|
Скачати 6.89 Kb.
|
ТЕМА: Реклама в нерухомості,її вплив на ефективність ріелтора. План : 1) Реклама об ’єктів нерухомості (далі ОН) та її класифікація щодо ОН: 1.1) За способом передачі: 1) ЗМІ 2) пряма 3) на місці продажу 4) персональний продаж 1.2) За формою змісту: 1) проста 2) розширена 2) Ціль реклами, та її вплив на рекламо читача. 3) Правила складання реклами в ріелторській практиці (далі р.п.) 3.1) За способами 3.2) За формою 3.3) Персональної реклами в р.п. 4) Способи створення інтерактивної реклами ОН 4.1) Щодо типу нерухомостей 4.2) Щодо форм змісту реклами ОН 4.3) Щодо персональної реклами. 5) Медіа-план ріелтора. (практичне заняття) 5.1) Пояснення, та форми для ріелтора(коротко) 5.2) Навики з практичного складання медіа-плану на початковому етапі розвитку ріелторської кар’єри на робочій платформі «аренда квартир довгостроково» |
Уроку: РЕКЛАМА. Дата: 13. 03. 2009 Клас Обладнання: персональний комп’ютер, комп’ютерна презентація, відео реклама, друкована реклама, фломастери, папір, конверти з завданням... |
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Анотація Оціальна реклама”, висвітлено її значення у ствердженні соціальних норм, цінностей, моделей поведінки, вихованні гуманної, толерантної... |
Теми рефератів з дисципліни «Реклама і стимулювання продажу» |
Уроку з трудового навчання Тема: Розроблення реклами Яка реклама буде найбільш дієвої? У яких засобах масової інформації краще розмістити рекламу? Які можливі формат і періодичність... |
Тема 19. Правове регулювання господарсько-торговельної діяльності та реклами Метою «торговельна діяльність на організованому ринку», «торговельна діяльність на неорганізованому ринку», «агентська діяльність», «реклама»... |
6. ПСИХОЛОГІЧНІ АКСПЕКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Реклама — явище соціально-психологічне. Це багатоплановий товар, що зачіпає самі приховані ділянки психіки сучасної людини |
"Реклама як засіб маніпулювання свідомістю підлітків" Аналіз особливостей маніпулятивного впливу реклами на підлітків на основі проведеного дослідження |
Сценарій засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мов Форма проведення Педагогічна реклама: «Творчий звіт учителя французької мови, учителя – методиста Мединської Т.І.» |
А цензори хто…? Президента Януковича. Вулиці прикрашають рекламні плакати, зовнішня реклама зображає мікрофон в петлі…Наче це вперше, коли хтось... |
RETRO 2012 < 11 — 16. 06. 12 < Ukraine, Crimea, Parthenit Комерційна ж реклама, яка експлуатуючи ці високі почуття, акцентує не на безпосередньому товарі / послузі, а створює «соціальний»... |