|
Скачати 25.36 Kb.
|
Методичні матеріали до уроку з теми: Хитра пляма Слово вчителя Пригадайте казку про Буратіно. Коли він потрапив до Мальвіни, дівчинка почала навчати дерев’яного хлопчика писати чорнилом. Але швидкий Буратіно встромив свого цікавого носа в чорнильницю і велика чорна пляма ляпнула прямо на білий папір. Хлопчик злякався і почав дмухати на пляму, щоб прогнати її швидше. Але вона все більше розповзалася по листку. Раптом Буратіно помітив, що пляма стала схожою на паличку, потім на дерево. А коли хлопчик дмухнув найсильніше, стала «страховищем»! А з вами бувало таке: ви дивитесь на безформну пляму і раптом розумієте, що вона схожа на жабу чи оленя, що біжить, або на смішного чоловічка. Навіть дивно, що хвилину тому ви не помічали цього. Це на допомогу прийшла ваша уява, викликала з пам’яті характерні риси жаби чи оленя. Уява - дуже добрий помічник, і художнику без неї ніяк не обійтися. Уяву потрібно тренувати. Практична робота Пропонуємо кілька способів утворення плям. Спосіб 1 Покласти аркуш паперу на підлогу і крапати на нього фарбою, струшуючи пензлик. Спосіб 2 Налити трохи фарби на аркуш паперу і дмухати на пляму через соломинку. Спосіб 3 Зробити в кришці пластикової пляшки дірочку. Налити у пляшку фарби. Цівкою, що виливається, проводити різноманітні лінії. Спосіб 4 Налити фарбу на аркуш паперу і скласти його навпіл. Розгладити поверхню рукою. Малюнки домальовувати тушшю або фломастерами. Спосіб 5 Змастити водою аркуш паперу. Накрапати на нього кольорові плями. Уважно розглянути, на що схожі утворені з’єднання плям. Практична робота Ви вже маєте уявлення про можливості плями , а тепер спробуйте у техніці «плямографія» намалювати сімейство медуз. Дотримуйтесь такої послідовності: 1. Для роботи потрібні: папір, гуаш, піпетка, трубочка для коктейлю.
частину – жовто-коричневим – це морське дно.
велику краплю на аркуш.
медузи.
утворяться довгі ніжки медузи. Так само намалюйте і інших членів сім’ї медуз.
Методичний коментар Малювати у техніці плямографія можна і на вологому папері. Це можуть бути пухнасті звірята: ведмедик, зайчик, котик, песик. Підсумок за темою
(Архітектура, скульптура, Графіка, живопис, декоративно-прикладне мистецтво).
|
Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, таблиці. Хід... Слово вчителя. На попередніх уроках ви опрацювали матеріал, який стосується теми «Складне речення». Сьогодні на уроці ми поглибимо... |
Урок на тему: Світовий океан та його частини Мотивація ( вступне слово вчителя, об’ява теми та мети уроку, епіграф, план уроку, проблемне питання – слайди №1,2,3) |
Уроку з теми: Щедра осінь Слово вчителя Восени люди збирають врожай не тільки на полях, садках, городах, а і на баштанах, де вирощують кавуни та дині |
Уроку з теми: Писанка Слово вчителя З приходом весни розквітає природа, воскресає життя. Надходять Великодні свята і беруться українці за давнє мистецтво розписування... |
Уроку з теми: Диво – птиця Слово вчителя Ви вже не раз малювали птахів і пам’ятаєте, з яких частин складається їх тіло. Перевірте себе, заповнивши ребус |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 6 ий клас Методи та прийоми: слово учня, вступне слово вчителя, коментоване письмо, «Лінгвістичний футбол», попереджальний диктант, вправа... |
Уроку з теми: Пори року Слово вчителя Різні пори року мають свій колір. Колір є одним із засобів передачі настрою художника і характеру того, що він малює |
Методичний аспект діяльності вчителя й учнів на уроці Повідомлення теми, обгрунтування мети і завдань уроку, визначення структури уроку |
Уроку математики на тему Звертаю увагу учнів на ключове слово, яке стоїть в епіграфі – піраміда, що відноситься до теми і мети уроку. Здійснюємо аналіз вислову... |
УРОК ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ Тема уроку Слово вчителя Тема, над якою ми сьогодні будемо працювати на уроці звучить так «Проблема морального вибору людини та розуміння нею... |