|
Скачати 31.76 Kb.
|
Сценарій засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мов Форма проведення – ділова гра «методичний телеміст» - « ФАН – 22» Тема. Формування в учнів особистісних потреб оволодіння іноземною мовою – одне з джерел мотивації при її вивченні. Мета: презентувати у нетрадиційній формі досвід роботи МО вчителів іноземних мов з проблеми, над якою воно працює. Беруть участь три мікрогрупи: «вчителі англійської мови», «вчителі французької мови», «вчителі німецької мови» Сюжети « телемоста »:
4. Пряме включення №1: «Інтегрований різновіковий урок французької мови. Тема. Моя улюблена книга. « Маленький Принц » Антуана де Сент- Екзюпері. 5. Пряме включення №2: « Презентація предмету «Англійська мова» - «Англійську вивчаємо – світ пізнаємо». 6. « Підсумки дня» Хід «телемоста». Ведучий: - Ми розпочинаємо засідання МО вчителів іноземних мов Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22. Воно проходить у нетрадиційній формі – «методичний телеміст» - « ФАН - 22 ». Як ви вже, мабуть, здогадалися, ця абревіатура складається з назв трьох іноземних мов, що викладаються в нашій школі. Отже, у телемості беруть участь три мікрогрупи :
Ведучий: - Вступне слово надається керівнику МО Свід О.В. Керівник МО: - Для кожного вчителя іноземної мови не є секретом той факт,що фундаментом пізнавального інтересу є дитяча цікавість. Вона зумовлює мотивацію навчання, на першому етапі – інтуїтивну, згодом – свідому. Мотивація може перейти в пізнавальний інтерес, і тоді процес оволодіння іноземною мовою стане творчістю. Відомо,що результативність навчання багато в чому залежить від ставлення учнів до предмета, їхнього вміння вчитися. Запорукою успіху у розв’язанні цієї проблеми є прищеплення учням позитивного ставлення до навчальної праці, активізація пізнавальної діяльності учнів, залучення їх до процесу самостійного пошуку, розвиток інтересу до іноземної мови, історії, культури, звичаїв та традицій іншомовних країн. Урахування всіх цих факторів було визначальним при виборі проблеми, над реалізацією якої працює наше МО: « Формування в учнів особистісних потреб оволодіння іноземною мовою – одне з джерел мотивації при її вивченні», що тісно пов’язана із загальношкільною науково методичною проблемою: « Оптимальне поєднання різних моделей навчання і виховання з метою підвищення позитивної мотивації учнів ». Сьогодні ми й пропонуємо ознайомитись з досвідом роботи наших вчителів по вирішенню основних завдань, що витікають з цих проблем. Ведучий:- А зараз до вашої уваги перший «сюжет» нашого «телемоста» - Дос’є мікрогруп «Які ми є?». ( Кожне МО презентує себе за таким планом:
Ведучий: - Наступний сюжет – «Методична естафета» - «Як ми працюємо» ( Проводиться комп’ютерний фотоколлаж про форми та методи роботи кожної мікрогрупи по підвищенню якості викладання ін. мови) Ведучий: - Оголошується педагогічна реклама – «Творчий звіт вчителя французької мови, вчителя – методиста Мединської Т.І. » Ведучий: - Ми вас запрошуємо на «Каву-брейк» у «сусідню студію». Потім знову повертаємось сюди, де відбудеться « Перше пряме включення» - відкритий урок французької мови у 6-Б класі. Ведучий: - А тепер переходимо до актової зали, де на вас чекає ще одне « Пряме включення» - презентація предмету « Англійська мова». Ведучий: - Ось і підійшов до кінця наш «телеміст». Останній сюжет – «Підсумки дня». |
Засідання педагогічної ради Підвищення наукового, фахового та методичного рівня вчителів у процесі самоосвіти |
Уроку Затверджено на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарних наук |
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації... Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підготовки до І-ІІ етапів Всеукраїнських... України до активної допомоги навчальним закладам у справі поліпшення стану викладання іноземних мов і підвищення рівня знань, умінь... |
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО... МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ... |
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО... МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ... |
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Підручник... Значення письма у навчанні іноземних мов. Цілі навчання письма в середній школі 186 |
Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов... В. Г. Редько, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук |
Всеукраїнський науково-практичний семінар методистів іноземних мов Учасниками семінару були методисти іноземних мов інститутів післядипломної освіти з усіх областей України, а також методисти міських... |
Авчально-виховний комплекс «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим... «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим вивченням англійської мови з часу його заснування. На даний час у закладі викладають... |