теми.

________________________________________________________


3.

Активність учнів на різних етапах уроку:

  • початок уроку;

  • середина уроку;

  • закінчення уроку.

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

4.

Увага учнів.

_______________________________________________________


5..

Уміння самостійно працювати з підручником, картами, посібником.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­



6.

Рівень креативності в пізнавальній діяльності учнів.

________________________________________________________


7.

Розвиток мови, мовлення, володіння термінологією.

________________________________________________________


8.

Сприймання й усвідомлення практичного матеріалу.

________________________________________________________

________________________________________________________


Висновки щодо уроку _________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Недоліки уроку______________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Рекомендації _________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________Перевіряючий________________________________________________________________

Учитель___________________________________________________________________

Матеріали підготувала Бутко В.В., заступник директора Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки

Схожі:

Організація   групової форми   роботи   на   уроці   іноземної мови
Одна  з найважливіших задач, що стоять перед вчителем англійської  мови у сучасній школі - навчання іншомовного спілкування та забезпечення максимальної...
Завдання асоціативного характеру як спосіб розвитку творчої діяльності...
Завдання асоціативного характеру як спосіб розвитку творчої діяльності учня на уроці української літератури
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учні уважно слухають вчителя і аналізують запропоновані ним проблеми Вчитель пропонує учням ряд проблем, орієнтовний перелік об'єктів...
УРОК 9 Тема. Відсоткові розрахунки. Самостійна робота
Мета: показати застосування набутих знань у практичній діяльності; сприяти розвитку самостійної діяльності учнів на уроці
ЕЛЕКТРОННЕ ВЧИТЕЛЬСЬКЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні форми оцінювання...
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення...
Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні...
Д. І. Музика Методичний кабінет
Методичний коментар до організації роботи вчителя фізичного виховання, проведення заходів з техніки безпеки та ефективності уроків...
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення...
Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні...
Психологічний супровід діяльності молодого вчителя
Вчитель – учень”, “Вчитель очима учнів та батьків”, “Основні показники діяльності педагога”; працювати, в разі потреби, над підвищенням...
«Творчість вчителя основа його педагогічної майстерності»
Проблема: «Удосконалення навчально-пізнавальних інтересів учнів початкових класів через творчий розвиток вчителя та учня»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка